PZU: coraz więcej świadczeń z tytułu śmierci ubezpieczonych

Data: 2020-11-19 04:23:19
Autor: Jan Osik
PZU: coraz więcej świadczeń z tytułu śmierci ubezpieczonych
Pamiętaj Polaku! Wystarczy się ubezpieczyć, wtedy koronawirus nie rusza!
A maseczkę można w dalszym ciągu nosić pod brodą.

https://www.money.pl/gielda/pzu-poprawil-zyski-wyplaca-coraz-wiecej-swiadczen-z-tytulu-smierci-ubezpieczonych-6577238493416288a.html

  PZU z większym zyskiem kwartalnym. Ostatnio jednak wypłaca coraz więcej   świadczeń z tytułu śmierci ubezpieczonych

  Państwowy gigant ubezpieczeniowy pozytywnie zaskoczył wynikami. PZU   wypracował zyski o prawie jedną czwartą wyższe od prognoz, przebijając   statystyki sprzed roku. Zarząd poinformował też o widocznym w ostatnich   tygodniach wzroście wypłacanych świadczeń z tytułu śmierci   ubezpieczonych.

Data: 2020-11-19 16:27:03
Autor: Runt
W dniu 2020-11-19 o 13:23, Jan Osik pisze:
Pamiętaj Polaku! Wystarczy się ubezpieczyć, wtedy koronawirus nie rusza!
A maseczkę można w dalszym ciągu nosić pod brodą.

W Sejmie to standard wśród władz partii rządzącej. ;-)))

--
Runt

Oculum pro oculo dentem pro dente!

Data: 2020-11-20 05:59:47
Autor: Budzik
PZU: coraz więcej świadczeń z tytułu śmierci ubezpieczonych
Użytkownik Jan Osik japanizer@japanizer.org ...

[...]

Skoro umiera 2x wiecej osób niz zwykle to trudno zeby nie było widac...
Tylko Zenek jeszcze nie wierzy i czeka na dane z GUS (które oczywiście sa juz dostepne :)))

--
Pozdrawia... Budzik
"Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

Data: 2020-11-20 08:40:12
Autor: Runt
W dniu 2020-11-20 o 06:59, Budzik pisze:
/.../
Skoro umiera 2x wiecej osób niz zwykle to trudno zeby nie było widac...
Tylko Zenek jeszcze nie wierzy i czeka na dane z GUS (które oczywiście
sa juz dostepne :)))

Przyglądam sie temu co sie dzieje w Polsce bo muszę swoim brytyjskim znajomym tłumaczyć niezrozumiałą paranoję PiS. Podstawowe pytanie: co odbiło prezesowi i jego klakierom, że w tak niebezpiecznym okresie wyprowadzili ludzi na ulice, a teraz grożą protestującym więzieniem. Najtrudniejsza odpowiedź na pytanie: dlaczego marsz szaleńców nazywanych patriotami 11 listopada był jak co roku marszem hołubionym przez PiS, a spokojne protesty kobiet zostały spacyfikowane przez milicje i tajniaków. Co do statystyk, tutaj testy wykonuje praktycznie wykonać w dowolnej chwili, a na wyniki nie czeka sie tygodniami tylko w minutach. Porównywanie kondycji "służby zdrowia" brytyjskiej z polska nie ma sensu. To lata świetlne. Liczba wykonanych dziennie testów nie jest tu wyznacznikiem. Innych statystyk też. To liczby nic nie mówiące o stanie pandemii. Dopiero głębsze analizy otoczenia pozwalają na wyciąganie wniosków. A wniosek jest prosty: każdy we własnym zakresie musi dbać by nie pchać się pod respirator.

Data: 2020-11-20 10:59:47
Autor: Budzik
PZU: coraz więcej świadczeń z tytułu śmierci ubezpieczonych
Użytkownik Runt runt@anakumena.prv ...

[...]

A masz dane o smiertelnosci brytyjczyków?
Tak, zeby je porownac z naszymi.

U nas srednio umiera 1100 osób dziennie.
Tymczasem dwa ostatnie tygodnie pazdziernika to było ponad 12 i ponad 14 tysiecy zgonów.
CZyli 2x wiecej.
Jak to wyglada w GBR?

--
Pozdrawia... Budzik
Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

Data: 2020-11-20 03:31:11
Autor: Jan Osik
On Friday, November 20, 2020 at 11:59:49 AM UTC+1, Budzik wrote:
Użytkownik Runt ru...@anakumena.prv ...
A masz dane o smiertelnosci brytyjczyków? Tak, zeby je porownac z naszymi. U nas srednio umiera 1100 osób dziennie. Tymczasem dwa ostatnie tygodnie pazdziernika to było ponad 12 i ponad 14 tysiecy zgonów. CZyli 2x wiecej. Jak to wyglada w GBR?

Na koronawirusa nie ma lekarstwa ani szczepionki.

Jak ktoś ciężko zachoruje, lub po prostu jest w podeszłym wieku czy ma choroby towarzyszące (większość z nas nie wie, że je ma!), to z 70% pewnością umrze. Ewentualnie jak znajdzie się dla niego respirator, to umrze z pewnością 60%.

W tekturowym państwie pistargowicy z powodu wałka na respiratorach raczej zwykły człowiek nie ma szans na respirator; w innych krajach w Europie - na ten respirator jakaś szansa jest.

Ale ogólnie, czy Polska, czy UK - jak się trafi koronawirus i nie jesteś zdrowym nastolatkiem, to masz przerąbane.

Niestety w naszym kręgu kulturowym dominuje przekonanie, że "prawo do zarażania innych jest prawem człowieka", więc maseczek ludzie nie noszą (lub noszą pod brodą lub pod nosem, z tym samym skutkiem). Z tego powodu, te statystyki zgonów w krajach tzw. Zachodu wyglądają tak podobnie .Na początku roku w Polsce wyglądało to dużo lepiej - lockdown, mało turystów, więc wirus nie rozprzestrzenił się na wiosnę w populacji tak bardzo jak np. we Włoszech. Ale teraz, niemal wszędzie wygląda to tak samo. Poza Azją.

