PSYCHOL PODSZYWACZ z eternal-september.org

Data: 2016-03-14 18:42:00
Autor: Mark VVoydak
PSYCHOL PODSZYWACZ z eternal-september.org
W O N  ZŁAMANY CHUJU PODSZYWACZU z eternal-september.org

--
Mark VVoydak

Data: 2016-03-15 13:38:38
Autor: Pajdak
Użytkownik "Mark VVoydak" <mark.woydak@forest.gmx.it> napisał w wiadomości news:nc6t5e$1sng$1gioia.aioe.org...
W O N  ZŁAMANY CHUJU PODSZYWACZU z eternal-september.org

--
Mark VVoydak

Zaraz, to ten drugi co to pisze się przez "W" jest tym psycholem? Jeżeli tak to facet musi mieć coś z łbem albo mści się za jakieś dawne sprawy. Czy przypadkiem nie wydymałeś mu ukochanego przyjaciela? Przyznaj się? ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2016-03-15 19:12:47
Autor: Mark VVoydak
Dnia Tue, 15 Mar 2016 13:38:38 +0100, Pajdak napisał(a):

[...]

To jakiś PSYCHOL cieprpiący na kompleks małego fiuta. On i u2 (czyli ten
sam muł) uwielbiają polewanie ich fekaliami, a ja robię to z przyjemnością.

--
Mark VVoydak

Data: 2016-03-16 17:27:49
Autor: Pajdak

Użytkownik "Mark VVoydak" <mark.woydak@forest.gmx.it> napisał w wiadomości news:nc9jao$1nkd$3gioia.aioe.org...
[...]

No to polewj ich polewaj. Ja osrywam tego sukinsyna u2 który swego czasu obraził na psp  moich rodziców a tego gnojowi nie daruje.

--
Lepudruk

Data: 2016-03-19 14:35:29
Autor: Zenek Kapelinder
PSYCHOL PODSZYWACZ z eternal-september.org
Wiesz moze jaka w androdzie wsadzic cie do wora z debilami? Odnosze wrazenie ze tylko ja zostalem z tych co im sie pokazuje to co napiszesz.

Data: 2016-03-20 13:15:21
Autor: Pajdak
PSYCHOL PODSZYWACZ z eternal-september.org
Uzytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisal w wiadomosci news:2ec8e086-5ab1-419b-b4af-1a1496cdffa5googlegroups.com...
Wiesz moze jaka w androdzie wsadzic cie do wora z debilami? Odnosze wrazenie ze tylko ja zostalem z tych co im sie pokazuje to co napiszesz.

O którym "woydaku" mówisz? ;-)))

Lepudruk

PSYCHOL PODSZYWACZ z eternal-september.org