PYTANIE

Data: 2009-10-09 12:15:05
Autor: Prawusek
PYTANIE
Czy teraz Obejma zatrzyma napad parchów na Iran?

Data: 2009-10-09 08:33:52
Autor: Marek
PYTANIE
On 9 Paź, 12:15, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
Czy teraz Obejma zatrzyma napad parchów na Iran?

Nie!.
Po to dostal, zeby teraz rozpier......c Irak  w imie pokoju na swiecie.

Data: 2009-10-09 12:28:00
Autor: Neko
PYTANIE
Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał

Czy teraz Obejma zatrzyma napad parchów na Iran?

Nie wiem, ale sadze ze zatrzyma napad Panslavisty na
bar-mordownie w dniu dzisiejszym po otrzymaniu zapomogi :)

Data: 2009-10-09 13:35:56
Autor: Prawusek
PYTANIE
"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message
Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał

> Czy teraz Obejma zatrzyma napad parchów na Iran?

Nie wiem, ale sadze ze zatrzyma napad Panslavisty na
bar-mordownie w dniu dzisiejszym po otrzymaniu zapomogi :)

Panslavista nie bywa nie tylko w mordowniach, ale i porządnych barach także
i nie pobiera zapomóg.

Data: 2009-10-09 13:38:36
Autor: Neko
PYTANIE
Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał

Panslavista nie bywa nie tylko w mordowniach, ale i porządnych barach także
i nie pobiera zapomóg.

A ta zapomoga ktora co miesiac listonosz przynosi ?

Data: 2009-10-09 13:47:48
Autor: Prawusek
PYTANIE
> [...]

> także
> i nie pobiera zapomóg.

A ta zapomoga ktora co miesiac listonosz przynosi ?

Maruda pobiera emeryturę, ale listonosz jej nie nosi - płacą na konto.

PYTANIE