Data: 2016-12-07 11:42:59 | |
Autor: J.F. | |
PZU Samoobsluga | |
Data: 2016-12-07 15:38:47 | |
Autor: Poldek | |
PZU Samoobsluga | |
W dniu 2016-12-07 o 11:42, J.F. pisze:
W lecie miałem stłuczkę. Kobieta miała OC w PZU i wjechała mi w tył. Podpisała oświadczenie. Wypełniłem formularz na stronie PZU w internecie + skan oświadczenia. Następnego dnia zadzwoniła pracowniczka PZU, przez telefon zweryfikowała szkodę. Za 3 dni miałem odszkodowanie na koncie. |
|
Data: 2016-12-07 21:52:35 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
PZU Samoobsluga | |
Dnia Wed, 7 Dec 2016 11:42:59 +0100, J.F. napisał(a):
http://www.msn.com/pl-pl/finanse/finanse-osobiste/wystartowa%C5%82a-pzu-samoobs%C5%82uga-docenisz-j%C4%85-przy-pierwszej-st%C5%82uczce/ar-AAkZFND Miałem coś podobnego przy szkodzie, tylko przez telefon. Przedstawiciel ubezpieczyciela pytał tylko o uszkodzenia i na tej podstawie zaproponował kwotę o 1/3 niższą niż przyznana po oględzinach. |