PSPN - wiadomość dla GM'ów

Data: 2010-06-29 13:34:20
Autor: Leszczur
PSPN - wiadomość dla GM'ów
W związku z tym, że nie rozpoznaję wszystkich GM'ów którzy się
zapisali do ligi - proszę o ujawnianie tutaj swoich prawdziwych
tożsamości. Po prostu wolałbym, żeby wszyscy zainteresowani wzięli
udział całym sezonie i żeby nie było martwych drużyn.

Mctiger, Szczaw i Deafcon - to do Was :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-30 00:33:36
Autor: jct
PSPN - wiadomość dla GM'ów
Leszczur pisze:
[...]

Witam,

Mctiger to ja ;D

pozdr.
Jarek

Data: 2010-06-30 00:48:53
Autor: Leszczur
PSPN - wiadomość dla GM'ów
On 30 Cze, 00:33, jct <j...@icpnet.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> [...]
> udział całym sezonie i żeby nie było martwych drużyn.

> Mctiger, Szczaw i Deafcon - to do Was :-)

Witam,

Mctiger to ja ;D

Taaaaa. To po pierwsze zdecyduj się którą drużynę będziesz prowadził
Hawks czy Cavs, bo co prawda tego nie mówiłem, ale generalna zasada
jest taka 1 prskowicz=1 drużyna.
A w ogóle grałeś z nami w FB? Bo na razie przypominasz mi człowieka,
który dzwoniąc do kogoś przedstawia się "Hej, to ja!!!". I zawsze w
takim momencie mam ochotę krzyknąć do słuchawki "Czyli ku$%#
kto?!?!?" ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-30 11:06:40
Autor: jct
PSPN - wiadomość dla GM'ów
Leszczur pisze:

[...]

hehehe

1. Hawks (zrezygnowałem z Cavaliers, ale coś tam nie do końca zadziałało ;-/)
2. z Wami nie grałem, ale czy to był warunek konieczny?
Trochę (od 2 lat ) bawię się na Yahoo i postaram się mocno nie odstawać od reszty lol
3. na prsk jestem "czytelnikiem" od kilku lat ;)

pozdro
Jarek

Data: 2010-06-30 06:03:10
Autor: Leszczur
PSPN - wiadomość dla GM'ów
On 30 Cze, 11:06, jct <j...@icpnet.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Taaaaa. To po pierwsze zdecyduj si kt r dru yn b dziesz prowadzi
> Hawks czy Cavs, bo co prawda tego nie m wi em, ale generalna zasada
> jest taka 1 prskowicz=1 dru yna.
> A w og le gra e z nami w FB? Bo na razie przypominasz mi cz owieka,
> kt ry dzwoni c do kogo przedstawia si "Hej, to ja!!!". I zawsze w
> takim momencie mam ochot krzykn do s uchawki "Czyli ku$%#
> kto?!?!?" ;-)

> Pozdro

> L'e-szczur

hehehe

1. Hawks (zrezygnowa em z Cavaliers, ale co tam nie do ko ca zadzia a o
;-/)

W razie czego opuść ligę i zapisz się do niej jeszcze raz.

2. z Wami nie gra em, ale czy to by warunek konieczny?

Nie. Po prostu im więcej mamy ludzi z doświadczeniem tym mniejsza
szansa na martwe drużyny w połowie sezonu.

Troch (od 2 lat ) bawi si na Yahoo i postaram si mocno nie odstawa
od reszty lol

Spoko. Wziąłeś Cavs więc już na starcie masz w plecy ;-)

3. na prsk jestem "czytelnikiem" od kilku lat ;)

Cool.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-30 23:45:13
Autor: jct
PSPN - wiadomość dla GM'ów
Hawks (zrezygnowalem z Cavaliers, ale co tam nie do ko ca zadzialalo
W razie czego opuść ligę i zapisz się do niej jeszcze raz.

hmm... a jak się opuszcza ligę? nigdy nie "dezerterowałem" więc nie wiem jak? ;] może po prostu wyrzucisz Cavs jako admin?

jak zauważyłem podobny problem będzie z Oklahomą - ktoś zrezygnował, ale zespół i tak figuruje na liście...

Troch (od 2 lat ) bawi si na Yahoo i postaram si mocno nie odstawa
od reszty lol
Spoko. Wziąłeś Cavs więc już na starcie masz w plecy ;-)

hehe... a zatem skoro zmieniłem zdanie, to odzyskałem plecy, nieprawdaż?

pozdr.
Jarek

Data: 2010-07-01 01:08:44
Autor: Wojtek J.
PSPN - wiadomość dla GM'ów
L'e pomocy!
Dostałem następujący komunikat
"Mock Gm Team Has Been Suspended For The Interm. If This Is Your Team,
Please Contact The League Creator To Get Re-Instated". Poproszę zatem
o reaktywację :)
Poza tym może być kłopot z rezygnowaniem z drużyn. Wszedłem na listę
zawodników Bucks, aby obejrzeć zarobki i już mnie nie wypuścili :(.
Kliknięcie "Rezygnacja bez kary" dało komunkat, że zrobiłem jakąś
transakcję i już nie mogę zrezygnować.
"Rezygnacja z karą" skutkuje ostrzeżeniem, że nie będzie się można
więcej do tej samej ligi przyłączyć.
Masz jakieś narzędzia komisarza, umożliwiające usuwanie drużyn?
Chętnie wybrałbym inny team.

