PZU pochwala

Data: 2011-05-25 20:44:10
Autor: Adam U.
PZU pochwala
Mi spod tira też wyleciał kamien i walnął w szybe.
Pojawiła się rysa na 1/2 długości.
Zadzwoniłem do PZU (mam wykupioną autoszybe)
Po 15min od zgłoszenia telefonicznie szkody dzwoni babka z PZu i pyta gdzie chciałbym tą szybe wymienić (podała 3 miasta w okolicy i kilka terminów)
Wybrałem miasto A, z terminen na następny dzień i po 20godz od zdarzenia już miałem wstawioną nową szybe;-)

Rzeczoznawcy nie było tylko babka z NORDGLAS porobiła zdjęcia.

Trza za to ich pochwalić:-)
Nawet sie tego nie spodziewałem

--
-- -