PZU+Ato pomoc komfort

Data: 2013-02-23 09:20:02
Autor: domin
PZU+Ato pomoc komfort
Tak. Do OC masz gratis Assistance w wersji komfort czyli m.in. holowanie w przypadku unieruchomienia (awaria moto musi nastapic przynajmniej 50km od domu, dla kolizji nie ma takiego ograniczenia) i samochod zastepczy w podrozy oraz pare innych drobiazgow.

Jestem motocyklista ale tez m.in. sprzedaje polisy (rowniez PZU) wiec zapraszam na priv :-)

Pozdr.
Domin
minik1978@gmail.com
694425215

Data: 2013-02-23 19:27:42
Autor: Monster
PZU+Ato pomoc komfort
W dniu 2013-02-23 18:20, domin pisze:
[...]

To fajne jest,chyba sobie do ruska sprawię,ciekawe kiedy assistance będzie miało mnie dość:-)

BMW R1100S
Dniepr z wozem

Data: 2013-02-25 06:48:21
Autor: grzech
PZU+Ato pomoc komfort
On 23 Lut, 18:20, domin <minik1...@gmail.com> wrote:
Tak. Do OC masz gratis Assistance w wersji komfort czyli m.in. holowanie w przypadku unieruchomienia

Jak się ma słowo "holowanie" wg ubezpieczyciela w stosunku do moto?
Czy zapakowanie na lawetę to to samo?
Bo jakoś nie widzę erłana, czy innej valkirii na sznurku:)

______
grzech
tdm

Data: 2013-02-25 23:19:12
Autor: domin
PZU+Ato pomoc komfort
W dniu poniedziałek, 25 lutego 2013 15:48:21 UTC+1 użytkownik grzech napisał:

Jak się ma słowo "holowanie" wg ubezpieczyciela w stosunku do moto?

Czy zapakowanie na lawetę to to samo?

Bo jakoś nie widzę erłana, czy innej valkirii na sznurku:)

"Holowanie" to w nomenklaturze assistance przede wszystkim zapakowanie na lawetę ale pamiętajmy, że "holownicy" mają małe doświadczenie z "pakowaniem" moto więc lepiej wspomagać tę czynność słowem i czynem ;-)

Pozdr. domin

Data: 2013-02-25 16:45:21
Autor: Szwed
PZU+Ato pomoc komfort
[...]

OIDP Ass. Komfort obejmuje pomoc tylko w razie wypadku. Wariant Super obejmuje awarie techniczne.
(a może źle pamiętam).

pozdr

Data: 2013-02-25 23:31:33
Autor: domin
PZU+Ato pomoc komfort
W dniu poniedziałek, 25 lutego 2013 16:45:21 UTC+1 użytkownik Szwed napisał:

OIDP Ass. Komfort obejmuje pomoc tylko w razie wypadku. Wariant Super obejmuje awarie techniczne.

(a może źle pamiętam).

Dzięki za upomnienie. Obawiam się, że prawda leży po środku: 1.Jeśli masz w PZU samo OC + Assistance to holowanie po kolizji
2.Jeśli masz w PZU również AC to holowanie po kolizji i po awarii
niestety dniepry itp. nie mają AC

Pozdr. domin

Data: 2013-02-25 23:32:30
Autor: domin
PZU+Ato pomoc komfort
W dniu wtorek, 26 lutego 2013 08:31:33 UTC+1 użytkownik domin napisał:

> [...]

2.Jeśli masz w PZU również AC to holowanie po kolizji i po awarii

oczywiście powyższe dotyczy wariantu komfort

PZU+Ato pomoc komfort