Pa, pa Euro 2012 !!!

Data: 2012-04-30 05:40:38
Autor: matador
Pa, pa Euro 2012 !!!
#
Dyrektor organizacyjny UEFA Martin Kallen zapowiedział, że jeśli
sytuacja polityczna na Ukrainie uniemożliwi rozegranie meczów
piłkarskich mistrzostw Europy, turniej zostanie przełożony na inny
rok.
#

http://euro2012.onet.pl/wiadomosci/euro-2012-uefa-zaniepokojona-sytuacja-na-ukrainie,1,5119195,artykul.html

matador.

Data: 2012-04-30 08:29:42
Autor: brat_olin
Pa, pa Euro 2012 !!!
On 30 Apr, 16:57, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> sytuacja polityczna na Ukrainie uniemożliwi rozegranie meczów
> piłkarskich mistrzostw Europy, turniej zostanie przełożony na inny

Slusznie.

Ano, to by uratowalo te autostrady i stadiony.
I kaczora D.

--

Smart questions to stupid answers

Data: 2012-04-30 08:39:37
Autor: matador
Pa, pa Euro 2012 !!!
On 30 Kwi, 17:29, brat_olin <brat_o...@yahoo.com> wrote:

Ano, to by uratowalo te autostrady i stadiony.
I kaczora D.

W sensie takim, że będzie z kolesiami haratał w gałę przez rok na
"Narodowym", zamiast na spacerniaku?

matador.

Data: 2012-04-30 18:43:41
Autor: u2
Pa, pa Euro 2012 !!!
W dniu 2012-04-30 17:39, matador pisze:
[...]

Nie ta forma, zobacz jaki donek jest ostatnio zalosny. ;)

Data: 2012-04-30 18:55:15
Autor: AndrzejG
Pa, pa Euro 2012 !!!
Dnia Mon, 30 Apr 2012 18:43:41 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Ubolewam nad wami pisowcy. Popatrz na dziadka Jarosława. Chłopina wygląda
jak zmiętolony papieros z czasów PRL.

Data: 2012-05-01 06:49:12
Autor: stevep
Pa, pa Euro 2012 !!!
Dnia 30-04-2012 o 18:55:15 AndrzejG <andrzej11991@gmail.com> napisał(a):

[...]

No nie, raczej takie znoszone kalesony.
--
stevep

Data: 2012-05-01 06:48:20
Autor: stevep
Pa, pa Euro 2012 !!!
Dnia 30-04-2012 o 18:43:41 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

A patrzyłeś w lustro, może być ktoś bardziej żałosny od ciebie?
--
stevep

Data: 2012-04-30 18:42:49
Autor: u2
Pa, pa Euro 2012 !!!
W dniu 2012-04-30 17:29, brat_olin pisze:
Slusznie.

Ano, to by uratowalo te autostrady i stadiony.
I kaczora D.

Ja tam nie jestem msciwy. Ale trzeba wyrywac chwasty.

Data: 2012-04-30 18:54:11
Autor: AndrzejG
Pa, pa Euro 2012 !!!
Dnia Mon, 30 Apr 2012 18:42:49 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2012-04-30 17:29, brat_olin pisze:
Slusznie.

Ano, to by uratowalo te autostrady i stadiony.
I kaczora D.

Ja tam nie jestem msciwy. Ale trzeba wyrywac chwasty.

No to zacznij od swego ogródka!

Data: 2012-04-30 18:43:28
Autor: AndrzejG
Pa, pa Euro 2012 !!!
Dnia Mon, 30 Apr 2012 05:40:38 -0700 (PDT), matador napisał(a):

#
[...]

Byłyby nieżłe jaja.

Data: 2012-05-01 12:16:11
Autor: raff
Pa, pa Euro 2012 !!!
On Mon, 30 Apr 2012 05:40:38 -0700 (PDT), matador
<matadorpikador@gmail.com> wrote:

#
[...]

Zaiste, Wielkim Planista jest nasz Wodz, Donald Tusk!

Zapowiedzial, ze autostrady na Euro beda i Euro przelozone.
Zapowiedzial, ze bedziemy lepsi niz Irlandia i Irlandia zbankrutowala.
Oby Slonce Peru swiecilo nam wiecznie!

R.

Data: 2012-05-01 12:22:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Pa, pa Euro 2012 !!!

Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:6sdvp7ptpttit0n9jh1kffgmkmgpo64qko4ax.com...
[...]

A nie zapowiadał, że latem będzie słońce świeciło?

Data: 2012-05-02 05:55:51
Autor: stevep
Pa, pa Euro 2012 !!!
Dnia 01-05-2012 o 12:16:11 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

A twój idiotyzm znalazł godne siebie miejsce w Tworkach.
--
stevep

Data: 2012-05-01 12:33:22
Autor: jadryś
Pa, pa Euro 2012 !!!
[...]

Bezczelność imperialistów jest zatrważająca.. Tym samym ludność Ukrainy ma jasny przekaz czym jest ta tzw demokracja zachodu - albo słuchacie naszych poleceń, albo was gnoimy na każdym kroku..

Data: 2012-05-01 10:45:10
Autor: Obserwator
Pa, pa Euro 2012 !!!
jadryś <rg@yachoo.com> napisał(a):
Bezczelność imperialistów jest zatrważająca.. Tym samym ludność Ukrainy ma jasny przekaz czym jest ta tzw demokracja zachodu - albo słuchacie naszych poleceń, albo was gnoimy na każdym kroku..

durny dezinformatorze, na Ukrainie zyje sobie swietnie mafia pod opieka sluzb
sowieckich i terroryzuje spoleczenstwo, tak jak w Polsce. Dlaczego Janukowicz nie potrafi ich zalatwic? --

Pa, pa Euro 2012 !!!