PUTIN DZWONIŁ DO TUSKA, BY ROZDZIELIĆ UROCZYSTOŚCI

Data: 2010-11-08 10:20:01
Autor: Antenka
PUTIN DZWONIŁ DO TUSKA, BY ROZDZIELIĆ UROCZYSTOŚCI
On 8 Lis, 16:58, u2 <u...@o2.pl> wrote:

 .. czyli znamy już winnych zamachu smoleńskiego :

 http://www.niezalezna.pl/artykul/putin_dzwonil_do_tuska_by_rozdzielic...

"Decyzja o podziale uroczystości katyńskich zapadła już kilka dni po
 rozmowie telefonicznej, podczas której Władimir Putin zaprosił na
 obchody Donalda Tuska - dowiedział się tygodnik "Wprost".<

Ustalono też, że 10 kwietnia 2010 r. pozostaje nadal aktualny jako
 termin obchodów centralnych, a 7 kwietnia odbędzie się wizyta
premiera
 Donalda Tuska z osobnym programem." <

No i wszystko w tym temacie. Oczywiście, że nie mógł przybyć w
godzinach rannych  do Smoleńska w dn. 10.04.10r., bo wydawał rozkazy w
jaki sposób pozbyć się nielubianego przez siebie Prezydenta RP i jego
świty i jak zacierać ślady. Cały czas siedział ze słuchawką
przystawioną do ucha i nadawał. Dziwne, że wieczorem znalazł czas,
żeby sprawdzić, czy wszystko dobrze poszło. Bardzo mnie "wzruszył"
swoją obecnością na smoleńskiej ziemi zroszonej polską krwią. :- /

Antenka

Data: 2010-11-08 19:22:15
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:a97b2934-8c98-4200-b9a7-e71d25df48b8p7g2000prb.googlegroups.com...
On 8 Lis, 16:58, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

To jest nienawiść, fanatyzm czy bezmyślność?

Data: 2010-11-08 14:28:02
Autor: Antenka
On 8 Lis, 19:22, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:a97b2934-8c98-4200-b9a7-e71d25df48b8p7g2000prb.googlegroups.com...
On 8 Lis, 16:58, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

żeby sprawdzić, czy wszystko dobrze poszło. Bardzo mnie "wzruszył"
swoją obecnością na smoleńskiej ziemi zroszonej polską krwią. :- /

===========================================>
To jest nienawiść, fanatyzm czy bezmyślność?

To jest mądrość nad mądrościami, POlszewiku !  Mam swoje źródło
inforamcji :-P

Antenka

P.s. Powielanie przez ciebie powyższych  idiotyzmów świadczy tylko o
jednym, że POlszewię toczy gangrena a swoje istnienie zawdziecza
zaślepionym fanatykom ( popatrz w lustro) ziejącym jadem nienawiści
niczym waran z Komodo.

Data: 2010-11-09 00:16:18
Autor: Antenka
On 9 Lis, 08:17, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
U ytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa w wiadomo cinews:2cc9c6ff-c325-4244-b85f-c9d2b80c831542g2000prt.googlegroups.com...

> No i wszystko w tym temacie. Oczywi cie, e nie m g przyby w
> godzinach rannych do Smole ska w dn. 10.04.10r., bo wydawa rozkazy w
> jaki spos b pozby si nielubianego przez siebie Prezydenta RP i jego
> wity i jak zaciera lady. Ca y czas siedzia ze s uchawk
> przystawion do ucha i nadawa . Dziwne, e wieczorem znalaz czas,
> eby sprawdzi , czy wszystko dobrze posz o. Bardzo mnie "wzruszy "
> swoj obecno ci na smole skiej ziemi zroszonej polsk krwi . :- /

> Antenka
> ===========================================>
> To jest nienawi , fanatyzm czy bezmy lno ?

To jest m dro nad m dro ciami, POlszewiku !  Mam swoje r d o
inforamcji :-P

Antenka

P.s. Powielanie przez ciebie powy szych  idiotyzm w wiadczy tylko o
jednym, e POlszewi toczy gangrena a swoje istnienie zawdziecza
za lepionym fanatykom ( popatrz w lustro) ziej cym jadem nienawi ci
niczym waran z Komodo.

=======================================

J. Kaczy ski - "musimy uzyska w a ciw odpowied "
 "Jak nie wyl duj (my), to mnie zabije(j )" <

Ten idiotyzm, który za każdym razem przytaczasz, wystukując swoje
brednie na psp, jest najlepszym dowodem z kim mamy do czynienia.
Powoływanie się na wątpliwej jakości, niewiarygodne wiadomości z
"GóWna" stawia cię w jednym szeregu z Kupeckim, ty płatny
manipulatarze.
Będąc żoną śp. Arkadiusza Protasiuka wytoczyłabym ci proces o
szarganie dobrego imienia jej zmarłego męża.

Antenka

P.s. Jak czarne szkrzynki wrócą do Polski to pogadamy o ich
zawartości. Obarczanie winą pilotów, kiedy już w tej chwili wiadomo z
całą pewnością, że układ sterowniczy był zablokowany a samolot po
prostu zaczął spadać, jest szczytem chamstwa i bezczelności oraz
świadczy o braku umiejętności posługiwania się własnym rozumem. Taki
jak ty kupi każde GóWno. No cóż są różne zboczenia. Widocznie lubisz
robić ze swojej czaszki nocnik.

Bez odbioru

Data: 2010-11-09 09:19:49
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:09dfa8c2-78c6-4053-b76f-29e168056b9bp20g2000prf.googlegroups.com...
> [...]

świadczy o braku umiejętności posługiwania się własnym rozumem. Taki
jak ty kupi każde GóWno. No cóż są różne zboczenia. Widocznie lubisz

Niesamowite! Podaj źródło tych wiadomości, bym i ja - sceptyk zanurzył się w krynicy wiedzy.

Data: 2010-11-08 19:33:23
Autor: u2
PUTIN DZWONIŁ DO TUSKA, BY ROZDZIELIĆ UROCZYSTOŚCI
Bardzo mnie "wzruszył"
swoją obecnością na smoleńskiej ziemi zroszonej polską krwią. :- /

To jest nienawiść, fanatyzm czy bezmyślność?

Wszystko naraz, zauważ jak się ostatnio postarzał Tusk, zupełnie jak
Putin. Oczywiście obydwaj grają role showmanów, bo brakuje im kompetencji.

PUTIN DZWONIŁ DO TUSKA, BY ROZDZIELIĆ UROCZYSTOŚCI