Państwo polskie nie istnieje

Data: 2014-06-26 18:25:31
Autor: MarkWoydak
Państwo polskie nie istnieje

Użytkownik "Author Instinct" <authorinstinct@gmail.com> napisał w wiadomości news:lohe3j$93a$1node1.news.atman.pl...
Ponieważ jeden z ministrów (a komu tu wierzyć jak nie ministrowi) oświadczył autorytatywnie, że państwo polskie nie istnieje, ja również oświadczam.
Oświadczam, ze mam was wszystkich w dupie. Tu nie ma patriotów tylko same sprzedawczyki robiące loda ameryce. W związku z tym czuję się zwolniony z obowiązku jakie powziął mój dziadek uczestnicząc w wyzwalaniu Polski.

Pies z wami tańcował, chuje sprzedajne.

Nie płacz, dołącz do stada ujadających kundli.

MW

Państwo polskie nie istnieje