Państwo Kaczyńscy na Wawel ?

Data: 2010-04-14 23:22:15
Autor: Roman Rumian
Państwo Kaczyńscy na Wawel ?
http://wiadomosci.onet.pl/2155392,11,j_kaczynska_wciaz_nie_wie_o_tragedii,item.html

(...)Adam Bielan ujawnił, że widział się dziś przez chwilę z córką tragicznie zmarłego prezydenta. - Wie o kontrowersjach wokół pochówku jej rodziców na Wawelu i bardzo to przeżywa. Nie chcę jednak mówić nic więcej, to zbyt intymne - mówił europoseł.

Zdradził także, że Jarosław Kaczyński w sprawie miejsca pochówku swojego brata na Wawelu był "raczej przekonywanym niż przekonującym". - Nie wiem, kto jest autorem tego pomysłu. Wiem, że były osoby, które rozmawiały o tym z kardynałem Stanisławem Dziwiszem wcześniej, przed Jarosławem Kaczyńskim. Rozmowy metropolity z prezesem PiS odbyły się dopiero wówczas, gdy o sprawie poinformowały już media. (...)

Data: 2010-04-15 11:00:26
Autor:
Pañstwo Kaczyñscy na Wawel ?
On Wed, 14 Apr 2010 23:22:15 +0200, Roman Rumian <rumian@agh.edu.pl>
wrote:

Zdradzi³ tak¿e, ¿e Jaros³aw Kaczyñski w sprawie miejsca pochówku swojego brata na Wawelu by³ "raczej przekonywanym ni¿ przekonuj±cym". - Nie wiem, kto jest autorem tego pomys³u. Wiem, ¿e by³y osoby, które rozmawia³y o tym z kardyna³em Stanis³awem Dziwiszem wcze¶niej, przed Jaros³awem Kaczyñskim. Rozmowy metropolity z prezesem PiS odby³y siê dopiero wówczas, gdy o sprawie poinformowa³y ju¿ media. (...)

 nie jestem przekonany, ze wawel nie jest pomyslem jaroslawa.

 zobacz: http://miniurl.pl/krakowskiepowazki

 az tak naiwny to ja nie jestem. dzien wczesniej ktorys z pis
 zakomunikowal: "jaroslaw to m±¿ stanu". mowiac wprost: to  przyszly prezydent. powiedziano to w chwili kiedy szczatki
 lecha i marii jeszcze na dobre nie ostygly. nie roman, nic  sie nie dzieje z przypadku. nie w polityce. jezeli prezes
 pis jest tym za kogo chce uchodzic powinien zrezygnowac
 z polityki, a pis z szacunku dla swego prezydenta nie wystawiac
 nikogo na kandydata. kazde inne zachowanie bedzie dowodem  na oblude tego towarzystwa.

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-15 11:04:42
Autor: Roman Rumian
Państwo Kaczyńscy na Wawel ?
W dniu 2010-04-15 11:00, "'<he®sk>'" pisze:
(...)
  nie jestem przekonany, ze wawel nie jest pomyslem jaroslawa.

  zobacz: http://miniurl.pl/krakowskiepowazki

  az tak naiwny to ja nie jestem. dzien wczesniej ktorys z pis
  zakomunikowal: "jaroslaw to mąż stanu". mowiac wprost: to
[...]

http://krakow.naszemiasto.pl/artykul/378792,markowski-pogrzeb-na-wawelu-to-nasz-pomysl,id,t.html#dodaj-komentarz

" ...
Czyj to pomysł, by prezydent spoczął na Wawelu?
W poniedziałek z grupą przyjaciół postanowiliśmy porozmawiać z kardynałem Stanisławem Dziwiszem w tej sprawie. Chcieliśmy zapytać o możliwość takiego pochówku. Część znajomych wątpiła, że to w ogóle możliwe. Prosiłem też prof. Ryszarda Terleckiego, szefa krakowskiego IPN Marka Lasotę i prof. Andrzeja Nowaka, by dzwonili w tej sprawie do rodziny prezydenta. I dowiedzieli się, czy jest akceptacja dla takiego pomysłu. Bo przecież nikt do tamtej pory nie zadał Jarosławowi Kaczyńskiemu tego pytania. On od tego wszystkiego stronił. Nie podejmował decyzji, bo nie chciał występować w roli proszącego. On nigdy by sam nie zadzwonił do kardynała. Chcieliśmy więc, by zaistniała sytuacja, że nikt na nikogo nie wywiera presji, i jednocześnie wie, że druga strony jest otwarta na rozmowę.
...."

