PSYCHOL PODSZYWACZ z eternal-september.org

Data: 2016-03-23 16:21:44
Autor: Mark VVoydak
PSYCHOL PODSZYWACZ z eternal-september.org

Wal się w potylicę PSYCHOLU PODSZYWACZU z eternal-september.org.

Zapewne masz małego fiuta, że musisz podszywać się pod cudzy nick.

--
Mark VVoydak

Data: 2016-03-23 19:50:52
Autor: Pajdak
PSYCHOL PODSZYWACZ z eternal-september.org
Użytkownik "Mark VVoydak" <mark.woydak@forest.gmx.it> napisał w wiadomo¶ci news:ncuca6$9k5$1gioia.aioe.org...

Wal się w potylicę PSYCHOLU PODSZYWACZU z eternal-september.org.

Zapewne masz małego fiuta, że musisz podszywać się pod cudzy nick.

--

Wci±ż się pod ciebie podszywa? To z nim całkiem nie tego. Musowo facet ma co¶ z tożsamo¶ci±. Skończy w psychiatryku.

--
Lepudruk

Data: 2016-03-24 22:19:41
Autor: Lepudruk
W dniu 2016-03-23 o 16:21, Mark VVoydak pisze:

Wal się w potylicę PSYCHOLU PODSZYWACZU z eternal-september.org.

Zapewne masz małego fiuta, że musisz podszywać się pod cudzy nick.

--
Mark VVoydak

I ¦E JESZCZE POTSZYWA NA MŃE
JA GO ZNAM ,BOMNJE ¦LED¬IŁ JAK SZŁEM NA DEMˇNSTRANCJEM KODó I WYZERALEM KÓPSKA S TRWANIKu

--
Lepudruk

PSYCHOL PODSZYWACZ z eternal-september.org