PUTIN DZWONIŁ DO TUSKA, BY ROZDZIELIĆ UR OCZYSTOŚCI

Data: 2010-11-08 16:58:39
Autor: u2
PUTIN DZWONIŁ DO TUSKA, BY ROZDZIELIĆ UR OCZYSTOŚCI
... czyli znamy już winnych zamachu smoleńskiego :

http://www.niezalezna.pl/artykul/putin_dzwonil_do_tuska_by_rozdzielic_uroczystosci/41086/1

"Decyzja o podziale uroczystości katyńskich zapadła już kilka dni po
rozmowie telefonicznej, podczas której Władimir Putin zaprosił na
obchody Donalda Tuska – dowiedział się tygodnik „Wprost”.

Oficjalnym powodem rozdzielenia uroczystości miała być niemożność
przybycia premiera Rosji do Katynia 10 kwietnia.

Tak wynika z zeznań złożonych w prokuraturze przez Agnieszkę
Wielowiejską, dyrektorkę departamentu spraw zagranicznych Kancelarii
Premiera - pisze "Wprost".

Podczas rozmowy premier Putin zaprosił Tuska do złożenia wizyty w Rosji.
Ten przyjął zaproszenie. Kilka dni później strona rosyjska
poinformowała, że premier Putin nie może być w Smoleńsku 10 kwietnia i
ustalono datę 7 kwietnia 2010 roku.

Ustalono teĹź, Ĺźe 10 kwietnia 2010 r. pozostaje nadal aktualny jako
termin obchodów centralnych, a 7 kwietnia odbędzie się wizyta premiera
Donalda Tuska z osobnym programem."

Data: 2010-11-08 08:26:20
Autor: zbig
On 8 Lis, 16:58, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Ustalono też, że 10 kwietnia 2010 r. pozostaje nadal aktualny jako
termin obchodów centralnych, a 7 kwietnia odbędzie się wizyta premiera
Donalda Tuska z osobnym programem."

A czym tu sie podniecać?
To oczywiste, że Rosja nie życzyła sobie na tej uroczystości
Kaczyńskiego, który bardzo się starał, żeby Rosjanie go nie lubili. A
że Tuskowi polityka zagraniczna Kaczyńskiego też nie pasowała,uważał
ją za szkodliwą dla polskiej racji stanu, zgodził się na to. W imię
czego miałby oponować? Aby podtrzymać "prestiż" ustępującego już
właściwie, niepopularnego i w Polsce i w Rosji prezydenta? Politycznie
Polska tylko na tym zyskiwała.
Sądzę , ze obaj nie docenili determinacji Kaczyńskiego, który bez
zaproszenia usiłował się wepchać do Katynia, bo w innym przypadku w
jego mniemaniu  ucierpiałby jego wizerunek. Za tę głupią determinację
i chęć zrobienia bizantyjskiego show zapłacił bezsensowną śmiercią i
jeszcze do tego pociągnął za sobą 95 osób.

Data: 2010-11-08 17:29:25
Autor: u2
W dniu 2010-11-08 17:26, zbig pisze:
[...]

To od kiedy rządy Gazpromu w Polsce ?

Nocna Zmiana wystraszyła się czekistów z Kremla i dlatego tak zabiegała
o podpisanie wiernopoddańczego paktu gazowego.

Likwidacja Kaczki była elementem ich bandyckiego planu.

Data: 2010-11-08 10:20:01
Autor: Antenka
On 8 Lis, 16:58, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

No i wszystko w tym temacie. Oczywiście, że nie mógł przybyć w
godzinach rannych  do Smoleńska w dn. 10.04.10r., bo wydawał rozkazy w
jaki sposób pozbyć się nielubianego przez siebie Prezydenta RP i jego
świty i jak zacierać ślady. Cały czas siedział ze słuchawką
przystawioną do ucha i nadawał. Dziwne, że wieczorem znalazł czas,
żeby sprawdzić, czy wszystko dobrze poszło. Bardzo mnie "wzruszył"
swoją obecnością na smoleńskiej ziemi zroszonej polską krwią. :- /

Antenka

Data: 2010-11-08 19:22:15
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:a97b2934-8c98-4200-b9a7-e71d25df48b8p7g2000prb.googlegroups.com...
On 8 Lis, 16:58, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

To jest nienawiść, fanatyzm czy bezmyślność?

Data: 2010-11-08 14:28:02
Autor: Antenka
On 8 Lis, 19:22, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:a97b2934-8c98-4200-b9a7-e71d25df48b8p7g2000prb.googlegroups.com...
On 8 Lis, 16:58, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

żeby sprawdzić, czy wszystko dobrze poszło. Bardzo mnie "wzruszył"
swoją obecnością na smoleńskiej ziemi zroszonej polską krwią. :- /

===========================================>
To jest nienawiść, fanatyzm czy bezmyślność?