Pzdr - Wojtek J.
P.S. Spotykamy się w FB1, czy podtrzymujesz decyzję o rezygnacji?

Data: 2010-07-01 05:16:30
Autor: Leszczur
PSPN - wiadomość dla GM'ów
On Jul 1, 10:08 am, "Wojtek J." <w.janow...@interia.pl> wrote:
[...]

Emmmm. Wchodzac na Twoich Bucks dostaje ta sama wiadomosc. Co jest
dziwne skoro powinienem moc Cie odblokowac.
Nic to - na razie ruchy w lidze sa zadne, wiec jest chwila na
wyprowadzenie wszystkiego na prosta. Ale widac, ze sa bugi, co mnie
juz na wstepie wkurza.

Masz jakieś narzędzia komisarza, umożliwiające usuwanie drużyn?

Mam. Mlotek. I pierdyknalem sie juz w czolo za to, ze zalozylem lige i
zaczalem jej komiszowac ;-)

Chętnie wybrałbym inny team.

Pzdr - Wojtek J.
P.S. Spotykamy się w FB1, czy podtrzymujesz decyzję o rezygnacji?

Jesli nie bedzie zmiany formatu to odchodze.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-30 13:49:56
Autor: jct
PSPN - wiadomość dla GM'ów
Leszczur pisze:

[...]

i jeszcze prośba... jak mam wykasować agenta?
pomyliłem się ;-/ przy tworzeniu

pozd.
Jarek

Data: 2010-06-30 06:04:38
Autor: Leszczur
PSPN - wiadomość dla GM'ów
On 30 Cze, 13:49, jct <j...@icpnet.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> [...]
> kt ry dzwoni c do kogo przedstawia si "Hej, to ja!!!". I zawsze w
> takim momencie mam ochot krzykn do s uchawki "Czyli ku$%#

i jeszcze pro ba... jak mam wykasowa agenta?

No takie pytania to chyba do Macierewicza - on swoim raportem wielu
wykasował ;-)

pomyli em si ;-/ przy tworzeniu

Wszyscy tak się tłumaczą, a lustracja ma swoje prawa! ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-30 05:29:43
Autor: Jurand
PSPN - wiadomość dla GM'ów
On Jun 29, 10:34 pm, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
[...]

Szczaw, to ja. Grałem w tym roku w FB4, zająłem 2 albo 3 miejsce.
Jeśli zablokowałem miejsce dla kogoś bardziej doświadczonego, to nie
obrażę się jak dostanę kicka. Tymbardziej, że na PASPNie, jeszcze nie
grałem. Jeżeli natomiast jest miejsce, to chętnie spróbuje, gwarantuję
sumienność. Pozdrawiam.

Data: 2010-06-30 06:11:58
Autor: Leszczur
PSPN - wiadomość dla GM'ów
On 30 Cze, 14:29, Jurand <jurandpyrci...@ymail.com> wrote:
> [...]

obrażę się jak dostanę kicka. Tymbardziej, że na PASPNie, jeszcze nie
grałem. Jeżeli natomiast jest miejsce, to chętnie spróbuje, gwarantuję

Spox.

Data: 2010-06-30 13:12:15
Autor: wiLQ
PSPN - wiadomość dla GM'ów
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Taaa, nagle sie okazalo, ze PRSK czytuje wiecej niz 5 osob ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-30 18:07:58
Autor: kotkot
PSPN - wiadomość dla GM'ów
29 Cze, 22:34, Leszczur napisał:

Ja też jestem PRSK czytelnikiem lat kilka.
Również gwarantuję sumienność.
Wcześniej nie grałem w żadnego FB, ale skoro nadarza się okazja to
chciałem spróbować.

Grałem w tym sezonie w NBA pick, jako kocisz

harrykot

Data: 2010-07-11 20:49:49
Autor: jct
PSPN - wiadomość dla GM'ów
> Suspended Hawks GM mctiger, your team has been suspended until further > notice by the league creator .
> Please contact your league creator for further details

Witam,

właśnie kontaktuję się...

btw... Nie tylko nie zniknęło Cavs ale pokazywany jest Boston i Oklahoma choć są bez GM

pozdrawiam
Jarek

PSPN - wiadomość dla GM'ów