PSYCHOL PODSZYWACZ z eternal-september.org

Data: 2016-03-19 14:35:29
Autor: Zenek Kapelinder
PSYCHOL PODSZYWACZ z eternal-september.org
Wiesz moze jaka w androdzie wsadzic cie do wora z debilami? Odnosze wrazenie ze tylko ja zostalem z tych co im sie pokazuje to co napiszesz.

Data: 2016-03-20 13:15:21
Autor: Pajdak
PSYCHOL PODSZYWACZ z eternal-september.org
Uzytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisal w wiadomosci news:2ec8e086-5ab1-419b-b4af-1a1496cdffa5googlegroups.com...
Wiesz moze jaka w androdzie wsadzic cie do wora z debilami? Odnosze wrazenie ze tylko ja zostalem z tych co im sie pokazuje to co napiszesz.

O którym "woydaku" mówisz? ;-)))

Lepudruk

PSYCHOL PODSZYWACZ z eternal-september.org