Data: 2020-11-20 17:59:46
Autor: Budzik
> [...]

rozprzestrzenił się na wiosnę w populacji tak bardzo jak np. we
Włoszech. Ale teraz, niemal wszędzie wygląda to tak samo. Poza
Wiesz, opisowo to mozna krajobraz traktowac.
A co do liczby zgonów - lepiej jednak posługiwać się wartościami wymiernymi.

--
Pozdrawia... Budzik
którzy nie mają już nic do stracenia. "  Janis Joplin

Data: 2020-11-20 12:46:00
Autor: Runt
W dniu 2020-11-20 o 11:59, Budzik pisze:
[...]

U nas tzn gdzie? Po IP to PL.

https://ipgeolocation.io/browse/ip/77.65.101.87

Tymczasem dwa ostatnie tygodnie pazdziernika to było ponad 12 i ponad
14 tysiecy zgonów.
CZyli 2x wiecej.
Jak to wyglada w GBR?

Oficjalnie? ;-)

https://coronavirus.data.gov.uk/

Data: 2020-11-20 17:59:46
Autor: Budzik
[...]

No jestesmy na grupie pl wiec u nas to bedzie dokładnie POLSKA

[...]

Ale ja nie mowie o smierciach raportowanych na koronawirusa.
Mowie o zgonach łacznie w całym panstwie.
Tutaj trudniej zafałszowac wyniki i wydaje sie to byc odrobine bardziej wiarygodne.

--
Pozdrawia... Budzik
"Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

Data: 2020-11-21 08:16:49
Autor: Runt
W dniu 2020-11-20 o 18:59, Budzik pisze:
[...]

Google twoim przyjacielem jest. Wyszukaj sobie ;-)))

Nie jestem nastolatkiem z Torunia czy Łodzi który prowadzi premierowi PL jakąś baze danych.

Tutaj trudniej zafałszowac wyniki i wydaje sie to byc odrobine bardziej
wiarygodne.

I co z tej "wiarygodności" wynika? Kolejnymi ustawami za których przyjęciem jest jakaś większość nie rozwiąże się problemów.

Data: 2020-11-21 11:59:45
Autor: Budzik
[...]

Ja sie nie pytam o dane z PL. Te moge ci podac.
Ja sie pytam o dane z GBR.
W PL w drugiej połowie pazdzierniku masz wzrost ogolnej liczny zgonów x2 czyli zamiast umierac dziennie 1100 osób, umiera ponad 2 tysiace...

[...]

Musisz chyba ochłonac i zastanowic sie jeszcze raz o czym probuje z toba porozmawiac.

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2020-11-22 08:48:37
Autor: Runt
statystyki
W dniu 2020-11-21 o 12:59, Budzik pisze:
[...]

a ja nie jestem matka Teresa ;-)))

Google twoim przyjacielem jest. Wyszukaj sobie ;-)))

W PL w drugiej połowie pazdzierniku masz wzrost ogolnej liczny zgonów
x2 czyli zamiast umierac dziennie 1100 osób, umiera ponad 2 tysiace...

i co z tego wynika?

I co z tej "wiarygodności" wynika? Kolejnymi ustawami za których
przyjęciem jest jakaś większość nie rozwiąże się problemów.

Musisz chyba ochłonac

dam ci dobra rade nie dawaj mi rad.

i zastanowic sie jeszcze raz o czym probuje z
toba porozmawiac.

o zenku? ;-)))

Data: 2020-11-22 12:51:10
Autor: Budzik
statystyki
[...]

Jeszcze dopisz ze nie masz mnie w dowodzie...
juz jeden tak pisze regularnie jak jest proszony o dane.
A ja tylko zapytałem - wystarczyło powiedziec ze nie wiesz...

W PL w drugiej połowie pazdzierniku masz wzrost ogolnej liczny
zgonów x2 czyli zamiast umierac dziennie 1100 osób, umiera ponad
2 tysiace...

i co z tego wynika?

To z tego wynika ze:
- słuzba zdrowia jest daleko za punktem krytycznym
- najprawdopodobniej na covida umiera duzo wiecej osób niz sie raportuje
- duzo wiecej osób umiera rowniez ze wzgledu na niewydolnosc słuzby zdrowia a te zgony sa tak samo wazne jak zgony covidowe.

I co z tej "wiarygodności" wynika? Kolejnymi ustawami za których
przyjęciem jest jakaś większość nie rozwiąże się problemów.

Musisz chyba ochłonac

dam ci dobra rade nie dawaj mi rad.

DAm ci dobra rade: nie dawaj mi dobrych rad zebym nie dawał ci dobrych rad.

i zastanowic sie jeszcze raz o czym probuje z
toba porozmawiac.

o zenku? ;-)))

Nie, probowałem w jakis wymierny sposób porównac sytuacje w naszej słuzbie zdrowia z wasza sluzba zdrowia.
Skoro statystyki zgonów covid u nas sa zafałszowane to chciałem zobaczyc jak wyglada ilosc zgonów ogolnie.
Ale nie podejmuje sie szukac tego w GBR skoro nawet u nas nie tak łatwo to znaleźć - całe szczescie ze zajeli sie tym dziennikarze.

U nas w ogole dostep do danych jest mega utrudniony - nie wiem czy to celowe czy brak kompetencji.
Przykładowo ZUS nadal wiele rzeczy publikuje w plikach PDF zamiast w arkuszach kalkulacyjnych.
Chcesz jakies dane wykorzystac, zestawic etc? Przepisz sobie...

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

Data: 2020-11-23 14:20:19
Autor: Runt
statystyki
W dniu 2020-11-22 o 13:51, Budzik pisze:
Użytkownik Runt runt@anakumena.prv ...

Google twoim przyjacielem jest. Wyszukaj sobie ;-)))

Jeszcze dopisz ze nie masz mnie w dowodzie...
Niby dlaczego miałbym cie mieć? ;-)
juz jeden tak pisze regularnie jak jest proszony o dane.
to nie mój problem.
A ja tylko zapytałem - wystarczyło powiedziec ze nie wiesz...
nie prowadze statystyk rządowych UK. potrzebujesz - wyszukaj.

[...]

to wiedza powszechna, rózniąca się od rządowych statystyk.

