PSX proste gry dla dziecka

Data: 2010-02-11 21:25:58
Autor: ToMasz
PSX proste gry dla dziecka
witam

polećcie proszę jakieś proste gierki dla dzieci 5-7 lat. Grywalne..
narazie to gramy we froggera (remake gry z lat '80) i pierwsze etapy -
to jest odpowiedni poziom, tyle ze jest to wciągające, ale nie
szczególnie grywalne.

ToMasz

Data: 2010-02-11 22:45:49
Autor: Katanka
PSX proste gry dla dziecka
ToMasz wrote:
[...]

Bomberman

--
Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

Data: 2010-02-12 00:09:11
Autor: domin
PSX proste gry dla dziecka
Katanka pisze:
ToMasz wrote:
[...]

gra mojego dziecinstwa: Crash Time Racing, do dzis w to na psp czasami zagram :) ogolnie seria Crash jest jak najbardziej odpowiednia dla mlodego, moze byc tez Tekken 3 jesli uznajesz bijatyki za odpowiednie w tym wieku- mialem 9lat jak kupilem konsole, gralem we wszystko i jakos mnie nie powykrecalo psychicznie, wszelkie Tony Hawk'i- zagrywalem sie w to, a jak juz ogarnie troche granie na szaraku to z calego serca polece Harvest Moon: Back to nature- swiete i proste rpg w starym stylu, nie trzeba raczej znac ang (gralem w to 11lat temu nie znajac jezyka), dzis tez odpalam to u kolegi na psp :) ogolnie fajnie, ze ktos jeszcze gra na psx

Data: 2010-02-12 00:11:48
Autor: domin
PSX proste gry dla dziecka
domin pisze:
Katanka pisze:
ToMasz wrote:
[...]

haaa! zapomnialbym o jeszcze 1 swietnym tytule, Hercules

Data: 2010-02-12 02:08:17
Autor: Moltisanti
PSX proste gry dla dziecka

Użytkownik "domin" :

moze byc tez Tekken 3 jesli uznajesz bijatyki za odpowiednie w tym wieku- mialem 9lat jak kupilem konsole, gralem we wszystko i jakos mnie nie powykrecalo psychicznie,

Tego nie wiemy :) ale
tak mi sie przypomnialo z przed dlugich lat, ja widzialem takich
co po tekkenie i tym podobnych tytulach wychodzili z gralni i ladowali
w polobrotu slabszego kolege, a za czasow GTA to juz byla masakra.

Duzo mozna by napisac w temacie wplywu gier,  ale jak ktos
napisze ze gry nie mialy duzego wplywu (na pewne srodowisko) to
chyba chowal sie pod cyckiem mamusi na bananowym osiedlu.

M.

Data: 2010-02-12 11:37:23
Autor: domin
PSX proste gry dla dziecka

[...]

przypominam sobie, ze na mnie i moich kolegow bardziej dzialalo ogladanie amerykanskiego wrestlingu, uskutecznialismy walki w piaskownicy, oczywiscie byly rany i kontuzje jak to w dziecinstwie

Data: 2010-02-12 12:27:47
Autor: Moltisanti
PSX proste gry dla dziecka

[...]

A gdzie Ty wrestling ogladales za mlodu?
Chyba ze na kasetach vhs.

Ja mialem dwa kanaly na krzyz w tym jeden w nocy porno,
wlaczales tv o 24.00 i chu..a bylo widac :)

M.

Data: 2010-02-12 12:34:02
Autor: domin
PSX proste gry dla dziecka
Moltisanti pisze:

[...]

nie pamietam co to za kanal, lecial od 8 do 9 rano w sobote, czujesz moje poswiecenie? :)

Data: 2010-02-12 02:40:32
Autor: dziki
PSX proste gry dla dziecka
On 12 Lut, 00:09, domin <do...@master.pl> wrote:

gra mojego dziecinstwa: Crash Time Racing, do dzis w to na psp czasami
zagram :) ogolnie seria Crash jest jak najbardziej odpowiednia dla
mlodego,

ja bym malemu dal spyro; IMO prostsze i zamiast jazdy po szynach jak w
Crashu stawia na odkrywanie, a to chyba dobre dla maluchow.

pozdrawiam,
dziki.

PSX proste gry dla dziecka