PZPK

Data: 2010-02-22 02:35:54
Autor: Hans Kloss
PZPK
"W dyskusji nad tuskologią pojawił się wątek totalniactwa
PO[...]uderzające jest to, że w dzisiejszej Polsce partia rządząca
zastosowała większość chwytów totalniackich, które na własnej skórze
poznaliśmy w peerelu, [...] Od manipulacji informacją do szykan
policyjnych (vide casus reżysera Brauna), od zniesławiającej
propagandy do rządów sitw [...] Otóż jednym z elementów totalniactwa,
pisał już o tym Józef Mackiewicz, jest wszechogarniająca nuda.
[...]nuda komunizmu (i totalniactwa w ogóle) wynikała (i wynika) z
chęci ogarnięcia totalną kontrolą wszelkiej aktywności poddanych,
[...] PO jako się rzekło na wstępie, jest partią totalniacką , przede
wszystkim dlatego, że nie dopuszcza dyskusji, eksterminuje z dyskursu
publicznego wszelkie poglądy odmienne od jej własnego.  Ta
eksterminacja polega na takiej obróbce propagandowej poglądów i osoby
przeciwnika, aby w oczach przeciętnego konsumenta informacji (i
równocześnie potencjalnego wyborcy) tenże przeciwnik stał się symbolem
zacofania, oszołomstwa i czego jeszcze tam można sobie życzyć, a jego
poglądy były powodem do wstydu.[...] po jednej stronie jedynie słuszna
partia i jej zwolennicy, dalej nic, na samym skraju wyśmiany
obciachowy PiS z jakimiś oszołomami z Radia Maryja. A zwykły człowiek,
żeby nie być wyśmianym przez kolegów w pracy nie przyzna się do swoich
prawdziwych poglądów i albo będzie milczał, albo z kwaśnym uśmiechem
będzie chwalił Tuska i jego totalniacką partię. [...] idąc dalej tym
tropem, podobieństw PO do partii komunistycznej w jej ortodoksyjnej
formie jest więcej. Najbardziej rzucająca się w oczy jest pozorna
jedność partii, koncentrowanie się na medialnym demonstrowaniu
bezdyskusyjnego przywództwa Tuska[...]Inną cechą wspólną z partią
komunistyczną jest w PO, oprócz wyżej wspomnianego "centralizmu
demokratycznego", całkowicie instrumentalne traktowanie wszelkich idei
i tradycji. [...] PO w swoim parciu do władzy w czasach przed wyborami
2005 roku wykorzystywała hasło IV RP, wraz z instrumentalnie
traktowanymi postulatami naprawy państwa, lustracji itd. To samo można
powiedzieć o rzekomym konserwatyzmie PO, gdzie, podobnie jak w partii
komunistycznej tolerowano jakichś naiwnych socjalistów bredzących o
humanizmie socjalistycznym, tak w PO funkcjonuje taki dyżurny
konserwatysta Gowin, [...] to samo dotyczy rzekomego liberalizmu
gospodarczego PO. Z zestawu postulatów programu liberalnego nie
zrealizowano nic, a wręcz przeciwnie - robi się wiele, żeby socjalizm
w kraju pogłębić, świadczą o tym te wszystkie zupełnie obłędne pomysły
o całkowitym zakazie palenia, totalnej inwigilacji, planach cenzury
internetu, zmianach w kodeksie drogowym,  co chwilę zmieniające się
przepisy podatkowe, zbankrutowany zus, lawinowe zadłużenie kraju i de
facto upaństwawianie obywateli przez niesprawiedliwy i do gruntu zły
system podatkowy, nie zmieniony przez PO, mimo  tego, że partia ta
użyła postulatu zmiany sytemu podatkowego jako wehikułu do wygrania
wyborów. Tak więc oficjalnie "konserwatywno-liberalna" niemiłościwie
nami rządząca partia jest w praktyce działania partią komunistyczną,
której jedynym realnym motorem jest żądza posiadania i utrzymania
władzy, z oczywistymi tego konsekwencjami - destrukcją dyskursu
politycznego, wyszukiwaniem wrogów i przeprowadzaniem seansów
nienawiści, podziałem społeczeństwa na słusznych ("bliskich klasowo")
zwolenników ("młodzi wykształceni z dużych miast") i niesłusznych
("wrogich klasowo") przeciwników (PiS) [...]Mimo wszelkich wysiłków
partii rządzącej, nie można uśpić całego narodu. Tak naprawdę, jak
wtedy w 1979, tych bezkrytycznie popierających rządzących jest w
społeczeństwie mniejszość, a duża część jest uśpiona propagandą i
narzuconym z telewizorni schematem jedynego słusznego sposobu myślenia
"bo inaczej PiS wróci". Ale w rzeczywistości, tak jak w 1979,
wystarczy impuls, żeby zrzucić więzy propagandy i zacząć myśleć
samodzielnie.[...] Tylko Prawda nas wyzwoli.
Całość na: http://czarnowidz.salon24.pl/158821,polska-zjednoczona-platforma-komunistyczna

Ufff, bardziej się tego streścić nie dało. To chyba najlepsza analiza
pełostwa jaka miałem do tej pory okazję czytać. I jednocześnie
wystarczające uzasadnienie tezy że czym prędzej należy przedsięwziąć
wszelkie,  nawet najbardziej radykalne, środki  aby rządząca
pełokomuszerię odsunąć od władzy i wpływów.
J-23

Data: 2010-02-22 12:00:03
Autor: -heÂŽsk-
PZPK
On Mon, 22 Feb 2010 02:35:54 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

[...]

 kolejny oszolom wierzacy w brednie prezesa.

