PZU i kr贸tki opis nagannego dzia艂ania

Data: 2010-07-22 13:31:07
Autor: PB
PZU i kr贸tki opis nagannego dzia艂ania
W niedziel臋 30 maja ok. 15:30, jad膮c Czerniakowsk膮 w DC doje偶d偶aj膮c do

samoch贸d w PZU a konto w PKO?
Mam dla ciebie radem: lInk4

jk

Data: 2010-07-22 14:02:55
Autor: m
PZU i kr贸tki opis nagannego dzia艂ania

U偶ytkownik "PB" <PB@BPNOSPAM.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:i29a5v$1t0$1news.onet.pl...
samoch贸d w PZU a konto w PKO?
Mam dla ciebie radem: lInk4

A u艣mieszek gdzie?
Link 4 tez jest negatywnie postrzegany
Ka偶dy ubezpieczyciel jest cz臋sto negatywnie oceniany.

Data: 2010-07-22 13:27:16
Autor: kamil

"m" <m@no.pq> wrote in message news:i29c1m$7oh$1news.onet.pl...

[...]

1000 zadowolonych klientow nie wpadnie na grupe pochwalic sie tym faktem. 1 niezadowolony juz predzej, dotyczy to praktycznie kazdej firmy ubezpieczeniowej (tak samo, jak samochodu, telewizora, telefonu i jedzenia w knajpie).

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-07-22 19:22:35
Autor: ToMasz
kamil pisze:

[...]

to nie do konca tak. Jak kupujesz par贸wki to wiesz ze tam bedzie par臋
procent miesa, ale jak kupujesz pol臋dwice i czytasz ze tam jest 12%
miesa i konserwanty to beziesz zadowolony?
Co do PZU. Firma w kt贸rej pracuje jest ubezpieczona w pzu. Ful pakiet ze
wszystkim, nawet za oplucie klient i b艂臋dy pope艂niane przez pracownik贸w.
OStatnio co艣 zgin臋艂o - normalna kradzie偶 - nagrana na kamerze ochrony.
Nie wyp艂ac膮! dlaczego - bo nikt nie zosta艂 napadniety, pobity, no偶a do
gard艂a nie przystawili.
Pewno cz臋sc ludzi (prawnik贸w) powie - stary, ale to sie trzeba by艂o
pyta膰 co niejest ubezpieczone przed zawarciem umowy!  tyle ze (po
zdarzeniu) ja musia艂em wisie膰 22 minuty zeby mi powiedzieli ze w ca艂ym
PZU nie ma osoby kt贸ra mi powie czy taki przypadek _jest czy nie jest_
obj臋ty ubezpieczeniem. Wiec jak im ufa膰?
TAk wiec ju偶 PZU firmy ani jej samochod贸w ubezpiecza膰 nie b臋dzie.

ToMasz

Data: 2010-07-22 21:20:41
Autor: Bydl臋
ToMasz wrote:
> Pewno cz臋sc ludzi (prawnik贸w) powie - stary, ale to sie trzeba by艂o
> pyta膰 co niejest ubezpieczone przed zawarciem umowy!

艢wi臋te s艂owa.
Co wi臋cej - jest nieoficjalny zakaz podpisywania umowy, gdy si臋 jej nie rozumie.

--
Bydl臋

Data: 2010-07-23 08:31:56
Autor: Rychu
W dniu 2010-07-22 21:20, Bydl臋 pisze:
艢wi臋te s艂owa.
Co wi臋cej - jest nieoficjalny zakaz podpisywania umowy, gdy si臋 jej nie
rozumie.

Niekt贸rych rzeczy nie dowiesz si臋 z przeczytania umowy, np. informacji
o zani偶aniu wielko艣ci szkody, poprzez obliczanie cen cz臋艣ci i robocizny
na podstawie zani偶onych stawek.

Co ciekawe... Serwisy partnerskie Grup臋 PZU jako艣 potrafi膮 si臋
zmie艣ci膰 w kwocie z wyceny i jeszcze s膮 szcz臋艣liwe, 偶e zarobi艂y, a inne
ju偶 niestety nie. Raczej to nie wynika z wysokich cen "innych" serwis贸w.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2010-07-22 14:07:46
Autor: PB
PZU i kr贸tki opis nagannego dzia艂ania
A u艣mieszek gdzie?

ja na wsponmnieni zeczywi艣cie mam u艣mieszek bo mia艂am 3 szkody w linku w wszytko supuer (berzgot贸wkowo)
Oczywi艣cie pierwsza wycena niedoszacowana, ale warstat czy艣ci艂 to w 2-3 dni z nimi.
Przyje偶dzajo pod dom na ogl臋dziny w ciagu 1-2 dni, szybko daj膮 wycene, zwracaj膮 stacji autpryzowanej kt贸ra ja wybra艂a wienc czrgo chcie膰 wienceJ/

Jedny myk to 偶e trzeaba szkodem zg艂osic w 24h (oczyw telefonicznie) ale to trzeba pamienta膰 偶eby kwasu nie by艂o

jk

Data: 2010-07-22 14:10:03
Autor: ...:::Tomek:::...
PB wrote:
Przyje偶dzajo pod dom na ogl臋dziny w ciagu 1-2 dni, szybko daj膮 wycene,
zwracaj膮 stacji autpryzowanej kt贸ra ja wybra艂a wienc czrgo chcie膰
wienceJ/

Chcie膰 偶eby u偶ywa膰 czytnika z wbudowanym s艂ownikiem ;-)

Tomek

Data: 2010-07-22 15:35:31
Autor: Tomek K臋cki
W dniu 2010-07-22 14:07, PB pisze:

zwracaj膮 stacji autpryzowanej kt贸ra ja wybra艂a wienc czrgo chcie膰 wienceJ/

czego wi臋cej to nie wiem ale na pewno mniej dysleksji...

--
tomafek

PZU i kr贸tki opis nagannego dzia艂ania