PZU cd.

Data: 2010-05-21 18:30:46
Autor: SERG
PZU cd.
Witam

Jak myślicie czy to dobry czas by nakupować papierów tej spółki czy jeszcze trochę poczekać aż cena będzie bardziej zachęcająca?

Data: 2010-05-21 18:54:35
Autor: Jan Werbiński
PZU cd.
Użytkownik "SERG" <marcin_net@poczta.fm> napisał w wiadomości news:ht6cfe$l3s$1news.onet.pl...
Witam

Jak myślicie czy to dobry czas by nakupować papierów tej spółki czy jeszcze trochę poczekać aż cena będzie bardziej zachęcająca?

Fundamentalnie nieatrakcyjna. Najbliższe perspektywy to duże wypłaty odszkodowań i straty. W przyszłym roku może i zyski, bo się ludzi więcej ubezpieczy.

Sprzedałem swoją 30-kę po 352. Kasę wydałem na kobiety i alkohol, a resztę przepuściłem.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-05-22 00:12:52
Autor: Seba_Fan
PZU cd.

Użytkownik "Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> napisał w wiadomości news:4bf6baf7$0$19168$65785112news.neostrada.pl...
Sprzedałem swoją 30-kę po 352. Kasę wydałem na kobiety i alkohol, a resztę przepuściłem.

+1 tak najlepiej robic, miec przyjemnosc z kasy

Data: 2010-05-22 01:02:10
Autor: Robert(felo)
PZU cd.

Sprzedałem swoją 30-kę po 352. Kasę wydałem na kobiety i alkohol, a resztę
przepuściłem.

Czy to znaczy, że kupiłeś żonie szminkę, a sobie kilka browarków?

Data: 2010-05-23 20:17:50
Autor: marfi
PZU cd.
Użytkownik "Robert(felo)" <robert.koska@gmail.com> napisał w wiadomości news:4ed49377-82ff-4bbd-9f38-2d59924dc16fo15g2000vbb.googlegroups.com...

Sprzedałem swoją 30-kę po 352. Kasę wydałem na kobiety i alkohol, a resztę
przepuściłem.

Czy to znaczy, że kupiłeś żonie szminkę, a sobie kilka browarków?

  Wiesz, że nauczycielka zajmująca się Twoim bachorem przez ok. dwa tygodnie pracuje na ową "szminkę i kilka browarków"?

--
marfi

Data: 2010-05-24 09:33:18
Autor: tract
PZU cd.
Jan Werbiński <jan@traalala.bez.mai.la> napisał(a):
Fundamentalnie nieatrakcyjna. Najbliższe perspektywy to duże wypłaty odszkodowań i straty. W przyszłym roku może i zyski, bo się ludzi więcej ubezpieczy.

Co do wypłat odszkodowań to bym nie przesadzał - tylko poczytał o "reasekuracji" (ubezpieczenie ubezpieczycieli). Jak każdy ubezpieczyciel tak i PZU ubezpiecza się u innego ubezpiczyciela na wypadek wypłaty odszkodowań.
Poza tym wartość wypłacanych ubezpieczeń to około 1zł na akcję, a PZU już spadło z 20zł. Co więcej jak się spojrzymy na transakcje to okazuje się, że sprzedają w zasadzie tylko indywidualni inwestorzy - emocje biorą górę, gdy słyszą powódź, a grubasy skupują papier.

Tak więc nie ma co straszyć powodzią, bo to już dawno zostało zdyskontowane w cenie akcji, a bardziej należy patrzeć jak się będą zachowywać rynki.

--
Tract

Data: 2010-05-24 13:40:12
Autor: Jan Werbiński
PZU cd.
Użytkownik "tract" <tract@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:htdh4u$lvc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Grubasy skupują, bo muszą. Tak im każe ustawa o OFE. Ta sama ustawa, która zabrania im myśleć.

Data: 2010-05-21 18:56:00
Autor: skippy
PZU cd.

[...]

Masz rację: kupuj jak spada i sprzedawaj jak rośnie.

Data: 2010-05-23 11:00:20
Autor: Endriu
PZU cd.
Jak myślicie czy to dobry czas by nakupować papierów tej spółki czy
jeszcze trochę poczekać aż cena będzie bardziej zachęcająca?

Fetor PZU
http://dwagrosze.blogspot.com/2010/04/fetor-pzu.html

"[...] Nie pozostało nic tylko płacić przez nos a strata jest duża,
idąca w dziesiątki miliardów złotych. Winne za ten skandal są
konkretne osoby: charyzmatyczny premier Buzek, jego duchowy patron
Krzaklewski, dwaj buzkowi ministrowie skarbu: Chronowski i Wąsacz, nie
tak charyzmatyczny premier Miller oraz PiSowy minister skarbu Jasiński
który ostatecznie odstąpił od umowy prywatyzacyjnej z Eureko. Dodać
też wypada potakiewiczów z sejmowych komisji zagrzewających rządowych
ignorantów do działania na szkodę kraju. To że winni nie chodzą od
dawna w więziennych pasiakach potwierdza jedynie trafność definicji
demokracji Raspail'a - kultu szakali wyznawanego przez osły. [...]

[...] Gdybyśmy już mieli spekulować to po fajerwerkach IPO bardziej
chyba skłonni bylibyśmy zashortować PZU niż zajmować w nim pozycję
długą. PZU niewątpliwie przedstawia pewną wartość i stanie się zapewne
stałym elementem pejzażu GPW. Ale dla długoterminowego inwestora
szukającego wartości kompania będzie prawdopodobnie bardziej
atrakcyjna za jakiś czas, kiedy łuny fajerwerków zgasną, P/BV powróci
do normy a Eureko B.V. spokojnie wyprzeda gros swojego łupu znad
Wisły.  [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-23 20:36:49
Autor: skippy
PZU cd.

Użytkownik "Endriu"

"...po fajerwerkach IPO bardziej chyba skłonni bylibyśmy zashortować PZU niż zajmować w nim pozycję
długą..."

Piszesz tu ogólnie o debiutach?
Czy to jakaś wrzuta?

Pozdrawiam

Data: 2010-05-23 23:34:00
Autor: Endriu
PZU cd.
[...]

A co czytać nie umiesz ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-24 00:54:52
Autor: Endriu
PZU cd.
Czyli wrzuta.

Pewien punkt widzenia z którym - w mojej opini - warto się zaponać.

P.S. Prognozowanie w oparciu o wykres na dzień dzisiejszy w przypadku
PZU może być mocno utrudnione :).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-24 10:02:44
Autor: skippy
PZU cd.

Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:8f109767-fca3-40be-a2eb-f0bf2088cbf340g2000vbr.googlegroups.com...
Czyli wrzuta.

P.S. Prognozowanie w oparciu o wykres na dzień dzisiejszy w przypadku
PZU może być mocno utrudnione :).

Nie sądzę.
PZ są takie same wszędzie i nie ma szans hossy na PZU przy spadkach es.f i vice versa.
Małe są też szanse sztucznego pompowania.
Czyli mój wniosek taki, że uwaga jest słuszna ogólnie, a jej przypisywanie "pod" PZU to wrzuta.
Może by tak ten pan "punkt widzniea" naniósł debiuty na wykres.
Co do samego PZU, ogólnie, to jest jak dla mnie skandal i to duży.
Ale nie akurat ostatnie fakty w postaci wessania forsy poprzez giełdę.

PZU cd.