Państwo powinno czcić Boga

Data: 2015-05-26 21:52:16
Autor: abc
Państwo powinno czcić Boga
Rozdział Kościoła od państwa (chociaż czasami musi być cierpiany) jest
sprzeczny z nauką katolicką i był wielokrotnie potępiany przez papieży.

Państwo powinno czcić Boga i popierać prawdziwą religię, tj. katolicką.

Chrystus ustanowił Kościół, który jest społecznością doskonałą, od państwa odrębną i niezależną, ale między tymi władzami musi istnieć harmonijny związek.

Nie może prawo państwowe być sprzeczne z prawem Bożym.

Rozdział Kościoła od państwa jest zabiegiem sztucznym i szkodliwym, bo
niemożliwe jest oddzielenie prywatnych przykazań katolików od publicznych obowiązków obywateli.

Katolik jako obywatel państwa musi być przede wszystkim wierny Chrystusowi i nie może postępować zgodnie z prawem demokratycznego państwa jeśli jest ono antykatolickie.

-- -
Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2015-05-26 13:04:50
Autor: kogutek444
Państwo powinno czcić Boga
W dniu wtorek, 26 maja 2015 21:52:14 UTC+2 użytkownik abc napisał:
Rozdział Ko¶cioła od państwa (chociaż czasami musi być cierpiany) jest
sprzeczny z nauk± katolick± i był wielokrotnie potępiany przez papieży.

Państwo powinno czcić Boga i popierać prawdziw± religię, tj. katolick±.

Chrystus ustanowił Ko¶ciół, który jest społeczno¶ci± doskonał±, od państwa odrębn± i niezależn±, ale między tymi władzami musi istnieć harmonijny zwi±zek.

Nie może prawo państwowe być sprzeczne z prawem Bożym.

Rozdział Ko¶cioła od państwa jest zabiegiem sztucznym i szkodliwym, bo
niemożliwe jest oddzielenie prywatnych przykazań katolików od publicznych obowi±zków obywateli.

Katolik jako obywatel państwa musi być przede wszystkim wierny Chrystusowi i nie może postępować zgodnie z prawem demokratycznego państwa je¶li jest ono antykatolickie.

-- -
Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny

Którego boga bo bogów dużo.

Data: 2015-05-26 13:06:41
Autor: donek999bronek
Państwo powinno czcić Boga
użytkownik abc napisał:

[...]

A je¶li w państwie s± różne religie maj±ce inne
wytyczne ze swoich ¶więtych pism, abo od ajatollachów, rabinów czy
biskupów, co wtedy?

Z jakim prawem w takiej sytuacji powinno być zgodne prawo
państwowe? Z prawem chrze¶cijan, żydów czy muzułmanów?

Data: 2015-05-27 08:48:16
Autor: abc
Państwo powinno czcić Boga
Religi± prawdziw± jest jedynie religia katolicka.

Ponieważ poszczególne religie wzajemnie sobie przecz± w zasadniczych
punktach, nie może kilka z nich być prawdziwymi.

Dlatego tylko jedna religia może być prawdziwa. T± religi± jest religia
katolicka.

Bóg objawił się w Chrystusie, a nie w Buddzie czy Mahomecie, a Chrystus
założył tylko jeden Ko¶ciół, który ma Jego naukę i Jego łaskę przekazywać aż do końca ¶wiata.

Wiara w Trójcę ¦więt±, w Chrystusa i w Ko¶ciół stanowi przeto nierozdzieln± cało¶ć. Albo Bóg jest Trójc±, albo nie jest. Jeżeli jest, to wszystkie niechrze¶cijańskie religie musz± być fałszywe.

Ale także chrze¶cijańskie wyznania przecz± sobie nawzajem: niektóre nie
wierz± w Bóstwo Chrystusa, wiele nie wierzy w prawdziw± obecno¶ć Ciała i
Krwi Chrystusa w sakramencie Eucharystii itd.

Takie sprzeczno¶ci nie mog± współistnieć.

Data: 2015-05-27 10:12:41
Autor: Donotan
Państwo powinno zlikwidować partie religijne.

Użytkownik "abc" <ab-cwp@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci
Religi± prawdziw± jest jedynie religia katolicka.

Hitler też twierdził, że jego religia jest prawdziwa.
Historia uczy, że religie nios± tylko ¶mierć, płacz.

Ponieważ poszczególne religie wzajemnie sobie przecz± w zasadniczych
punktach, nie może kilka z nich być prawdziwymi.

Prawdziw± religi± jest ta której funkcjonariusze przyci±gn± do siebie
większ± ilo¶ć uzależnionych.

Dlatego tylko jedna religia może być prawdziwa. T± religi± jest religia
katolicka.

