PSP - zjadło ¶wiatełko.. :)

Data: 2009-06-30 10:08:35
Autor: pwk
PSP - zjadło ¶wiatełko.. :)
W PSP jestem nowy - nie ¶miać sie! ;)
jak daje w pozycję HOLD, to mi sie ta lampka nie ¶wieci.
Hm, dziwne - pod ¶wiatło słabo, ale jednak widać, że tam sie takie żółte
przesuwa, ale w instrukcji ewidentnie jest napisane, że "sie ¶wieci na
żółto"
co¶ mam skitrane, czy to po prostu pomalowany suwak na żółto mam widzieć
w tym okienku co lampkę udaje?
Wieczorem i w nocy to w ogóle nie wiem, jak poznać, ze hold - po braku
reakcji klawiszy chyba... :)

Data: 2009-06-30 09:40:37
Autor: Piotr KUCHARSKI
PSP - zjadło światełko.. :)
pwk <pwk@pwk.pl> wrote:
W PSP jestem nowy - nie śmiać sie! ;)
jak daje w pozycję HOLD, to mi sie ta lampka nie świeci.
Hm, dziwne - pod światło słabo, ale jednak widać, że tam sie takie żółte
przesuwa, ale w instrukcji ewidentnie jest napisane, że "sie świeci na
żółto"
coś mam skitrane, czy to po prostu pomalowany suwak na żółto mam widzieć
w tym okienku co lampkÄ™ udaje?

AFAIR to jest pomalowany suwak, nie lampka.

p.

Data: 2009-06-30 19:55:55
Autor: kszyhu fr@ckowiak
PSP - zjadło ¶wiatełko.. :)
Dnia 30-06-2009 o 11:40:37 Piotr KUCHARSKI <chopin@sgh.waw.pl> napisał(a):

pwk <pwk@pwk.pl> wrote:
[...]

Instrukcji nie czytałem, ale obejrzałem swój egzemplarz. Zgadzam się, że  to pomalowany suwak (v.3004).

pzdr
kszyhu

Data: 2009-06-30 22:01:08
Autor: KILu
PSP - zjadło ¶wiatełko.. :)
kszyhu fr@ckowiak wrote:
Instrukcji nie czytałem, ale obejrzałem swój egzemplarz. Zgadzam się, że
to pomalowany suwak (v.3004).

....i tak jest w kazdym modelu.

k,

PSP - zjadło ¶wiatełko.. :)