Pa艅stwo polskie nie istnieje

Data: 2014-06-26 17:26:40
Autor: Author Instinct
Pa艅stwo polskie nie istnieje
Poniewa偶 jeden z ministr贸w (a komu tu wierzy膰 jak nie ministrowi) o艣wiadczy艂 autorytatywnie, 偶e pa艅stwo polskie nie istnieje, ja r贸wnie偶 o艣wiadczam.
O艣wiadczam, ze mam was wszystkich w dupie. Tu nie ma patriot贸w tylko same sprzedawczyki robi膮ce loda ameryce. W zwi膮zku z tym czuj臋 si臋 zwolniony z obowi膮zku jakie powzi膮艂 m贸j dziadek uczestnicz膮c w wyzwalaniu Polski.

Pies z wami ta艅cowa艂, chuje sprzedajne.

Data: 2014-06-26 18:25:31
Autor: MarkWoydak
Pa艅stwo polskie nie istnieje

U偶ytkownik "Author Instinct" <authorinstinct@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:lohe3j$93a$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie p艂acz, do艂膮cz do stada ujadaj膮cych kundli.

MW

Pa艅stwo polskie nie istnieje