DAm ci dobra rade: nie dawaj mi dobrych rad zebym nie dawał ci dobrych
rad.
  i wzajemnie ;-)))
[...]
to nie jest moja słuzba zdrowia tylko brytyjska i nie mi oceniac ich statystyki.
Skoro statystyki zgonów covid u nas sa zafałszowane to chciałem
zobaczyc jak wyglada ilosc zgonów ogolnie.
nie wiem czy sa w PL i w UK zafałszowania i na ile.
Ale nie podejmuje sie szukac tego w GBR skoro nawet u nas nie tak łatwo
to znaleźć - całe szczescie ze zajeli sie tym dziennikarze.
j.w.
U nas w ogole dostep do danych jest mega utrudniony - nie wiem czy to
celowe czy brak kompetencji.
tzn?
Przykładowo ZUS nadal wiele rzeczy publikuje w plikach PDF zamiast w
arkuszach kalkulacyjnych.
jest prosty powód.
Chcesz jakies dane wykorzystac, zestawic etc? Przepisz sobie...

ktos sporządził arkusz, napracował się a ty chcesz za darmochę? ;-)
masz Adobe Pro to możesz sobie zapisac w dowolnym formacie.

Data: 2020-11-23 14:59:56
Autor: Budzik
statystyki
Użytkownik Runt runt@anakumena.prv ...

Google twoim przyjacielem jest. Wyszukaj sobie ;-)))

Jeszcze dopisz ze nie masz mnie w dowodzie...

Niby dlaczego miałbym cie mieć? ;-)

Tamten tez mnie nie ma :)

juz jeden tak pisze regularnie jak jest proszony o dane.

to nie mój problem.

A ja myslałem ze to twój główny problem bo ciagle z nim piszesz...

A ja tylko zapytałem - wystarczyło powiedziec ze nie wiesz...

nie prowadze statystyk rządowych UK. potrzebujesz - wyszukaj.

No to nie porownamy danych. Szkoda.

[...]

[...]

ktos sporządził arkusz, napracował się a ty chcesz za darmochę?
;-) masz Adobe Pro to możesz sobie zapisac w dowolnym formacie.

Za darmoche? Zartujesz prawda? Słyszałes moze o podatkach? I o prawie obywatela do dostepu do danych?
Nie ma nic za darmo, ewentualnie mozna nie być do konca swiadomym kiedy sie za coś płaci.

--
Pozdrawia... Budzik
"Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

Data: 2020-11-24 11:00:51
Autor: Runt
statystyki
W dniu 2020-11-23 o 15:59, Budzik pisze:
Użytkownik Runt runt@anakumena.prv ...
Google twoim przyjacielem jest. Wyszukaj sobie ;-)))
Jeszcze dopisz ze nie masz mnie w dowodzie...
Niby dlaczego miałbym cie mieć? ;-)
Tamten tez mnie nie ma :)
Jakże mi nie przykro ;-)))))
juz jeden tak pisze regularnie jak jest proszony o dane.
to nie mój problem.
A ja myslałem ze to twój główny problem bo ciagle z nim piszesz...
twój głowny problem polega na tym, że ty myslisz ze myslisz ;-)))
A ja tylko zapytałem - wystarczyło powiedziec ze nie wiesz...
nie prowadze statystyk rządowych UK. potrzebujesz - wyszukaj.
No to nie porownamy danych. Szkoda.
caly swiat czeka, a ty się lenisz? ;-))))
ktos sporządził arkusz, napracował się a ty chcesz za darmochę?
;-) masz Adobe Pro to możesz sobie zapisac w dowolnym formacie.
Za darmoche?
a jak to nazwiesz?
Zartujesz prawda?
nie
Słyszałes moze o podatkach?
a co to takiego? ;-)))
I o prawie  obywatela do dostepu do danych?
nie oznacza to, ze ja mam ci dostarczac jakies dane.
tym bardziej dotyczace UK. wyszukaj sobie. dociera?
Nie ma nic za darmo,
jest ;-)))
ewentualnie mozna nie być do konca swiadomym kiedy
sie za coś płaci.
no wiedzisz.zajarzyles ;-))))

Data: 2020-11-24 10:58:14
Autor: Budzik
statystyki
[...]

Mamusia nie miała czasu cie wychowac?

[...]

Runcie, naprawde spusc z tonu.
Ten fragment nie dotyczy ciebie tylko urzedów ktore powinny przedstawiac tego typu dane w formie czytelnej i uzytkowej dla obywateli.

Rozmowe o danych z toba juz własciwie skonczyłem bo skoro i ch nie masz i nie chcesz porownac to o czym mamy gadac?

Nie ma nic za darmo,
jest ;-)))
ewentualnie mozna nie być do konca swiadomym kiedy
sie za coś płaci.
no wiedzisz.zajarzyles ;-))))

Jestes niekonsekwentny...
Ale wybaczam - taki sposób ciecia cytatów i ucinania co 2 słowa sprawia ze i tak odechciewa sie dyskusji.

Jestescie z Zenkiem jakimis przyciagajacymi sie przeciwnosciami.
On odpowiada ciurkiem, ty tniesz co 2 słowo.
Z drugiej strony obaj macie dziwne podejscie do kultury osobistej.

Gdyby was polaczyc w jeden organizm to powstałoby coś mało kulturalnego ale coś co by prawidłowo konstruowało posty na usenecie... ;-DDDD

--
Pozdrawia... Budzik
Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

Data: 2020-11-24 12:25:46
Autor: Runt
statystyki
W dniu 2020-11-24 o 11:58, Budzik pisze:
Użytkownik Runt runt@anakumena.prv ...

A ja myslałem ze to twój główny problem bo ciagle z nim piszesz...
twój głowny problem polega na tym, że ty myslisz ze myslisz ;-)))
Mamusia nie miała czasu cie wychowac?
TAK?
"A ja myślałem ze to twój główny problem bo ciągle z nim piszesz..."
od mojej Mamusi WARA! Jasne?

I o prawie  obywatela do dostepu do danych?
nie oznacza to, ze ja mam ci dostarczac jakies dane.
tym bardziej dotyczace UK. wyszukaj sobie. dociera?

Runcie, naprawde spusc z tonu.

Bo co?

Ten fragment nie dotyczy ciebie tylko urzedów ktore powinny
przedstawiac tego typu dane w formie czytelnej i uzytkowej dla
obywateli.

