PZPR wiecznie żywe

Data: 2014-01-10 16:58:44
Autor: Mark Woydak
PZPR wiecznie żywe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lap2jt$u4r$1mx1.internetia.pl...
http://www.polskieradio.pl/9/29/Artykul/1020458,Trojkowe-studio-im-Andrzeja-Turskiego

Trójkowe studio emisyjne M2 jeszcze w tym miesiącu zyska patrona. 27 stycznia, podczas specjalnej uroczystości, otrzyma imię Andrzeja Turskiego.

Mówi się o panu: weryfikator.

Bo tam była przeprowadzona bardzo brutalna weryfikacja, w wyniku której zwolniono chyba 11 osób, ale nie ja ją robiłem. Ja weryfikowałem członków redakcji młodzieżowej. Razem ze mną było dwóch betoniarzy. Naciskali na mnie, że tego wyrzucić, bo Żyd, tego - bo wywrotowiec. Ale nikt nie stracił pracy! Co ja mam się tłumaczyć, że nie jestem garbaty? Jak ktoś mówi: "Turski weryfikator", to niech spada na drzewo. Mnie też w styczniu 1982 r. weryfikowali. Pięciu facetów. Powiedziałem im wtedy, że partia zrobiła tak straszne błędy, że narobiła sobie 10 mln wrogów i musiała się schować za plecy wojska. Byłem partyjny, więc mogłem to powiedzieć. Weryfikację przeszedłem.

http://www.wprost.pl/ar/430853/Rozmowa-Wprost-z-Andrzejem-Turskim-Nie-bylem-katem/?pg=2

Wywrotowiec bronił talmudystów i liberałów z PZPR, przeciwstawiającv się betonowi...

Gdzie mu do http://www.youtube.com/watch?v=LCoby4dvcoY ?

MW

PZPR wiecznie żywe