PZU nieuczciwe praktyki

Data: 2011-03-21 08:06:29
Autor: Iksinski
PZU nieuczciwe praktyki

Użytkownik "Mark Twain" <2asdasas1@1sdds2ss.eu> napisał w wiadomości news:im5s44$4f3$1inews.gazeta.pl...
Przestrzegam przed korzystaniem z usług tej gównianej firmy. Sprawa dotyczy nękających kierowców zapisów ustawowych, które pieczętują prawnie patologię "podwójne OC". Jednak jest jedna firma ubezpieczeniowa, która nie jest skłonna do ustępstw, a tą firmą jak można się spodziewać jest:

PZU wyliczyło należną składkę na 415zł. Ile zapłaciłeś u konkurencji?

Data: 2011-03-21 10:26:56
Autor: Mark Twain
PZU nieuczciwe praktyki
"Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> wrote in message news:im6trt$bpq$1mx1.internetia.pl...

[...]

Niewiele mniej (mBank, chyba benefia), ale tu nie chodzi o kwotę, ja po prostu nie trawię PZU i nawet za darmo nic od nich nie chcę.

--

Mark

Data: 2011-03-21 11:47:29
Autor: Iksinski
PZU nieuczciwe praktyki

Użytkownik "Mark Twain" <2asdasas1@1sdds2ss.eu> napisał w wiadomości news:im75l1$cet$1inews.gazeta.pl...

Niewiele mniej (mBank, chyba benefia), ale tu nie chodzi o kwotę, ja po prostu nie trawię PZU i nawet za darmo nic od nich nie chcę.

No cóż... W świetle tego co tu i na tej swojej stronce napisałeś sam jesteś sobie winien.
Zrobiłeś głupotę i to z pełną tego świadomością. Zapytałem o kwotę u konkurencji, bo w pierwszej chwili myślałem, że opłacało się zaryzykować, ale sam potwierdzasz, że nie... Moim zdaniem trafił swój na swojego. Z tym, że jeden jest w prawie...

PZU nieuczciwe praktyki