Historycznie tak się złożyło, że fukcjonariusze Franciszka w Polsce zdobyli
więcej uzależnionych.
Pomogła w tym komuna i rozbiory.

Bóg objawił się w Chrystusie, a nie w Buddzie czy Mahomecie

Bóg objawia się tak jak chc± tego funcjonariusze partii religijnych.

Wiara w Trójcę ¦więt±,

Oj tak, funkcjonariusze bardzo wierz± w trójcę ¶więt± :
Władza, Seks i Pieni±dze i pielęgnuj± tę wiarę.

Ale także chrze¶cijańskie wyznania przecz± sobie nawzajem:
Takie sprzeczno¶ci nie mog± współistnieć.

Hitler, Stalin też był tego samego zdania, że sprzeczno¶ci nie mog±
współistnieć.
Pan Bóg ma inne zdanie i błogosławi religiom, które nie s±
partiami politycznymi.

Data: 2015-05-27 09:40:15
Autor: donek999bronek
Państwo powinno czcić Boga
użytkownik abc napisał:

Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny

Państwo - organizacja maj±ca monopol na stanowienie i wykonywanie prawa na okre¶lonym terytorium.

 "Oddajcie cesarzowi, co cesarskie, a Bogu to, co Boskie"

Wszystko lepiej funkcjonuje jak jest specjalizacja i podział ról,
szwaczka szyje, rz±d rz±dzi, ksi±dz się modli itd.

Data: 2015-05-27 10:10:34
Autor: Donotan

Użytkownik "abc" <ab-cwp@wp.pl> napisał w wiadomości
Rozdział Kościoła od państwa jest
sprzeczny z nauką katolicką i był wielokrotnie potępiany przez papieży.

Nie ma w tym nic dziwnego. Partia Franciszka zawsze chciała
i chce być jak najbliżej koryta, jak najefektywniej wysysać Skarb Państwa.

Państwo powinno czcić Boga i popierać prawdziwą religię, tj. katolicką.

Prawdziwa religia to jest wtedy, gdy funkcjonariusze postępują tak jak
postępował Chrystus, czyli nauczał. Obecnie funkcjonariusze nie nauczają
tylko "biorą za mordę" poprzez wybieranie posłów przez uzależnionych
i tworzenie prawa korzystnego dla funkcjonariuszy.

Chrystus ustanowił Kościół, który jest społecznością doskonałą,

Hitler, Stalin, Marx, Engels, Lenin też ustanowili kościoły
 i budowali spoleczność doskonaĹ‚Ä….

Nie może prawo państwowe być sprzeczne z prawem Bożym.

Prawo partii religijnej nie może być sprzeczne z demokratycznym
prawem państwowym. Prawo partyjne jest prawem określonej
grupy interesów, natomiast demokratyczne prawo państwowe
wyraża wolę spoleczeństwa demokratycznego.

Rozdział Kościoła od państwa jest zabiegiem sztucznym i szkodliwym, bo
niemożliwe jest oddzielenie prywatnych przykazań katolików od publicznych
obowiÄ…zkĂłw obywateli.

Prywatne przykazania katolikĂłw sÄ… szanowane i nikt im nie narzuca
innych przykazań. Katolicy mają prawo postepować zgodnie z swoimi
prywatnymi przykazaniami.

Katolik jako obywatel państwa nie może postępować zgodnie
z prawem demokratycznego  paĹ„stwa jeĹ›li jest ono antykatolickie.

Katolicy mają pełną swobodę, aby postępować tak jak chcą pod warunkiem,
że nie będą przeszkadzać/utrudniać innym, czyli nie mogą używać siły
fizycznej.

Data: 2015-05-27 10:40:58
Autor: aja
Państwo powinno czcić Boga
W dniu 2015-05-26 o 21:52, abc pisze:

Państwo powinno czcić Boga i popierać prawdziwą religię, tj. katolicką.

'Miłujący Boga nie mają religii, tylko samego Boga.'
/DĹĽalaluddin Rumi/

Data: 2015-05-27 11:42:44
Autor: Andrzej Lawa
Państwo powinno czcić Boga
W dniu 26.05.2015 21:52, abc pisze:

Katolik jako obywatel państwa musi być przede wszystkim wierny
Chrystusowi i nie może postępować zgodnie z prawem demokratycznego
państwa jeśli jest ono antykatolickie.

I ktoś ma jeszcze jakieś wątpliwości, że...

Religia to nienawiść
Religia to strach
Religia to wojna
Religia to gwałt
Religia to obrzydliwość
Religia to dziwka

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-05-27 07:18:54
Autor: kogutek444
Państwo powinno czcić Boga
W dniu ¶roda, 27 maja 2015 11:42:45 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
W dniu 26.05.2015 21:52, abc pisze:

> Katolik jako obywatel państwa musi być przede wszystkim wierny
> Chrystusowi i nie może postępować zgodnie z prawem demokratycznego
> państwa je¶li jest ono antykatolickie.