POwaznie? Czyzbyś miał problemy z pamięcią?

Rozmowe o danych z toba juz własciwie skonczyłem

Dziekuje łaskawco ;-)))

bo skoro i ch nie masz i nie chcesz porownac to o czym mamy gadac?

nie mam zamiary robić czegokolwiek o co mnie prosisz.

no wiedzisz.zajarzyles ;-))))

Jestes niekonsekwentny...

POważnie?

Ale wybaczam

Dziękuje łaskawco ;-))))

- taki sposób ciecia cytatów i ucinania co 2 słowa sprawia

wycinam smieci nic nie wnoszące do "dyskusji".

ze i tak odechciewa sie dyskusji.

POważnie? Aj waj! Jakże mi przykro ;-)))

Jestescie z Zenkiem jakimis przyciagajacymi sie przeciwnosciami.
zenek to KANALIA!

On odpowiada ciurkiem, ty tniesz co 2 słowo.
to sobie z nim dyskutuj "ciurkiem".

Z drugiej strony obaj macie dziwne podejscie do kultury osobistej.

zenek to KANALIA więc nie zycze sobie bys systematyzował mnie z tym karaluchem.

Gdyby was polaczyc w jeden organizm

gdyby was połaczyć gadalibyście ciagle o oszczędzaniu wody ;-)))

to powstałoby coś mało kulturalnego

gdyby was połaczyć powstałaby hybryda osła i szczura ;-)))

ale coś co by prawidłowo konstruowało posty na usenecie... ;-DDDD

wez się zajmij uzdrawianiem rzeczywistości od siebie.
nie mam zamiaru leczyc twoich kompleksów.

Data: 2020-11-24 12:22:21
Autor: Budzik
statystyki
Użytkownik Runt runt@anakumena.prv ...

- taki sposób ciecia cytatów i ucinania co 2 słowa sprawia

wycinam

Jak to na drwala przystało.

smieci

nalezy segregować

nic

cos

nie

tak

wnoszące

i wynoszące

do

od

"dyskusji".

Na to liczyłem. Pudło.

--
Pozdrawia... Budzik
Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy potrafią zepsuć stalową kulę...

Data: 2020-11-24 16:26:13
Autor: Runt
statystyki
W dniu 2020-11-24 o 13:22, Budzik pisze:
Użytkownik Runt runt@anakumena.prv ...

wycinam
Jak to na drwala przystało.
zawód jak każdy inny

smieci
nalezy segregować
to segreguj

nic
cos
albo ktos

nie
tak
moze

wnoszące
i wynoszące
ile?

do
od
zakres

"dyskusji".
Na to liczyłem.
no to licz

Pudło.
strzał

zadowolony? ;-)

Data: 2020-11-24 15:59:53
Autor: Budzik
statystyki
Użytkownik Runt runt@anakumena.prv ...

zadowolony? ;-)

Masz jakies watpliwości? :(

--
Pozdrawia... Budzik
"Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

Data: 2020-11-25 20:39:11
Autor: Yogi
statystyki
Dnia Tue, 24 Nov 2020 16:26:13 +0100, Runt napisał(a):

[...]

ciotki przenieście się na właściwe forum  ;-]

Data: 2020-11-25 20:34:50
Autor: Budzik
statystyki
Użytkownik Yogi yogi@yellowstone.go ...

zadowolony? ;-)

ciotki przenieście się na właściwe forum  ;-]

po co sie przypierdalasz do zakonczonej dyskusji? ;-D

--
Pozdrawia... Budzik
Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

Data: 2020-11-25 20:46:55
Autor: u2
statystyki
W dniu 25.11.2020 o 20:39, Yogi pisze:
[...]

Just a perfect day
Drink Sangria in the park
And then later
When it gets dark, we go home
Just a perfect day
Feed animals in the zoo
Then later
A movie, too, and then home
Oh, it's such a perfect day
I'm glad I spent it with you
Oh, such a perfect day
You just keep me hanging on
You just keep me hanging on
Just a perfect day
Problems all left alone
Weekenders on our own
It's such fun
Just a perfect day
You made me forget myself
I thought I was
Someone else, someone good
Oh, it's such a perfect day
I'm glad I spent it with you
Oh, such a perfect day
You just keep me hanging on
You just keep me hanging on
You're going to reap just what you sow
You're going to reap just what you sow
You're going to reap just what you sow
You're going to reap just what you sow
Źródło: LyricFind
Autorzy utworu: Lou Reed
Tekst utworu Perfect Day (C) Sony/ATV Music Publishing LLC, BMG Rights Management

Data: 2020-11-20 11:13:53
Autor: Zenek Kapelinder
piątek, 20 listopada 2020 o 06:59:50 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik Jan Osik japa...@japanizer.org ...
> Pamiętaj Polaku! Wystarczy się ubezpieczyć, wtedy koronawirus nie > rusza! A maseczkę można w dalszym ciągu nosić pod brodą. > > https://www.money.pl/gielda/pzu-poprawil-zyski-wyplaca-coraz-wiecej > -swiadczen-z-tytulu-smierci-ubezpieczonych-6577238493416288a.html > > PZU z większym zyskiem kwartalnym. Ostatnio jednak wypłaca coraz > więcej świadczeń z tytułu śmierci ubezpieczonych > > Państwowy gigant ubezpieczeniowy pozytywnie zaskoczył wynikami. > PZU wypracował zyski o prawie jedną czwartą wyższe od prognoz, > przebijając statystyki sprzed roku. Zarząd poinformował też o > widocznym w ostatnich tygodniach wzroście wypłacanych świadczeń > z tytułu śmierci ubezpieczonych.
Skoro umiera 2x wiecej osób niz zwykle to trudno zeby nie było widac... Tylko Zenek jeszcze nie wierzy i czeka na dane z GUS (które oczywiście sa juz dostepne :))) -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę." Blaise Pascal
Spróbuj myslec, sprawdzisz czy to cie nie będzie bolało. Na czystego Covida umiera ok 25% tych co podają że konkretnego dni umarli. Reszta umarła bo miała wirusa i ciężkie choroby inne. Oni i tak by niedługo umarli. Umarli trochę wcześniej. Znaczy to że drugi raz już nie umrą żeby dwa razy ich do statystyk wpisać. Do września mieliśmy mniej niż średnia z wielu lat. Odbija się to teraz. Ale za jakiś niezbyt długi czas zrobi się deficyt nieboszczyków bo wirus rozregulował system. Pomimo że w tej chwili napisałeś że wzrost zgonów jest dwa razy większy niż normalnie to średnia długoterminowa będzie niewiele większa od średniej z wielu lat. W tej chwili mamy prawie 13 tysięcy zmarłych na wirusa i na inne choroby w których wirus był jedną z nich. To wzrost o niecałe 3%.

