PSYCHOL z speranza.aoie.org

Data: 2015-09-04 17:11:07
Autor: Mark Woydak
PSYCHOL z speranza.aoie.org
Ta ZBOCZONA GNIDA znów podszywa się pod mój nick. Czyżby w ten sposób osiągał oragazm? Jeżeli tak to niech sie masturbuje! Niech się masturbuje! Niech sobie nieborak ulży w tym smętnym zyciu w szpitalu psychiatrycznym.

Mark Woydak

Data: 2015-09-05 22:25:13
Autor: Mark Woydak
PSYCHOL z speranza.aoie.org
W dniu 2015-09-04 o 17:11, Mark Woydak pisze:
[...]

Psycholu-podszywaczu z speranza.aoie.org pocałuj mnie w dupę! ;-)))

--

Mark Woydak

P.S. Psycholu-podszywaczu z speranza.aoie.org pocałuj mnie w dupę! ;-)))

PSYCHOL z speranza.aoie.org