I kto¶ ma jeszcze jakie¶ w±tpliwo¶ci, że...

Religia to nienawi¶ć
Religia to strach
Religia to wojna
Religia to gwałt
Religia to obrzydliwo¶ć
Religia to dziwka

-- Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj się życiem!

Bez przesady. S± i inne dobre religie. Na przykład ta z makaronem. Super religia.

Data: 2015-05-27 13:20:09
Autor: the_foe
Państwo powinno czcić Boga
W dniu 2015-05-26 o 21:52, abc pisze:
Rozdział Kościoła od państwa (chociaż czasami musi być cierpiany) jest
sprzeczny z naukÄ… katolickÄ…

czemu tak podle kłamiesz?!
"Kościół jest w pełni świadom, że częścią fundamentalnej struktury chrześcijaństwa jest rozróżnienie między tym, co należy do Cezara, i tym, co należy do Boga, między Państwem a Kościołem, to znaczy autonomia rzeczywistości doczesnych. Kościół nie tylko uznaje i szanuje to rozróżnienie i autonomię, lecz cieszy się z niej, uważając ją za wielki postęp ludzkości i za fundamentalny warunek swej własnej wolności i wypełniania swej powszechnej misji zbawczej wśród wszystkich narodów"
B16

--
@foe_pl

Data: 2015-05-27 14:30:13
Autor: abc
Państwo powinno czcić Boga
rozróżnienie między tym, co należy do Cezara, i tym, co należy do Boga, między Państwem a Kościołem,

Państwo nie może zawłaszczać tego, co należy do Boga.
A bezbożne, demokratyczne państwo tak właśnie postępuje.

Data: 2015-05-27 15:07:16
Autor: the_foe
Państwo powinno czcić Boga
W dniu 2015-05-27 o 14:30, abc pisze:
rozróżnienie między tym, co należy do Cezara, i tym, co należy do
Boga, między Państwem a Kościołem,

Państwo nie może zawłaszczać tego, co należy do Boga.
A bezbożne, demokratyczne państwo tak właśnie postępuje.

  wszystko co jest na ziemi BĂłg pzrekazaĹ‚ czĹ‚owiekowi. Tak jest napisane w Biblii.
Nic na ziemi nie należy do Boga, nawet ludzka dusza. Kazdy kto próbuje narzucić człowiekowi Boga sam popełnia straszliwy grzech. Człowiek musi mieć wolny wybór, czy chce być dobry czy zły. Kosciół ma zadanie pokazawać co jest dobrem, ale grzeszy próbują w jakikolwiek sposób oceniac człowieka i narzucać mu cokolwiek. Kosciół nie jest od tego by w wpływać na ludzkosc inaczej niz przez głoszenie i tylko głoszenie Słowa Bożego.

--
@foe_pl

Data: 2015-05-27 17:59:45
Autor: Donotan
Państwo powinno wyeliminować fundamentalistów religijnych.

Państwo nie może zawłaszczać tego, co należy do Boga.

Co, należącego do Boga, państwo zawłaszczyło ? - NIC.
Natomiast partia Franciszka uzurpuje sobie prawo
narzucania siłą swojej woli zarówno uzależnionym
jak i nieuzaleĹĽnionym.
WykorzystujÄ…c uzaleĹĽnionych, za pomocÄ… narkotyku,
tworzy prawo zmuszajÄ…ce nieuzaleĹĽnionych do podporzÄ…dkowania
siÄ™ woli funkcjonariuszy partii Franciszka.

Cel jest tylko jeden. Wyssanie jak najwięcej pieniędzy z skarbu państwa
i narzucenie swojej woli wszystkim obywatelom.
Czyli WĹ‚adza, Seks i PieniÄ…dze - to motywuje partiÄ™ Franciszka.

Data: 2015-05-27 20:04:41
Autor: abc
Państwo powinno czcić Boga
Co, należącego do Boga, państwo zawłaszczyło ?

Państwo Pospólstwa zawłaszczyło prawo Boże i w jego miejsce ustanowiło prawo państwowe, które jest sprzeczne z prawem Bożym.

Data: 2015-05-27 20:48:42
Autor: Donotan

Co, należącego do Boga, państwo zawłaszczyło ?

Państwo zawłaszczyło prawo Boże i w jego miejsce ustanowiło prawo
państwowe

Państwo nie zawłaszczyło prawa Bożego, bo Państwu to prawo nie jest
potrzebne. Prawo BoĹĽe potrzebne jest funkcjonariuszom partii Franciszka,
aby utrzymywać w uzależnieniu swoje osiołki.

Państwo powinno czcić Boga