PSS - problem z kartą

Data: 2009-10-26 08:41:25
Autor: Mirek Ptak
PSS - problem z kartą
Witam!

Dziwny problem mnie dotknął ostatnio - miałem od dawna podpiętą kartę Visa do konta na PSS i działała bez zgrzytów cały czas do ubiegłej soboty. Przy próbie zapłacenia za dodatek dostałem komunikat, że coś w danych karty się nie zgadza. Sprawdziłem dane i spróbowałem ponownie - znowu nic - wprowadziłem kolejna kartę Visa - też porażka - potem ostatnia deska ratunku to Amex - ze znanym rezultatem :(.
Po kilku razach zablokowało mi możliwość weryfikacji karty. Wiem, że mogę spróbować ponownie za 24 godziny, ale sama sytuacja wygląda dość dziwnie, zwłaszcza, że ta pierwsza Visa jest podpięta też pod PayPal i tam działa nadal.

Spotkaliście się z podobna sytuacją, że odrzuciło wam kartę do tej pory działająca bez problemu?

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l