PZPN - premie i takie tam...

Data: 2012-06-18 11:30:06
Autor: MH
PZPN - premie i takie tam...
"Franciszek Smuda modlił się o remisy, bo dostawał za nie po 440 tysięcy złotych"

Były obrońca reprezentacji Polski, obecnie trener Jagiellonii Białystok Tomasz
Hajto nie ma najlepszego zdania o pracy, jaką z reprezentacją Polski wykonał
selekcjoner Franciszek Smuda. - Przez dwa i pół roku byliśmy kitowani, że jest
pomysł na grę, wizja i drużyna. Nic nie było - mówi Hajto w rozmowie z Onetem.

Co zawiodło? Taktyka, przygotowani fizyczne?

Tomasz Hajto: W tej kadrze nie ma czegoś takiego, jak taktyka. Analizowaliśmy
mecze Polaków ze znajomym trenerem i wnioski mieliśmy podobne. Ta drużyna nie
ma żadnego pomysłu na grę. Przez dwa i pół roku byliśmy kitowani, że jest
pomysł, wizja i drużyna. Nic nie było. Fizycznie byliśmy najgorzej
przygotowaną drużyną w tym turnieju. Ale kogo PZPN zatrudnił na trenera od
przygotowania fizycznego. Remigiusz Rzepka, ja się pytam, kto to jest? Ten
człowiek ostatnio sprzedawał maszyny do badań wydolnościowych i nagle zostaje
trenerem najważniejszej drużyny w Polsce. Najbardziej boli mnie, że kiedy ja
fachowo krytykuję Smudę za taktykę, przygotowanie fizyczne, to on wyciąga na
mnie moją grę na mundialu w Korei.

Smuda powinien mówić przed meczem, że remis bierze w ciemno?

- Dla mnie to masakra. Co to jest za przekaz do psychiki piłkarzy. Smuda
modlił się o te remisy, bo za każdy dostawał 440 tysięcy złotych premii.
Zgarnął prawie milion złotych za dwa punkty, które dały nam ostatnie miejsce w
grupie.

Zawiedli nasi liderzy: Lewandowski, Błaszczykowski?

- W meczu z Czechami wszyscy zagrali słabo. Ale to nie wina piłkarzy. Ci
chłopcy potrafią grać w piłkę, nie ma co do tego wątpliwości. Tylko na obozie
zamęczono ich fizycznie, ktoś wybrał strategię, która nie miała kierunku. Dla
mnie jedyny piłkarz z pola, który w przekroju całego turnieju zasłużył na
pochwałę, to Eugen Polanski. Grał równo w każdym meczu, bez kompleksów,
solidnie. Zwracam mu honor.

Błaszczykowski po meczu narzekał na podział biletów.

- Dla mnie te bilety to największa patologia Euro. Ja i inni byli
reprezentanci nie zostaliśmy zaproszeni przez PZPN na żaden mecz. Mam
szczęście, że przyjaźnię się ze Zbigniewem Bońkiem i on zaprosił mnie do loży
VIP. Spotkałem tam premiera Donalda Tuska, byłego prezydenta Aleksandra
Kwaśniewskiego. Porozmawialiśmy, bo oni kibicują reprezentacji od lat, więc
się znaliśmy już wcześniej. I kogo jeszcze spotkałem? Zbigniewa Koźmińskiego z
darmowymi biletami do loży VIP. To dla byłych reprezentantów biletów nie ma, a
dla Koźmińskiego są? Kim ten pan jest i co zrobił dla polskiej piłki? Drugi
przykład. Rudolf Bugdoł, szef śląskiego okręgu, z całą świtą i połową rodziny.
Były tam zaproszone osoby nie mające nic wspólnego z piłką, albo zamieszane w
korupcję. Jestem oburzony, bo przez takie układy wielu byłych piłkarzy nie
mogło przyjść na mecz. Nie zaproszono żadnego trenera z Ekstraklasy żeby się
uczył i podpatrywał, a chcemy, żeby nasz piłka się rozwijała. Widziałem
darmowe bilety, które krążyły później w handlu. Ja się pytam, kto te bilety
rozdawał i na jakiej zasadzie? Czas zrobić czystkę w tym PZPN, przegonić tę
zaściankową szlachtę, bo inaczej nigdy nie zrobimy kroku do przodu.

