PSPN - wiadomość dla GM'ów

Data: 2010-06-30 05:29:43
Autor: Jurand
PSPN - wiadomość dla GM'ów
On Jun 29, 10:34 pm, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
W związku z tym, że nie rozpoznaję wszystkich GM'ów którzy się
zapisali do ligi - proszę o ujawnianie tutaj swoich prawdziwych
tożsamości. Po prostu wolałbym, żeby wszyscy zainteresowani wzięli
udział całym sezonie i żeby nie było martwych drużyn.

Mctiger, Szczaw i Deafcon - to do Was :-)

Pozdro

L'e-szczur

Szczaw, to ja. Grałem w tym roku w FB4, zająłem 2 albo 3 miejsce.
Jeśli zablokowałem miejsce dla kogoś bardziej doświadczonego, to nie
obrażę się jak dostanę kicka. Tymbardziej, że na PASPNie, jeszcze nie
grałem. Jeżeli natomiast jest miejsce, to chętnie spróbuje, gwarantuję
sumienność. Pozdrawiam.

Data: 2010-06-30 06:11:58
Autor: Leszczur
PSPN - wiadomość dla GM'ów
On 30 Cze, 14:29, Jurand <jurandpyrci...@ymail.com> wrote:
> [...]

obrażę się jak dostanę kicka. Tymbardziej, że na PASPNie, jeszcze nie
grałem. Jeżeli natomiast jest miejsce, to chętnie spróbuje, gwarantuję

Spox.

PSPN - wiadomość dla GM'ów