PZL p24 numer 371

Data: 2013-05-15 12:20:50
Autor: wrocek
PZL p24 numer 371
W wyszukiwarce postów dołączonej do googla nic nie znalazłem. (PZL p.7a numer 371) Innej wyszukiwarki na razie nie znam, korzystam z googla bo już tylko on umożliwia mi dostep do usentu. Chodzi mi w tym przypadku : w okolicach jakiej miejscowości zdjęcie to zostałó zrobione?

Data: 2013-05-15 21:53:15
Autor: JJR
PZL p24 numer 371
Użytkownik <wrocek@gmail.com> napisał

Chodzi mi w tym przypadku : w okolicach jakiej miejscowości zdjęcie to zostałó zrobione?

Grzeb w archiwum, to zdjęcie było zlokalizowane z dokładnością do wsi i pilota. Nie każ mi robić sobie wstydu i podstawiać linka pod nos :)

--
pzdr,
Jędrzej

Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małpą. Z dalszych eksperymentów zrezygnował.   -  Mark Twain

Data: 2013-05-15 22:10:27
Autor: Rafal 'RAV' Miszczak
PZL p24 numer 371
[...]

Samolot miał kod podskrzydłowy 371-K, nr boczny 1 zamalowany. Należał do 123 Eskadry Myśliwskiej. Zdjęcia wykonano w okolicy Bełżyc (na zachód od Lublina).

Na podstawie: "Polish Air Force 1939 through German eyes".

Rafal "RAV" Miszczak        rav@e-rav.pl                  www.e-rav.pl
Skype: rav_wroc_pl_2          GG: 9783             tel: +48-606-198315

Data: 2013-05-16 14:11:07
Autor: JJR
PZL p24 numer 371
Użytkownik "Rafal 'RAV' Miszczak" <rav@e-rav.pl> napisał

Samolot miał kod podskrzydłowy 371-K, nr boczny 1 zamalowany. Należał do 123 Eskadry Myśliwskiej. Zdjęcia wykonano w okolicy Bełżyc (na zachód od Lublina).

Na podstawie: "Polish Air Force 1939 through German eyes".

Szacunek dla kolegi :)

--
pzdr,
Jędrzej

Świat jest zbyt ciekawy by psuć w sobie jego wizerunek pewnością siebie i zbyt pochopnie wyciąganymi wnioskami.

Data: 2013-05-21 10:35:51
Autor: wrocek
PZL p24 numer 371

Samolot miaďż˝ kod podskrzydďż˝owy 371-K, nr boczny 1 zamalowany. Naleďż˝aďż˝ do  123 Eskadry Myďż˝liwskiej. Zdjďż˝cia wykonano w okolicy Be��yc (na zachďż˝d od Lublina).

Mam nadzieję, iż za rok , moze trzy - takie i podobne  dane będą dostępne w inecie. Na jednym portalu.

PZL p24 numer 371