PUBLICZNA TVPiS

Data: 2010-05-26 05:50:38
Autor: Hans Kloss
PUBLICZNA TVPiS
On 26 Maj, 14:25, "Bombelek" <bombe...@o2.pl> wrote:
http://wyborcza.pl/1,75478,7935938,Niewiadomosci_TVP.html

Niech mi ktoś wyjaśni dlaczego w TVP rządzi PiS skoro TVP jest TV publiczną?

PiS tam rządzi jedynie w pojebanych umysłach platfonsów i fagasów
szechtera.
J-23

Data: 2010-05-26 14:57:23
Autor: Krzysztof
PUBLICZNA TVPiS

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:b82d3ae7-4f3a-4ed4-886f-12d3347629c6e21g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

Taaaak pis nie rzadzi tylko pomaga...sobie. Takie bzdety to mozesz wmawiac "oswieconemu elektoratowi pisu" z ciemnogrodu.

K.

K.

PUBLICZNA TVPiS