PUTIN...

Data: 2009-09-10 08:23:40
Autor: Slavinka
PUTIN...
.... przyjechał do mnie i do innych Polaków, nie do parchów.
Tylko nie mógł tego otwarcie powiedzieć.
Doceniamy ten fakt, Panie Premierze Putin.

POLSKA  TYLKO  DLA  POLAKÓW  -  SŁOWIAN !!!

PANSLAVIA  DLA  DLA  SŁOWIAN  I  NARODÓW  STOWARZYSZONYCH !!!

Data: 2009-09-10 07:08:49
Autor: Bruner
PUTIN...
calkiem sie zgadzam Putin byl naprawde sympatyczny, widac w rozmowach z Tuskiem ze caly czas usmiechniety i na luzie
w swoim przemowieniu parokrotnie wymienil slowa "bracia Polacy"

a czarny z drugiej strony Atlantyku nas olal juz nie mowiac ze my nie bracia dla niego, on ma braciszkow gdzie indziej.

Data: 2009-09-10 11:04:40
Autor: mund
PUTIN...
Użytkownik "Slavinka" <slavinka@wp.pl> napisał w wiadomości news:h8a6ir$q63$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

WELCOME IN CCCP!
http://media.englishrussia.com/welcome_izhevsk/15.jpg

Data: 2009-09-09 12:25:34
Autor: Slavinka
PUTIN...

Użytkownik "mund" <mundraj@mailmix.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> POLSKA  TYLKO  DLA  POLAKÓW  -  SŁOWIAN !!!
> PANSLAVIA  DLA  DLA  SŁOWIAN  I  NARODÓW  STOWARZYSZONYCH !!!

GWmo prawda!

Data: 2009-09-10 14:12:40
Autor: Piotr
PUTIN...
Dnia Thu, 10 Sep 2009 08:23:40 +0200, Slavinka napisał(a):

[...]

Rzeczywiście musi nas lubić a parchów nienawidzić, bo przyjechał sam,
a mógł przysłać jakiegoś gubernatora, na przykład Romana Arkadiewicza.
Piotr
PS. Ty na trzeźwo pierdolisz takie głupoty, Jurek?

PUTIN...