 [litosciwie wyciete]

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-22 03:39:05
Autor: Hans Kloss
PZPK
On 22 Lut, 12:00, -he(R)sk- <wc bigbred...@interia.pl> wrote:

[litościwie wycięte]
 kolejny oszolom wierzacy w brednie prezesa.

Kolejny bęcwał wierzący w brednie pełodonka
J-23

Data: 2010-02-22 15:00:01
Autor: -heÂŽsk-
PZPK
On Mon, 22 Feb 2010 03:39:05 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

On 22 Lut, 12:00, -he(R)sk- <wc bigbred...@interia.pl> wrote:

[litościwie wycięte]
>  kolejny oszolom wierzacy w brednie prezesa.

Kolejny bęcwał wierzący w brednie pełodonka

 tekst litosciwie wyciety powstal w chorej wyobrazni
 jakiegos pis-oszoloma i to do niego sie odnosze gamoniu ;o))
 coz, prawda jest okrutna. kaczynscy chwaly nie przynosza.

  --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-22 08:52:07
Autor: Hans Kloss
PZPK
On 22 Lut, 15:00, -heÂŽsk- <wc bigbred...@interia.pl> wrote:

 tekst litosciwie wyciety powstal w chorej wyobrazni
 jakiegos pis-oszoloma i to do niego sie odnosze gamoniu ;o))
 coz, prawda jest okrutna. kaczynscy chwaly nie przynosza.

Tekst jest celny i dla pełofanatyków po prostu miażdżący, najlepszym
dowodem jest to ze żaden z nich nawet nie próbuje się merytorycznie
odnieść do argumentów w nim zawartych. To że pełostwo pełną garścią
czerpie z socjotechnik wypracowanych przez pezetpeerię jest po prostu
tak oczywiste że nie do zapalikocenia. Ludzie przecierają oczy i
dostrzegają jak pełostwo z nimi bezczelnie pogrywa fanatyku i nic na
to nie możesz poradzić a twoje obelgi i  "oszołomy" jedynie
przyspieszają ten proces. Więc śmiało, pisz dalej w tym stylu ;)))
J-23

Data: 2010-02-23 12:05:51
Autor: -heÂŽsk-
PZPK
On Mon, 22 Feb 2010 08:52:07 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

> [...]
>  coz, prawda jest okrutna. kaczynscy chwaly nie przynosza.

Tekst jest celny i dla pełofanatyków po prostu miażdżący,

 jest dowodem, ze sympatycy prezesa to oszolomy.

najlepszym dowodem jest to ze żaden z nich nawet nie próbuje się merytorycznie odnieść do argumentów w nim zawartych.

 jakich argumentow?! gosciu chyba przed napisaniem tekstu
 strzelil sobie dzialke po przekatnej stolu bilardowego!

To że pełostwo pełną garścią czerpie z socjotechnik

 i bardzo dobrze. nie stosuje prostackich metod prezesa.

wypracowanych przez pezetpeerię

 buhhahhahahhahhahahahhaaa! a fakty ?
jest po prostu tak oczywiste że nie do zapalikocenia.

 widzisz tu gdzies jakies argumenty ?  to tylko twoje wywadzace sie fanatyzmu majaczenia.
Ludzie przecierają oczy

 elektorat pis przeciera... i co raz czesciej widzi
 jakich durni rozbi z nich prezes.

i dostrzegają jak pełostwo z nimi bezczelnie pogrywa

 dlatego m.in. odchodza z pis. przypomniec nazwiska ? ;o)

fanatyku i nic na to nie możesz poradzić

 fanatykiem to jestes ty przyjacielu. nie trafiaja do  ciebie argumenty ani fakty. w ich obliczu stajesz sie
 wulgarny i usilujesz radzis sobie z dysonansem poznawczym.

a twoje obelgi

 moje?! chlopie, czytasz czasem co tu wypisujesz ?

i  "oszołomy"

 a jak nazwac takiego nawiedzonego fanatyka ?

jedynie przyspieszają ten proces.

 degengrolady pis? kto kolejny opuszcza jej szeregi?

Więc śmiało, pisz dalej w tym stylu ;)))

 wymysl cos samodzielnie...

J-23

--

 HeSk