PUTIN - MERKEL

Data: 2012-06-06 11:13:12
Autor: MH
PUTIN - MERKEL
..  nie otwieraj obesrołku lodówki!! One też tam mogą być. I jak rano
wstajesz, to też tak na wszelki wypadek najpierw w kapcie zaglądnij!!

MH

Data: 2012-06-06 13:15:31
Autor: mkarwan
PUTIN - MERKEL

Użytkownik " MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jqne08$l2c$1inews.gazeta.pl...
.  nie otwieraj obesrołku lodówki!! One też tam mogą być. I jak rano
wstajesz, to też tak na wszelki wypadek najpierw w kapcie zaglądnij!!

Wiesz to bo sam tego doświadczyłeś?

Data: 2012-06-06 11:22:36
Autor: MH
PUTIN - MERKEL
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
>.  nie otwieraj obesrołku lodówki!! One też tam mogą być. I jak rano
> wstajesz, to też tak na wszelki wypadek najpierw w kapcie zaglądnij!!

=================

Jak nie, jak tak!! Ganiają mi po chałupie i się wydzierają: "Gdzie ten Mkurwan
?!!"

MH

Data: 2012-06-06 13:51:46
Autor: mkarwan
PUTIN - MERKEL

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jqnehs$dbc$1inews.gazeta.pl...
> [...]
=================
Jak nie, jak tak!! Ganiają mi po chałupie i się wydzierają: "Gdzie ten Mkurwan

Co to jest "Mkurwan"?

Data: 2012-06-06 11:59:41
Autor: MH
PUTIN - MERKEL
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

> =================
> Jak nie, jak tak!! Ganiają mi po chałupie i się wydzierają: "Gdzie ten > Mkurwan
> ?!!"

Co to jest "Mkurwan"?
============

A skąd do Wuja Wacka ja mam to wiedzieć? Chyba jakiś ciul konkretny, bo Putin
lata mi po chałupie i wydziera się jak potrzaskany "Gdzie ten Mkurwan?!". Weź
się Putina i Merkelową zapytaj o co biega...

MH

Data: 2012-06-06 13:54:33
Autor: Grzegorz Z.
PUTIN - MERKEL
mkarwan napisał:

> [...]
=================
Jak nie, jak tak!! Ganiają mi po chałupie i się wydzierają: "Gdzie ten Mkurwan

A taki jeden usenetowy donosiciel:

"Zachował sie Pan jak rozwydrzone dziecko które chce pochwalić sie
znajomością wulgaryzmów. Oczekuję, że przeprosi Pan uczestników psp za te
wulgaryzmy.] Jeśli Pan tego nie zrobi list wyśle do Pańskiego abuse."

https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7825b3a3a502b1b4

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-06-08 14:12:44
Autor: Grzegorz Z.
PUTIN - MERKEL
From: mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl>