PZU Wojażer, ISIC, Euro26, inne?

Data: 2010-05-30 12:01:50
Autor: Karol Y
PZU Wojażer, ISIC, Euro26, inne?
Witam, mieli¶cie styczno¶ć z ww. ubezpieczeniami na wyjazdy za granice kraju? Chodzi o ubezpieczenie studenta. OWU wszystkich trzech czytałem, bardziej mi chodzi o to, które możecie polecić jako bardziej sprawdzone pod względem robienia mniej problemów w razie wypadku, szybsz± i solidniejsz± obsługę. Może jakie¶ inne?

--
Mateusz Bogusz

Data: 2010-05-30 12:41:43
Autor: Kombajn Bizon
PZU WojaĹĽer, ISIC, Euro26, inne?
Dnia 2010-05-30, o godz. 12:01:50
Karol Y <karolyyy@o2.pl> napisał(a):

Witam, mieliście styczność z ww. ubezpieczeniami na wyjazdy za
granice kraju? Chodzi o ubezpieczenie studenta. OWU wszystkich trzech
czytałem, bardziej mi chodzi o to, które możecie polecić jako
bardziej sprawdzone pod względem robienia mniej problemów w razie
wypadku, szybszą i solidniejszą obsługę. Może jakieś inne?

Zawsze kupuje ubezpieczenie podrozne w Hestii, nigdy nie bylo problemow.

--
W stacyjce kluczyk raz i dwa
I spalin kłąb i silnik gra...

Data: 2010-05-30 13:49:10
Autor: CUT
W dniu 2010-05-30 12:01, Karol Y pisze:
[...]

Kiedy¶ korzystałem z EURO26, w przypadku NNW ubezpieczyciel wypłaca tylko za szkody ,że swojej ubogiej listy. Zwichnięcia, skręcenia itp nie było na tej li¶cie.

Data: 2010-05-30 04:57:05
Autor: sefer
On 30 Maj, 13:49, CUT <C...@CUT.pl> wrote:
> [...]

Kiedy¶ korzystałem z EURO26, w przypadku NNW ubezpieczyciel wypłaca
tylko za szkody ,że swojej ubogiej listy. Zwichnięcia, skręcenia itp nie

Ja osobi¶cie polecam li tylko i wył±cznie OEAV- nie robi± żadnych
problemów z wypłatami ubezpieczeń i dodatkowo można liczyć na realne
zniżki w schroniskach za granic±.
Więcej jest na www.alpenverein.com.pl
Sebastian Fijak
www.fijak.pl

Data: 2010-05-30 21:20:47
Autor: Arek
"Karol Y" napisał:
[...]

Ja wykupiłem kiedy¶ wojażera na narty do Czech.
Ubezp. zawierało również koszty leczenia za granic±.
Niestety TYLKO za granic± :-(
Jako że mój wypadek był na tyle nie groĽny, że wróciłem do kraju i leczyłem się tutaj (wydałem jakie¶ 20k zł na kolano), to z ubezpieczenia nie dostałem ani grosza...
Gdziekolwiek więc nie kupowałby¶ ubezpieczenia, dokładnie czytaj czego dotyczy, a czego nie.

Data: 2010-05-30 14:45:03
Autor: witek
Arek wrote:

Ja wykupiłem kiedy¶ wojażera na narty do Czech.
Ubezp. zawierało również koszty leczenia za granic±.
Niestety TYLKO za granic± :-(

A jest jakie¶ które działa również w kraju?

Data: 2010-05-31 01:35:30
Autor: Yakhub
On 30 Maj, 21:45, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
Arek wrote:

> Ja wykupiłem kiedy¶ wojażera na narty do Czech.
> Ubezp. zawierało również koszty leczenia za granic±.
> Niestety TYLKO za granic± :-(

A jest jakie¶ które działa również w kraju?

Może jakie¶ zagraniczne?
;)

--
Yakhub

Data: 2010-05-31 14:04:23
Autor: Herald
Dnia Sun, 30 May 2010 14:45:03 -0500, witek napisał(a):

Ja wykupiłem kiedy¶ wojażera na narty do Czech.
Ubezp. zawierało również koszty leczenia za granic±.
Niestety TYLKO za granic± :-(

A jest jakie¶ które działa również w kraju?