Data: 2020-11-21 05:59:45
Autor: Budzik
PZU: coraz więcej świadczeń z tytułu śmierci ubezpieczonych
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Spróbuj myslec, sprawdzisz czy to cie nie będzie bolało.

Mowisz z autopsji? Sprobowałes raz w poprzednim miesiacu i nie bolało?
Czy po prostu mamusia nie miała czasu cie wychowac?

Na
czystego Covida umiera ok 25% tych co podają że konkretnego dni
umarli.

Nie rozkminiam tematu zgonów na koronawirusa bo sam twierdzisz ze dane sa zmanipulowane, testów sie u nas robi 10x mniej niz w porzadnych krajach wiec opieranie sie na bezsensownych danych prowadzi do bezsensowych wniosków.

Reszta umarła bo miała wirusa i ciężkie choroby inne. Oni
i tak by niedługo umarli. Umarli trochę wcześniej. Znaczy to że
drugi raz już nie umrą żeby dwa razy ich do statystyk wpisać.

Kiedy twoim zdaniem w takim razie nadrobimy te nadreprezentacje?
W grudniu? W styczniu? Za rok? Ile zycia ludzkiego to dla ciebie anomalia statystyczna?

Do
września mieliśmy mniej niż średnia z wielu lat. Odbija się to
teraz.

Poprosiłbym cie o konkretne dane - ile srednio umierało styczen - wrzesien w poprzednich latach a ile umarło w tym roku?
Jak je znajdziesz i policzysz to zobaczysz ze pierdolisz jak potłuczony.
Jedyny miesiac gdzie zgonów było dosłownie odrobine mniej niz w poprzednich latach to był kwiecien. Ale to było naprawde odrobine mniej.
Potem było wiecej niz w poprzednich latach ale nie zatrwazajaco wiecej.
Ale to co sie dzieje od pazdziernika to juz jest zatrwazajace.
Czekam na Twoje dane na których oparłes swoje powyzsze tezy.

[...]

Taa... A prawda jest taka ze wrzesien pazdziernik umarło kilkanascie tysiecy osób dodatkowo. I zadne pierdolenia o sredniej ze sredniej w długim okresie czasu tego nie zakłamią.

W tej chwili mamy prawie 13 tysięcy zmarłych na wirusa i na
inne choroby w których wirus był jedną z nich. To wzrost o niecałe
3%.

Znowu wyciagasz wnioski na podstawie zmanipulowanych danych.
Masakra debilizmu.

--
Pozdrawia... Budzik
"Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

Data: 2020-11-22 12:24:30
Autor: Zenek Kapelinder
sobota, 21 listopada 2020 o 07:00:02 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogu...@gmail.com ...
> [...]
"Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców, a każdy geniusz dzieckiem." Artur Schopenhauer
Jesli od dawna wiadomo że do noszenia worków brali mało kumatych to wytłumaczenie problemu musi być napisane pod tragarza. Wyobraź sobie fikcyjna firma kurierską. Pracujesz w niej i zgodnie z regulaminem masz co trzy dni  sto paczek. Przeciętnie dostarczasz 33+- 10% paczek dziennie. Pojechałeś o piątej rano po magazyn, załadowales toboły i pojechałeś rozwozic. Pierwszego dnia nie poszło za dobrze. Musiałeś zatankować samochód, wypadło coś jeszcze i dostarczyles 28 paczek. Mniej niż by ze średniej wynikało. Za to drugiego dnia 60 paczek praktycznie w to samo miejsce. Na trzeci dzień zostało 12 paczek. Nie dostarczyłes więcej bo nie masz. Jak byś pojechał pod magazyn to nie dostaniesz bo według grafiku masz się zameldować następnego dnia. Statystycznie dostarczyłes jak zawsze 33+-10% paczek dziennie. Jak się skończy pandemia, bo kiedyś musi się skończyć, to ilość zmarłych na milion  będzie świadczyła o jakości pracy rządów. niemcy z przyczyn oczywistych muszą mieć najmniej bo są uber ales. To że Polska mogła by mieć najmniej nie wchodzi w grę. Przed chwilą powiedzieli w tv ze niemców zaczną szczepić na na początku grudnia nas pod koniec stycznia. Znaczy się dają nam jeszcze dwa miesiące na podbicie wyników.

Data: 2020-11-23 14:19:02
Autor: Runt
W dniu 2020-11-22 o 21:24, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
Jesli od dawna wiadomo że do noszenia worków brali mało kumatych
dlatego miałeś stałą pracę ;-)))

Teraz ty ;-)))))))

Data: 2020-11-23 14:59:56
Autor: Budzik
[...]

Zenku, ja ci naprawde dziekuje za to brawurowe wyjasnienie co znaczy srednia. Naprawde, mysle ze wielu osobom otworzyłes oczy.

Oczywiście mogłbym sie przyczepić ze w twoim przykładzie paczek brakuje a zgonów mamy bez ograniczen ale czy ty zrozumiesz moja uszczypliwośc?

Chciałbym cie jednak poprosić o powrót do naszej poprzedniej rozmowy gdzie bylismy dosłownie o krok od konkretów.
Napisałes wtedy ze co prawda w pazdzierniku moze jest i wiecej zgonów (ale czekasz na dane z GUS) ale przeciez w poprzednich miesiacach było duzo mniej.
Prosiłem cie wtedy zebys to sprawdził i wrocił z danymi.
Udało ci sie sprawdzic i z danych wnioskujesz ze skoro wczesniej było mniej (paczek) to teraz moze być wiecej (zgonów) czy moze twoja obecna metoda matematyczna opiera sie na prognozowaniu w przyszłosc?
Ze co prawda wczesniej nie było mniej, teraz jest w chuj wiecej ale za to w lutym nie umrze nikt i sie wyrówna! Dobrze rozumiem twój hurra optymizm?