http://euro2012.onet.pl/wiadomosci/franciszek-smuda-modlil-sie-o-remisy-bo-dostawal-z,1,5163241,artykul.html

No i wszystko jasne...

MH

Data: 2012-06-18 13:53:08
Autor: Barnim
PZPN - premie i takie tam...

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jrn3fu$28p$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jakie darmowe bilety , to jakąś działalność charytatywna , bilety dla biednych lub bezrobotnych .To kadry piłkarzy nie stać na kupno biletów ..Sqrwysynstwo i bezczelność domagania sie darmowych biletów i tyle...

Data: 2012-06-18 11:58:32
Autor: MH
PZPN - premie i takie tam...
Barnim <bar-nim@gazeta.pl> napisał(a):
Jakie darmowe bilety , to jakąś działalność charytatywna , bilety dla biednych lub bezrobotnych .To kadry piłkarzy nie stać na kupno biletów ..Sqrwysynstwo i bezczelność domagania sie darmowych biletów i tyle...
===========

Obraź się wobec tego na cały Świat!!

MH

Data: 2012-06-18 14:04:23
Autor: Barnim
PZPN - premie i takie tam...

Użytkownik " MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]

 W d.... mam tych "biedaków" jęczących o darmowe bilety ...Grac nie mogli bo cioci biletu nie zalatwił :-))

Data: 2012-06-18 14:00:16
Autor: A. Filip
PZPN - premie i takie tam...
"Barnim" <bar-nim@gazeta.pl> pisze:
[...]

Profesjonalna organizacja stawia sprawę jasno (i wcześnie) a nie kręci w
ostatniej chwili.

Data: 2012-06-18 15:18:19
Autor: jadryś
PZPN - premie i takie tam...
W dniu 2012-06-18 13:53, Barnim pisze:

Jakie darmowe bilety , to jakąś działalność charytatywna , bilety dla biednych lub bezrobotnych .To kadry piłkarzy nie stać na kupno biletów .Sqrwysynstwo i bezczelność domagania sie darmowych biletów i tyle...

Takie czasy nastały. Niedawno w przychodni przychodzi facet i oznajmia czekającym od paru godzin pacjentom że on jest byłym pracownikiem "służby" zdrowia i wchodzi do gabinetu bez czekania.. I oczywiście wlazł bez czekania.. Kapitalizm panie. - A daj takiej świętej krowie w mordę  to cię zamkną do kryminału.

Data: 2012-06-18 15:26:18
Autor: Bogdan Idzikowski
PZPN - premie i takie tam...

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jrn9ro$cq4$1node1.news.atman.pl...
[...]

Szkoda, że trafił na ciebie i tobie podobnych!

Data: 2012-06-18 14:38:27
Autor: Bogdan Idzikowski
PZPN - premie i takie tam...

[...]

A ile miał dostawać za zwycięstwo? No bo jeśli go premiowali za remis, to tym bardziej za zwycięstwo, no nie?
Pojehane! Zachebiście! Informacja wszechczasów! Jestem pełen podziwu dociekliwości dziennikarza, i że wydalił na świat taką tajemnicę. A o piłkarzach, panie dziennikarzu? O piłkarzach, proszę! Oni tacy biedni, że nie stać ich było na bilety dla żon!
Kolejarz dostaje bilety dla całej rodziny (przynajmniej tak było za PRL)! I co? Piłkarz jest gorszy? Nie dziwię się, że przegrali z pepiczkami.

PZPN - premie i takie tam...