To jest mądrość nad mądrościami, POlszewiku !  Mam swoje źródło
inforamcji :-P

Antenka

P.s. Powielanie przez ciebie powyższych  idiotyzmów świadczy tylko o
jednym, że POlszewię toczy gangrena a swoje istnienie zawdziecza
zaślepionym fanatykom ( popatrz w lustro) ziejącym jadem nienawiści
niczym waran z Komodo.

Data: 2010-11-09 00:16:18
Autor: Antenka
On 9 Lis, 08:17, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
U ytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa w wiadomo cinews:2cc9c6ff-c325-4244-b85f-c9d2b80c831542g2000prt.googlegroups.com...

> No i wszystko w tym temacie. Oczywi cie, e nie m g przyby w
> godzinach rannych do Smole ska w dn. 10.04.10r., bo wydawa rozkazy w
> jaki spos b pozby si nielubianego przez siebie Prezydenta RP i jego
> wity i jak zaciera lady. Ca y czas siedzia ze s uchawk
> przystawion do ucha i nadawa . Dziwne, e wieczorem znalaz czas,
> eby sprawdzi , czy wszystko dobrze posz o. Bardzo mnie "wzruszy "
> swoj obecno ci na smole skiej ziemi zroszonej polsk krwi . :- /

> Antenka
> ===========================================>
> To jest nienawi , fanatyzm czy bezmy lno ?

To jest m dro nad m dro ciami, POlszewiku !  Mam swoje r d o
inforamcji :-P

Antenka

P.s. Powielanie przez ciebie powy szych  idiotyzm w wiadczy tylko o
jednym, e POlszewi toczy gangrena a swoje istnienie zawdziecza
za lepionym fanatykom ( popatrz w lustro) ziej cym jadem nienawi ci
niczym waran z Komodo.

=======================================

J. Kaczy ski - "musimy uzyska w a ciw odpowied "
 "Jak nie wyl duj (my), to mnie zabije(j )" <

Ten idiotyzm, który za każdym razem przytaczasz, wystukując swoje
brednie na psp, jest najlepszym dowodem z kim mamy do czynienia.
Powoływanie się na wątpliwej jakości, niewiarygodne wiadomości z
"GóWna" stawia cię w jednym szeregu z Kupeckim, ty płatny
manipulatarze.
Będąc żoną śp. Arkadiusza Protasiuka wytoczyłabym ci proces o
szarganie dobrego imienia jej zmarłego męża.

Antenka

P.s. Jak czarne szkrzynki wrócą do Polski to pogadamy o ich
zawartości. Obarczanie winą pilotów, kiedy już w tej chwili wiadomo z
całą pewnością, że układ sterowniczy był zablokowany a samolot po
prostu zaczął spadać, jest szczytem chamstwa i bezczelności oraz
świadczy o braku umiejętności posługiwania się własnym rozumem. Taki
jak ty kupi każde GóWno. No cóż są różne zboczenia. Widocznie lubisz
robić ze swojej czaszki nocnik.

Bez odbioru

Data: 2010-11-09 09:19:49
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:09dfa8c2-78c6-4053-b76f-29e168056b9bp20g2000prf.googlegroups.com...
> [...]

świadczy o braku umiejętności posługiwania się własnym rozumem. Taki
jak ty kupi każde GóWno. No cóż są różne zboczenia. Widocznie lubisz

Niesamowite! Podaj źródło tych wiadomości, bym i ja - sceptyk zanurzył się w krynicy wiedzy.

Data: 2010-11-08 19:33:23
Autor: u2
PUTIN DZWONIŁ DO TUSKA, BY ROZDZIELIĆ UROCZYSTOŚCI
Bardzo mnie "wzruszył"
swoją obecnością na smoleńskiej ziemi zroszonej polską krwią. :- /

To jest nienawiść, fanatyzm czy bezmyślność?

Wszystko naraz, zauważ jak się ostatnio postarzał Tusk, zupełnie jak
Putin. Oczywiście obydwaj grają role showmanów, bo brakuje im kompetencji.

Data: 2010-11-08 17:08:14
Autor: raff
W dniu 2010-11-08 16:58, u2 pisze:
[...]

Czy do Heskow to dociera czy znow "deszcz pada" ?

R.

PUTIN DZWONIŁ DO TUSKA, BY ROZDZIELIĆ UR OCZYSTOŚCI