Oczywiście standardowo przekazuje zyczenia zdrowia cieszac sie ze taka nic nie znaczaca anomalia statystyczna jak ty nadal zyje i ma sie dobrze zamiast umrzec pod respiratorem albo z jego braku i zaliczyc nic nie znaczacą statystycznie smierc. Zdrowia!

Jak
się skończy pandemia, bo kiedyś musi się skończyć, to ilość
zmarłych na milion  będzie świadczyła o jakości pracy rządów.

Oczywiście. Ale przeciez wiadomo ze mozna bedzie to ocenic dopiero kiedys jak pojawia sie dane które co prawda mamy juz dzis ale dzis one sa niewazne bo dzis sa podane przez GUS a licza sie tylko dane podane przez GUS!
Czekamy niecierpliwie!

niemcy z przyczyn oczywistych muszą mieć najmniej bo są uber ales.

Oczywiscie, wiadomo, spisek.
Nastepne Panstwa tez sa juz poukładane czy bedziesz dopisywał teorie do danych?
Ty to gdzies publikujesz dla potomnosci? Moze ksiazke warto byłob popełnic?
Proponuje tytuł:
Statycznie niewazne rozwazania na temat modelowania statystyk post factum ale na przyszłosc, czyli swieze rozwazania o footbolu w kontekscie powiedzenia - gra 22 zawodników a wygrywaja Niemcy!

[...]

Ze najlepiej to wiadomo ze nie moglismy miec.
Tylko dlaczego mamy az tak zle?
Statystycy przesadzili z cyzelowaniem? ;-P

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2020-11-23 12:17:20
Autor: Zenek Kapelinder
poniedziałek, 23 listopada 2020 o 15:59:58 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
-- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"W wannie historii prawdę trudniej jest utrzymać niż mydło, i o wiele trudniej znaleźć..." - Terry Pratchett
Ty jesteś taki ograniczony że nie rozumiesz o co chodzi czy tylko przez przekorę wypisujesz teksty jakby ktoś Ci zrobił gwałt na rozumie. Czego nie rozumiesz?

Data: 2020-11-24 09:59:54
Autor: Budzik
[...]

Czyli merytorycznie nie bedzie? Znowu...? ech... ;-D

No dobra - przyznaje sie.
Po tym jak napisałes ze do wrzesnia zgonów było mniej niz zwykle (nie sprawdzajac nawet tak podstawowych danych) to ja juz nie licze u ciebie na ani odrobine wiarygodnosci.

--
Pozdrawia... Budzik
Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

Data: 2020-11-24 14:17:30
Autor: Zenek Kapelinder
wtorek, 24 listopada 2020 o 10:59:56 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl, że ktoś wbrew woli próbował będzie mnie leczyć
Merytorycznie to jest tak że przed chwilą wpisałem w wyszukiwarkę " spadek zgonów w I półroczu 2020". Zgadnij jakie się tytuły pokazały. Albo nie zgaduj bo znowu będziesz manipulował. w linkach jakie wyświetliła wyszukiwarka powtarza się że w I półroczu 2020 spadła ilość zgonów. Niewiele ale jednak spadła. Z innych linków wynika że na początku września liczba zgonów zaczęła rosnąć. Pojawił się wtedy przy podawaniu liczby zmarłych zwrot że zmarło tyle i tyle w tym na covid bez chorób innych pewna ilość, mniej więcej 1/4, a na choroby inne zmarła reszta. Wśród tych innych chorób jedną z nich podawany jest covid. Nie wiem dlaczego do wrzesnia mieliśmy bardzo dobry, czyli niski, wskaźnik śmiertelności związany z wirusem. Od kilku do kilkunastu razy lepszy niż w tzw bogatych państwach chujni i nie tylko. Z politycznego punktu widzenia taka sytuacja była niedopuszczalna bo groziła w niedalekiej przyszłości dużymi zmianami na scenie politycznej w Europie. Dużo by jeszcze  pisać. Informacja z dzisiaj. Umarło na covid 549 osób.. Tyle podali w statystykach. Ale podali również że 55 zmarło i nie miało żadnych chorób współistniejących. Druga wiadomość. Chory w czasie kwarantanny poszedł do sklepu. W sklepie zmarł. Kiedy nie było wirusa ludzie umierali równiez na ulicach. Zawały, wylewy, wyniszczenie u bezdomnych. Jak poszedl do sklepu to był w dobrym stanie. Dasz gwarancję że w karcie zgonu nie napiszą że to był covid? W czasie pandemii parę razy słyszałem że zabrali kogoś w ciężkim stanie do szpitala. To byli ludzie chorzy na raka, serce, z wylewem itp. i oni zmarli z szpitalu. Ale że zrobili im test na wirusa i się okazało że go mieli to w karcie zgonu napisane było że przyczyną był covid. Były nawet spiskowe teorię że szpital płacił 500 złotych rodzinie jak się zgodzi żeby napisali że ich krewny umarł na covid. Tak jak by rodzina mogła mieć jakikolwiek wpływ na to co lekarz napisze w karcie zgonu.  Scenariusz że szpital dostaje kasę za to że mieli chorego na covid jest równie bzdurny jak poprzedni. W Polsce zawsze było zdecydowanie mniej zmarłych na covid niż szpitali.  Długoterminowo w ilości zgonów rocznie nic się nie zmieni. Jeśli w jednym roku umiera mniej to w następnych latach wyrówna się do średniej. Teraz też tak będzie. Wzrosła ilość zgonów w dwóch miesiącach. To za jakiś czas umrze mniej ludzi. Tak to działa a nie tak że jak teraz umrze więcej to w następnych latach będzie umierało tyle co przed pandemia. Nie będzie więcej umierało bo ci co by mieli wtedy umrzeć umarli wcześniej a nowi kandydaci na nieboszczyków jeszcze nie zdarza rozchorować się tak żeby umarli. Coś czuję że i tak nie zrozumiesz.

Data: 2020-11-25 09:59:52
Autor: Budzik
PZU: coraz więcej świadczeń z tytułu śmierci ubezpieczonych
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Merytorycznie

Merytorycznie to bedzie jak wreszcie skupisz sie na liczbach zamiast na opisach...
Wtedy wyjdzie jasno czy ja mam racje czy ty.
Powtarzanie tego co ci pisałem tylko innymi słowami nic ci nie da.

