PZU 12 maja

Data: 2010-05-05 14:49:25
Autor: Robert Wicik
PZU 12 maja
Data: 2010-05-05 15:01:10
Autor: ML
PZU 12 maja
Jaką cene przewidujecie?

ML
Użytkownik "Robert Wicik" <rwicik@NNNpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hrrpgg$4ml$1news.onet.pl...
Debiut PZU moze już 12 maja.
http://www.msp.gov.pl/portal/pl/29/9940/Debiut_PZU_SA_planowany_na_12_maja_2010_r.html

Data: 2010-05-05 15:44:58
Autor: Robert Wicik
PZU 12 maja
Użytkownik "ML" <new_ml@interia.pl> napisał w wiadomości news:hrrq6n$8r6$1usenet.news.interia.pl...
Jaką cene przewidujecie?

Dla inwestora z zachodu PZU robi się coraz tańsze ;)

Data: 2010-05-05 15:59:41
Autor: Archangell
PZU 12 maja
Dla inwestora z zachodu PZU robi się coraz tańsze ;)

Pod warumkiem ze dopiero wczoraj czy dzisiaj wymianial walute.

Arch

Data: 2010-05-05 20:43:33
Autor: Jan Werbiński
PZU 12 maja
Użytkownik "Archangell" <robercisko77@op.pl> napisał w wiadomości news:hrrtkd$ghr$1news.onet.pl...
Dla inwestora z zachodu PZU robi się coraz tańsze ;)

Pod warumkiem ze dopiero wczoraj czy dzisiaj wymianial walute.

Arch

Jako antywskaźnik chciałem się podzielić ze wszystkimi subskrybentami radością z faktu posiadania tych akcji.
:-]

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-05-05 11:56:45
Autor: Charlie delta
PZU 12 maja

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatnahttp://www.janwer.com/
Nasza siechttp://www.fredry.net/

Jasiu

znasz sie na nurkowaniu, akcjach i lataniu

prawdziwy z ciebie Jasiek poliglota

chyba wybiorę się do Łagowa, zrobimy flaszkę ?

Data: 2010-05-05 20:55:55
Autor: marfi
PZU 12 maja
Użytkownik "Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> napisał w wiadomości news:4be1bc78$0$17102$65785112news.neostrada.pl...
[...]