PSYCHOPATA z speranza.aioe.org PODSZYWAJĄCY się pod mój nick

Data: 2015-10-15 12:43:30
Autor: Mark Woydak
PSYCHOPATA z speranza.aioe.org PODSZYWAJĄCY się pod mój nick
Jakim trzeba być genetycznym idiotą i mieć kompleks małego fiuta by zajmować się podszywaniem sie pod cudzy nick. Tylko łachmyta z Suwałk jest do tego zdolny.

Mark Woydak

Data: 2015-10-15 14:16:18
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 12:43 Mark Woydak <marekwoydak@forest.gmx.it> pisze:

Jakim trzeba być genetycznym idiotą i mieć kompleks małego fiuta by  zajmować się podszywaniem sie pod cudzy nick. Tylko łachmyta z Suwałk  jest do tego zdolny.

Mark Woydak

Przecież sam pisze, że żre kupy.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-25 20:18:45
Autor: salto en la parte superior del pene
PSYCHIATRA z bonanza.aioe.org PODSRYWA moj nick
Marek Lajdak wrote:
Jakim trzeba byc genetycznym idiota

*maciupki* *pedraku* juz tak zle z toba ze sam
nie rozpoznajasz swych paranoidalnych wcielen!

Data: 2015-10-25 06:41:06
Autor: bronek.tallar
użytkownik salto en la parte superior del pene napisał:
Marek Lajdak wrote:
> Jakim trzeba byc genetycznym idiota *maciupki* *pedraku* juz tak zle z toba ze sam
nie rozpoznajasz swych paranoidalnych wcielen!

Oni już sami się gubią, sami siebie gryzą:
https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.soc.polityka/_IHwA9NfZhI

stivp do woydaka:
Do budy zawszony kundlu. Ostatnio było w drugą stronę, takie jałowe klepaczki, stracili
kontrolę, a może to jedna i ta sama osoba.

PSYCHOPATA z speranza.aioe.org PODSZYWAJĄCY się pod mój nick