Roman Rumian

Data: 2010-04-15 11:20:01
Autor:
Pañstwo Kaczyñscy na Wawel ?
On Thu, 15 Apr 2010 11:04:42 +0200, Roman Rumian
<rumian.wytnij.@agh.edu.pl> wrote:

>   zobacz: http://miniurl.pl/krakowskiepowazki

http://krakow.naszemiasto.pl/artykul/378792,markowski-pogrzeb-na-wawelu-to-nasz-pomysl,id,t.html#dodaj-komentarz

 wybacz ale az tak naiwny nie jestem.  uruchomiono machine "odkrecajaca", pomysl jaroslawa, "wielkiego
 meza stanu", "przyszlego prezydenta IV RP". nie roman. kiedys
 zajmowalem sie analiza przypadku i uczono nas jednego: szukaj  anomalii. szukaj czegos co usilowano zmienic. to ten przypadek.
 prezes PiS bedzie kandydowac na prezydenta "by dokonczyc dzielo
 swego wielkiego brata"? jezeli tak, to spoczynek lecha i marii
 na wawelu to wielka farsa wymyslona wlasnie przez prezesa PiS
 wylacznie dla wlasnych potrzeb. to on najwiecej zyska w tym  przypadku na smierci brata. lech byl dobrym chociaz czasem nieco
 smiesznym czlowiekiem, maria byla taka matka-polka. niestety  brat lecha, a szwagier marii nie jest ich godny. to ktos komu
 zadza wladzy przycmiewa rzeczywistosc. takie jest moje zdanie.

Data: 2010-04-15 02:22:13
Autor: Hans Kloss
Pañstwo Kaczyñscy na Wawel ?
On 15 Kwi, 11:20, "'<he®sk>'" <WC15 bigbred...@interia.pl> wrote:

 uruchomiono machine "odkrecajaca", pomysl jaroslawa,
Potrafisz udowodniæ ¿e to "pomys³ Jaros³awa" czy, jak zwykle, ³¿esz,
plujesz, bredzisz i palikocisz?
J-23

Data: 2010-04-15 11:54:06
Autor:
Pañstwo Kaczyñscy na Wawel ?
On Thu, 15 Apr 2010 02:22:13 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

>  uruchomiono machine "odkrecajaca", pomysl jaroslawa,

Potrafisz udowodniæ ¿e to "pomys³ Jaros³awa" czy,

 analizujac fakty - tak. bez jego zgody nic nie dzieje sie w pis.

jak zwykle, ³¿esz, plujesz, bredzisz i palikocisz?

 sluchaj no grupowy glupku. w obliczu tragedii zachowalbys kulture. --

Data: 2010-04-15 11:24:32
Autor: Roman Rumian
Państwo Kaczyńscy na Wawel ?
Henryk,

W dniu 2010-04-15 11:20, "'<he®sk>'" pisze:
(...)
  wybacz ale az tak naiwny nie jestem.

wybacz, ale Ty nie jestes naiwny tylko mocno wierzacy w swoje uprzedzenia, których żaden fakt nie zmieni.

Pozdrowienia

Roman Rumian

Data: 2010-04-15 11:54:06
Autor:
Pañstwo Kaczyñscy na Wawel ?
On Thu, 15 Apr 2010 11:24:32 +0200, Roman Rumian
<rumian.wytnij.@agh.edu.pl> wrote:

wybacz, ale Ty nie jestes naiwny tylko mocno wierzacy w swoje uprzedzenia, których ¿aden fakt nie zmieni.

 tak dziwnie sie sklada, ze znam troche wiecej faktow niz ktos inny.
 moze i jestem uprzeddzony do jaroslawa ale nie tylko ja uwazam, ze
 gdyby nie jego pieniactwo lech i maria byliby innymi ludzmi.