PZU Wojażer, ISIC, Euro26, inne?

Data: 2010-05-30 13:49:10
Autor: CUT
PZU Wojażer, ISIC, Euro26, inne?
W dniu 2010-05-30 12:01, Karol Y pisze:
Witam, mieliście styczność z ww. ubezpieczeniami na wyjazdy za granice
kraju? Chodzi o ubezpieczenie studenta. OWU wszystkich trzech czytałem,
bardziej mi chodzi o to, które możecie polecić jako bardziej sprawdzone
pod względem robienia mniej problemów w razie wypadku, szybszą i
solidniejszą obsługę. Może jakieś inne?

Kiedyś korzystałem z EURO26, w przypadku NNW ubezpieczyciel wypłaca tylko za szkody ,że swojej ubogiej listy. Zwichnięcia, skręcenia itp nie było na tej liście.

Data: 2010-05-30 04:57:05
Autor: sefer
On 30 Maj, 13:49, CUT <C...@CUT.pl> wrote:
> [...]

Kiedyś korzystałem z EURO26, w przypadku NNW ubezpieczyciel wypłaca
tylko za szkody ,że swojej ubogiej listy. Zwichnięcia, skręcenia itp nie

Ja osobiście polecam li tylko i wyłącznie OEAV- nie robią żadnych
problemów z wypłatami ubezpieczeń i dodatkowo można liczyć na realne
zniżki w schroniskach za granicą.
Więcej jest na www.alpenverein.com.pl
Sebastian Fijak
www.fijak.pl