Więc jak rozbijesz swoje auto za granic± to musisz je tam naprawić?
(przy założeniu że masz polisę która obejmuje takie zdarzenie) :)))))

Data: 2010-05-31 14:15:16
Autor: Maddy
W dniu 31-05-2010 14:04, Herald pisze:
Dnia Sun, 30 May 2010 14:45:03 -0500, witek napisał(a):

Ja wykupiłem kiedyś wojażera na narty do Czech.
Ubezp. zawierało również koszty leczenia za granicą.
Niestety TYLKO za granicÄ… :-(

W kraju masz, przynajmniej formalnie, bezpłatną opiekę medyczną finansowaną przez NFZ.

Co chciałbyś uzyskać za to dodatkowe ubezpieczenie _kosztów_ _leczenia_?
Komu ubezpieczyciel i za co miałby płacić?

Przypomnę, że prywatne kliniki nie zajmują się składaniem i śrubowaniem połamanych narciarzy - to jest nieopłacalna impreza.

No chyba ĹĽe nie jesteĹ› ubezpieczony w NFZ. To masz problem.

A jest jakieś które działa również w kraju?

Więc jak rozbijesz swoje auto za granicą to musisz je tam naprawić?
(przy założeniu że masz polisę która obejmuje takie zdarzenie) :)))))

NFZ na razie nie pokrywa kosztĂłw leczenia samochodu a jedynie kierowcy.
Może stąd ta różnica?

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-05-31 19:38:25
Autor: any
PZU Wojażer, ISIC, Euro26, inne?
W dniu 2010-05-31 14:15, Maddy pisze:

Co chciałby¶ uzyskać za to dodatkowe ubezpieczenie _kosztów_ _leczenia_?

Leczenie lepszej jako¶ci?

Komu ubezpieczyciel i za co miałby płacić?

A na przykład prywatnej klinice za rekonstrukcję więzadeł krzyżowych.

Może st±d ta różnica?

A może różnica wynika z zakresu ochrony ustalonego przez Ubezpieczyciela?

any
"Wielki, bo Wam z oczu zszedł" - Wyspiański

Data: 2010-05-31 23:47:40
Autor: Karol Y
PZU Wojażer, ISIC, Euro26, inne?
Oprocz ubezpieczenia komercyjnego nie zapomnij wziasc karty EKUZ z NFZu. W
niektorych krajach socjalistycznych okazuje sie to cenniejsze niz
jakiekolwiek ubezpieczenie komercyjne. Tak mialem np. w Kopenhadze. Nie
chcieli slyszec o ubezpieczeniu (Alianz) tylko koniecznie karte EKUZ. W
Danii to niemal swietosc ;))
Generalnie produktow wyspecjalizowanych na rynku jest tyle, ze powinienes
tak naprawde dopasowac ubezpieczenie do tego gdzie jedziesz i co bedziesz
robil. Nie patrzec na firme i sie do nie przywiazywac - tylko wnikliwa,
nudna, lektura warunkow ubezpieczenia.

Dziękuje za informacje. Po prostu się jeszcze rozejrzę i wybiorę najbardziej odpowiadaj±c± wg. umowy.

--
Mateusz Bogusz

Data: 2010-06-02 01:38:45
Autor: gadacz
[...]

Witaj,

PZU - mimo roznych kontrowersji jest ok i z wyplata odszkodowania nie powinienes miec problemow;

Euro26 - to podstawowy pakiet swiadczen, doszczetnie do niczego sie nie nadaje, nawet bedac za granica w szpitalu z ta karta mozesz miec problemy.

Polecalbym zerknac na oferty roznych TU i wybrac cos co Ciebie zainteresuje.

W chwili obecnej nie ma jakis specjalnych problemow ze wsparciem przez TU i wyplata odszkodowan, ale jak wiadomo rozne przypadki sa.

pozdr.

Gadacz

PZU Wojażer, ISIC, Euro26, inne?