Dawaj liczby i wtedy bedziemy w stanie gadac merytorycznie bo na razie to podane przeze mnie liczby probujesz podwazyc duzo iloscia słów o tytułach w google.

Dasz rade?

--
Pozdrawia... Budzik
Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

Data: 2020-11-25 08:09:37
Autor: Zenek Kapelinder
środa, 25 listopada 2020 o 10:59:54 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki mizernej pensji z bankomatu, powiedziałem do siebie: "Chyba się urżnę". No i proszę!
Na jakich liczbach? Na tych których jeszcze nie ma? Znasz liczbę zgonów z lipca 2021?

Data: 2020-11-25 18:59:51
Autor: Budzik
PZU: coraz więcej świadczeń z tytułu śmierci ubezpieczonych
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Na jakich liczbach? Na tych których jeszcze nie ma? Znasz liczbę
zgonów z lipca 2021?

Na tych liczbach o których piszesz.
Skoro piszesz ze w pierwszej połowie roku było mniej zgonów niz zwykle to daj liczby które to pokaza.
Zestaw to z liczba zognów w drugiej połowie 2020 i wtedy pogadamy o tych twoich niewielkich spadkach, niewielkich wzrostach i malo znaczących anomaliach statystycznych.

Przeciez jak pisałes ze w pierwszej połowie roku umarło mniej osób niz zwykle to opierałes sie na danych, prawda? Nie wydłubałes tej informacji z brudnego nochala, prawda?

--
Pozdrawia... Budzik
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

Data: 2020-11-25 11:03:25
Autor: Zenek Kapelinder
środa, 25 listopada 2020 o 19:59:52 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie, jak pisze się słowo właściwe." Julian Tuwim
A to nie Ty czasami dałeś wykres na którym były dane z kilku poprzednich lat i rok 2020 do października? Pytam bo nie pamietam kto taki wykres dał. Jeśli Ty i się do tego przyznasz to nie będę szukał. Jeśli nie Ty to postaram się znaleźć.

Data: 2020-11-25 19:59:51
Autor: Budzik
[...]

Ja. Ale z tego wykresu nie wynikało zeby w pierwszej połowie roku spadła ilośc zgonów.
Czyzbys nie przeczytał dokładnie?

--
Pozdrawia... Budzik
"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

Data: 2020-11-25 13:51:27
Autor: Zenek Kapelinder
środa, 25 listopada 2020 o 20:59:53 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka" Francois La Rochefoucauld
Możesz dać jeszcze raz linka do wykresu? A co powiesz na to https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-10-15/gus-w-pierwszej-polowie-2020-roku-spadla-liczba-zgonow-duzy-spadek-liczby-malzenstw/
Taką informację opierając się na GUSie podał Polsat. Teraz Twoja kolej i podaj wiarygodne źródło że w I półroczu 2020 w Polsce wzrosła liczba zgonów

Data: 2020-11-26 11:56:12
Autor: Budzik
> [...]

spadła ilośc zgonów. Czyzbys nie przeczytał dokładnie?

Możesz dać jeszcze raz linka do wykresu?

Tamten wykres był od zdaje sie 20 tygodnia.
To był artykuł albo z businessinsidera albo z money.pl

[...]
Rozpatrujac okres pierwszej połowy roku liczba zgonów ani wzrosła ani spadła. Jest na podobnym poziomie. W artykule pisza o 700 osobach mniej ale przy tej skali i przy skali zmian rok do roku - trzeba uznac ze to normalna fluktuacja.

Rozpatrujac okres do konca wrzesnia (a tak naprawde do konca 39 tygodnia)
2017 - 301500
2018 - 309300
2019 - 306700
2020 - 309500
Czyli znów ani spadła, ani wzrosła.

Rozpatrujac okres do konca 44 tygodnia:
2017 - 340000
2018 - 347700
2019 - 345300
2020 - 363300

Jak widzisz, nie jest tak ze wczesniej spadało a teraz rosnie wiec statystycznie sie wyrównuje.
Jest tak, ze jestesmy conajmniej 17 tysiecy osób "w plecy".
Zapewne na koniec listopada bedzie znowu plus kilkanascie tysiecy ale tych danych GUS jeszcze nie publikuje.

--
Pozdrawia... Budzik
Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

Data: 2020-11-26 11:59:49
Autor: Budzik
PZU: coraz więcej świadczeń z tytułu śmierci ubezpieczonych
Użytkownik Budzik budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

[...]

Edit - znalazłem dane za 45 tydzien - ponad 16 tysiecy zgonów.
Czyli na koniec 45 tygodnia masz 25 tysiecy zgonów nadmiarowych.

Data: 2020-11-26 10:46:57
Autor: Zenek Kapelinder
czwartek, 26 listopada 2020 o 12:59:51 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik Budzik budz...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...
> [...]
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie, jak pisze się słowo właściwe." Julian Tuwim
Statystyki też trzeba umieć interpretować. Czy ja kiedykolwiek twierdziłem że teraz mamy mniej? Wręcz przeciwnie. Na dodatek stworzyłem teorie dlaczego mamy więcej skoro nic nie wskazywało żeby tak się stało. Jeśli stosunek tych co umarli na covid do tych co umarli na inną chorobę/choroby i mieli covid jest jak 1/5 to znaczy że 4/5 nie miało szansy dożyć do typowego wieku w jakim się w Polsce umiera. Czyli po zakończeniu pandemii ilość zgonów spadnie o to co teraz wzrosła. Kto jak kto ale ubezpieczyciele najlepiej wiedzą co się stanie i namawiają do ubezpieczeń. Jak kogoś namówią to dłużej będzie płacił składki. Oczywiście nie chodzi o konkretną osobę a o wiele osób. Jeśli się nie zgadzasz że po pandemii ilość zgonów w Polsce na jakiś czas zmaleje poniżej średniej to napisz dlaczego.

Data: 2020-11-28 09:59:44
Autor: Budzik
PZU: coraz więcej świadczeń z tytułu śmierci ubezpieczonych
Użytkownik andal andal@andal.org ...

