PZPN i afera korupcyjna w tle. Nagranie.

Data: 2011-11-25 18:50:13
Autor: sofu
PZPN i afera korupcyjna w tle. Nagranie.
Wątek ten załozony przez Lorna długo nie zagościł na tej liście. Ktoś go wykasował.

sofu

Data: 2011-11-25 20:14:50
Autor: oyster
Użytkownik - sofu napisał:
Wątek ten załozony przez Lorna długo nie zagościł na tej liście. Ktoś go
wykasował.

sofu

Taaa! Jeszcze napisz, że ubrane w masońskie fartuszki i gumowe płaszcze cwane chłopaki z PZPNu dziabnęli go "parasolem", poddusili go helem, poprawili brzozą i herbatką z polonem, a potem było "słychać szczały" i "nie ubijaj!".
Sam go skasował - cancel poszedł z host-91-192-91-90.elomza.pl czyli od Lorna.

Data: 2011-11-25 20:27:47
Autor: raff

Użytkownik "oyster"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jaopf6$bmd$1@inews.gazeta.pl...

Użytkownik - sofu napisał:
[...]

Czyli skasowali Lorna.

R.

Data: 2011-11-25 20:35:29
Autor: oyster

Użytkownik - sofu napisał:
[...]

Sam siebie skasował, tłumaczę przecież.

Data: 2011-11-25 20:52:28
Autor: oyster
Użytkownik - raff napisał:
[...]

Być może - bo gościu widac bywa dobrze zorientowany - okaże się, że ta wpadka Laty, to afera w rodzaju tej dorszowej i chodzi tylko o naszczucie przekaziorów na PZPN, bo kolesie z PełO wyniuchali szmalec i aż piszczą jak szczury kombinując, jakby się do tego serka dobrać.

Data: 2011-11-25 22:13:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "oyster" <lewusy@na.koBym.pl> napisał w wiadomości news:jaorlp$hii$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik - raff napisał:
[...]

Nie chcesz pamiętać, ale był taki minister sportu, który bardzo sobie ostrzył pazurki na PZPN. Później został odstrzelony, na śmierć, dosłownie.
Chyba każdy chciałby się dobrać do tej beczki miodu. I to nie po dorsze.

Data: 2011-11-26 06:59:13
Autor: rAzor
oyster <lewusy@na.koBym.pl> napisał(a):
Użytkownik - raff napisał:

> [...]

Być może - bo gościu widac bywa dobrze zorientowany - okaże się, że ta wpadka Laty, to afera w rodzaju tej dorszowej i chodzi tylko o naszczucie przekaziorów na PZPN, bo kolesie z PełO wyniuchali szmalec i aż piszczą jak szczury kombinując, jakby się do tego serka dobrać.

Tylko nie zesraj się ze szczęścia w związku z raffem! Bawcie się dobrze
dziewczynki!

Data: 2011-11-26 06:57:57
Autor:
Użytkownik - raff napisał:

> [...]
> "nie ubijaj!".
> Sam go skasował - cancel poszedł z host-91-192-91-90.elomza.pl czyli od

Nie pie...l ty pajacu! Kasowanie postów na psp to twoja robota! Konto z
banzai.pl. Chcesz cos powiedzieć ty sk...nu!

Data: 2011-11-26 06:56:31
Autor: rAzor

Użytkownik - sofu napisał:
> [...]

"nie ubijaj!".
Sam go skasował - cancel poszedł z host-91-192-91-90.elomza.pl czyli od

Przyjdzie i czas na ciebie patentowy durniu!
R.

Data: 2011-11-26 06:55:56
Autor: rAzor
Użytkownik - sofu napisał:
> [...]

Sam go skasował - cancel poszedł z host-91-192-91-90.elomza.pl czyli od Lorna.

Dobrze wiem coś za ptaszek i z kim chlasz wódę pod sklepem. Ty i twoje
toarzystwo nagminnie kasuje niewygodne posty. Tak palancie! Wiemy dobrze, że
to twoja robota. Raff jest na to za głupi!

Data: 2011-11-26 06:54:00
Autor: r Azor
sofu <manhunter1@o2.pl> napisał(a):
Wątek ten załozony przez Lorna długo nie zagościł na tej liście. Ktoś go wykasował.

sofu

Przecież wiadomo kto, ta banda złozona z oystera, raffa i obserwatora!

--

PZPN i afera korupcyjna w tle. Nagranie.