PZU nieuczciwe praktyki

Data: 2011-03-21 20:16:52
Autor: ToM
PZU nieuczciwe praktyki

http://www.pzutosyf.pl

Ja sobie na razie chwalę. Chciałem sobie ubezpieczyć autko, które ma homologację na ciężarowe. Używam go jako osoba prywatna, nie jest składnikiem majątku firmy ani nie jeździ w firmie. Ale w dowodzie rejestracyjnym stoi "samochód ciężarowy". Obszedłem wszystkie TU w mojej okolicy i wszędzie śpiewali sporą zwyżkę za ciężarówkę. I nie miało znaczenia, że auto nie jeździ w firmie, że na prywatną osobę, etc. Dopiero w PZU naliczyli mi składkę jak za "zwykłą" osobówkę zadowalając się oświadczeniem, że jestem osobą prywatną, etc. Składka na rok wyszła w wysokości porównywalnej do innych TU (liczone jak dla osobówki).

Wiem, że wątek dotyczył innej sprawy. Napisałem go, żeby apriori nie skreślać z góry, bo większość tak robi. Ja do PZU poszedłem w sumie na samym końcu, bo uległem magii większości, że drogo. I jak na razie nie żałuję. Nie jestem w żadne sposób związany z tym Tu, nie pracuję tam.

Co do meritum wątku, to życzyłbym sobie nie mieć żadnych powodów do użerania się z jakimkolwiek TU.

pozdro
ToM

--
Citroen Berlingo 2.0 HDI RK329**