A ilu umarło bo karetka nie dojechała? A nie dojechała bo czekała po
kilkanascie godzin w kolejce do szpitala?

w jakiej kolejce karetka musi stac?

W takije które sie tworza/tworzyly? przed szpitalami.

Data: 2020-11-27 15:44:43
Autor: Budzik
PZU: coraz więcej świadczeń z tytułu śmierci ubezpieczonych
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Statystyki też trzeba umieć interpretować. Czy ja kiedykolwiek
twierdziłem że teraz mamy mniej?

Tak, twierdziłes ze w pierwszym polroczu było mniej wiec teraz moze być wiecej.
Zapomniałes tylko uwzglednic skale - kilkaset mniej vs kilkadziesiat tysiecy wiecej...

Wręcz przeciwnie. Na dodatek
stworzyłem teorie dlaczego mamy więcej skoro nic nie wskazywało
żeby tak się stało.

Mowiłes ze manipulowane są statystyki zejsc na covid.
To zupełnie cos innego.

Jeśli stosunek tych co umarli na covid do tych
co umarli na inną chorobę/choroby i mieli covid jest jak 1/5 to
znaczy że 4/5 nie miało szansy dożyć do typowego wieku w jakim się
w Polsce umiera.

Pierdolisz. Juz ci mowiłem ze jak ktos schodzi na cukrzyce to znaczy ze mogłby zyc jeszcze dziesiat lat.
A ilu umarło bo karetka nie dojechała? A nie dojechała bo czekała po kilkanascie godzin w kolejce do szpitala?

Czyli po zakończeniu pandemii ilość zgonów
spadnie o to co teraz wzrosła.

Załozymy sie?

[...]

Nie zgadzam sie, bo to nie sa zgony ze starości tylko zgony z niewydolnej słuzby zdrowia.
A nawet gdyby tak było ze powiedzmy w ciagu 2 lat to sie usredni to i tak bedzie oznaczało ze kilkadziesiat tysiecy osób straciło srednio rok  zycia bo słuzba zdrowia nie przygotowała sie. A w przeciwienstwie do Włochow miała na to 3/4 roku...

Ale paradoksalnie ciesze z naszej rozmowy.
W koncu dotarły do ciebie jakies dane.
Teraz co prawda relatywizujesz sobie to co zauwazyłes, układasz w głowie kolejne wytłumaczenia ale to i tak pierwszy krok w dobra strone.

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

Data: 2020-11-27 21:13:18
Autor: andal
PZU: coraz więcej świadczeń ⲏ<çݐˇ+n{ęhž­Č ubezpieczonych

Data: 2020-11-25 21:10:52
Autor: u2
W dniu 25.11.2020 o 20:59, Budzik pisze:
[...]

Mam tak samo jak ty
Miasto moje a w nim
Najpiekniejszy moj swiat
Nejpiekniejsze dni
Zostawilem tam kolorowe sny
Kiedys zatrzymam czas
I na skrzydlach jak ptak,
Bede lecial co sil
Tam gdzie moje sny
I warszawskie kolorowe dni
Gdybys ujrzec chcial
Nadwislanski swit
Juz dzis wyruszaj ze mna tam
Zobaczysz jak przywita pieknie nas
Warszawski dzien
Mam tak samo jak ty
Miasto moje a w nim
Najpiekniejszy moj swiat
Najpiekniejsze dni
Zostawilem tam kolorowe sny
Gdybys ujrzec chciał
Nadwislanski swit
Juz dzis wyruszaj ze mna tam
Zobaczysz jak przywita pieknie nas
Warszawski dzien
Zobaczysz jak przywita pieknie nas
Warszawski dzien x 3
Źródło: Musixmatch
Autorzy utworu: Niemen-wydrzycki Czeslaw / Gaszynski Marek Piotr

Data: 2020-11-25 20:19:23
Autor: u2
[...]

szukaj, szukaj

tylko nie ucz się czeskiego

:)

Data: 2020-11-20 08:50:45
Autor: A. Filip
PZU: coraz
Jan Osik <japanizer@japanizer.org> pisze:
[...]

Znaczy się ludzie zawierają tyle nowych ubezpieczeń żeby wypłaty z
ubezpieczeń na życie "zrównoważyć"?  Jak nowe ubezpieczenia na życie
nie są po "stawkach kowidowych" to PZU zasługuje na bankructwo.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-11-20 02:09:51
Autor: Jan Osik
PZU: coraz więcej świadczeń z tytułu śmierc i ubezpieczonych przy rosnącym zysku. Jak to robią?
On Friday, November 20, 2020 at 8:50:47 AM UTC+1, A. Filip wrote:
Jan Osik <japa...@japanizer.org> pisze:
> [...]
Znaczy się ludzie zawierają tyle nowych ubezpieczeń żeby wypłaty z ubezpieczeń na życie "zrównoważyć"? Jak nowe ubezpieczenia na życie nie są po "stawkach kowidowych" to PZU zasługuje na bankructwo.

Tak, Andrzejku, całe życie byłeś z tych mniej sprytnych..

Data: 2020-11-20 13:21:49
Autor: A. Filip
PZU: coraz
> [...]

Tak, Andrzejku, całe życie byłeś z tych mniej sprytnych.

Znaczy się że kapitalistyczni krwiopijcy z ubezpieczeń mają aż tak
gigantyczną marżę zysku że byle trywialny kowid im nie straszny?
Dla mnie może być :-)

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-11-21 08:16:34
Autor: Runt
PZU: /.../ Jak to robią? filip wie.
W dniu 2020-11-20 o 13:21, A. Filip pisze:
Jan Osik <japanizer@japanizer.org> pisze:

Tak, Andrzejku, całe życie byłeś z tych mniej sprytnych.

"Jędruś" jest inteligentny bezobjawowo ;-)))

Znaczy się że kapitalistyczni krwiopijcy z ubezpieczeń

Czy np w PZU też sa "kapitalistyczni krwiopijcy"? ;-)))

mają aż tak gigantyczną marżę zysku że byle trywialny kowid im nie straszny?

Dla mnie może być :-)

Jak strzelisz w kalendarz z "trywialnym kowidem" to sie nie posikaj z radości z tak wysokiej marży. ;-)))