Pa艅stwo tch贸rzy - Nikt si臋 nie przyznaje 偶e s艂ysza艂 B艂asika w kokpicie

Data: 2012-01-21 08:36:23
Autor: A. Filip
Pa艅stwo tch贸rzy - Nikt si臋 nie przyznaje 偶e s艂ysza艂 B艂asika w kokpicie
http://www.rmf24.pl/raport-lech-kaczynski-nie-zyje-2/fakty/news-kto-uslyszal-blasika-w-kokpicie-nikt-sie-nie-przyznaje,nId,430419
  Kto us艂ysza艂 B艂asika w kokpicie? Nikt si臋 nie przyznaje
  Nikt nie chce si臋 przyzna膰 do rozpoznania g艂osu Andrzeja B艂asika w
  kokpicie tupolewa, kt贸ry rozbi艂 si臋 w Smole艅sku - pisze
  "Rzeczpospolita". [...]

http://www.rp.pl/artykul/69745,795423-Kto-uslyszal-generala-Blasika.html
  Znikaj膮cy g艂os genera艂a
  Pawe艂 Reszka, Micha艂 Majewski 20-01-2012, ostatnia aktualizacja 20-01-2012 22:00

Data: 2012-01-21 09:25:38
Autor: jadrys
W dniu 2012-01-21 08:36, A. Filip pisze:
[...]

Rzekomy g艂os genera艂a jako taki, o niczym nie 艣wiadczy. Co innego by by艂o gdyby ten g艂os nakazywa艂 l膮dowanie.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2012-01-21 09:46:49
Autor: A. Filip
jadrys <Che@yahoo.com> pisze:
[...]

A co to ma do tematu tego w膮tku?
Eksperci "od rozpoznawania g艂osu" u偶yci przez komisje Milera stwierdzili
偶e "nie podpisali si臋" pod przypisaniem wypowiedzi z kokpitu B艂asikowi,
zrobi艂a to "sama komisja". No wiec mo偶e "fachowcy" z komisji Millera
poka偶膮 偶e nie boj膮 si臋 przyzna膰 do decyzji/wybor贸w kt贸re podj臋li.
Bo jak kto艣 si臋 tego boi to dla mnie jest fuchowcem a fachowcem.
*Prawdziwy* fachowiec nie boi si臋 przyzna膰 do swoich b艂臋d贸w bo pope艂nia
je *rzadko*, "podszywaj膮cy si臋 pod fachowca" zajmuje si臋 g艂贸wnie kryciem
i/lub zwalaniem na innych swoich b艂臋d贸w.

Bo gdyby obecno艣膰 gen. B艂asika w kokpicie mia艂aby by膰 bez wi臋kszego
znaczenia (wypadkowego *lub politycznego*) to GW nie wyjecha艂aby *zaraz* z artyku艂em "200% procent genera艂贸w w odwiedzinach kokpicie"

P.S. A Tusk to te偶 nie藕le rozegra艂 (ze swojego punku siedzenia) bo
wznowienie prac komisji *teraz* si艂膮 rzeczy musia艂oby te偶 koncertowa膰
si臋 na tym "*kto* w komisji spierdoli艂", wiec pytaj膮c sam膮 komisj臋 o to
czy wznowi膰 post臋powanie dosta艂 takie "niet" *z cudzych ust* kt贸re mu
jest na r臋k臋.

Data: 2012-01-21 11:31:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Pa艅stwo tch贸rzy - Nikt si臋 nie przyznaje 偶e s艂ysza艂 B艂asika w kokpicie

U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:8762g5o32e.fsffenix.anfi.homeunix.org...
jadrys <Che@yahoo.com> pisze:
[...]

Teraz b臋dziecie si臋 branzlowa膰 (nie)obecno艣ci膮 B艂asika w kokpicie. Poniewa偶 tak ci臋 zajmuje ten dylemat, to powiedz, czy to mia艂o jakikolwiek wp艂yw na jebni臋cie samolotu plecami o ziemi臋? Czy jest raczej biciem piany dla bicia piany.
--
Jaros艂aw-Zbawiciel Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2012-01-21 11:51:48
Autor: A. Filip
jadrys <Che@yahoo.com> pisze:
[...]

Gdyby nie mia艂o to czy GW waln臋艂oby tekstem o 200% genera艂贸w w kokpicie?

Wiec mo偶e [...] *starannie* rozdzielaj "wp艂yw" w sensie jak dla komisji
badaj膮cej "jeszcze jeden wypadek lotniczy" od czego艣 co *teraz* "mo偶e wygl膮da膰" jak celowe wrabianie z premedytacj膮 w odpowiedzialno艣膰
polityczn膮, polityczne oczyszczanie swoich cudzym kosztem.
[*Tym razem* "przy艂apano" stron臋 "rz膮dow膮"]

To jest grupa pl.soc.POLITYKA a nie *.wypadki-lotnicze

Data: 2012-01-21 10:04:26
Autor: pluton
Pa駍two tch髍zy - Nikt si nie przyznaje 縠 s硑sza B砤sika w kokpicie
http://www.rmf24.pl/raport-lech-kaczynski-zyje_i_ma_sie_dobrze

Mam rozwiazanie, ktore zadowoli wszytkich:

Blasik byl jedna noga w kokpicie i byl troszke naprany, dlatego nie dalo siw
zidentyfikowac belkotu.

Nullification

Data: 2012-01-21 10:29:33
Autor: mkarwan
Pa駍two tch髍zy - Nikt si nie przyznaje 縠 s硑sza B砤sika w kokpicie

U縴tkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa w wiadomo禼i news:jfdv37$nuq$1inews.gazeta.pl...
http://www.rmf24.pl/raport-lech-kaczynski-zyje_i_ma_sie_dobrze

Mam rozwiazanie, ktore zadowoli wszytkich:

Blasik byl jedna noga w kokpicie i byl troszke naprany, dlatego nie dalo siw
zidentyfikowac belkotu.

Gdyby kto wys砤 to co napisa砮 do adwokata 縪ny gen B砤sika, m骻砨y mie problemy.
Radz ci aby odwo砤 to co napisa砮.
S granice idiotycznego zachowania.

Data: 2012-01-21 11:22:11
Autor: leszek niewiadomski
Am 21.01.2012 10:29, schrieb mkarwan:

[...]

Nie wahaj sie kolego. Masz doswiadczenie w pisaniu donosow, wiec skrobnij pismo do adwokata pani Blasik, do policji i prokuratury. W poniedzialek nie bedzie juz tu "plutona" <zielonadupax@gazeta.pl>.
ln.

Data: 2012-01-21 13:00:43
Autor: pluton
> [...]
> siw
> zidentyfikowac belkotu.

Gdyby kto wys砤 to co napisa砮 do adwokata 縪ny gen B砤sika, m骻砨y

Jedni twierdza, ze byl w kokpicie, inni-ze go tam nie bylo. Zatem najmocniej
przepraszam wszystkich, ktorych smiertelnie obraza hipoteza ze byl w
kokpicie
tylko do polowy - jedna noga w srodku, jedna na zewnatrz.

Jedni twierdza, ze byl podpity, inni-ze nawet malpki na oczy nie widzial.
Zatem najmocniej przepraszam wszystkich, ktorych smiertelnie obraza hipoteza
ze byl z lekka naprany.

Jedni twierdza, ze cos gadal, inni-ze nie zarejestrowano jego glosu.
Zatem najmocniej przepraszam wszystkich, ktorych smiertelnie obraza hipoteza
ze moze cos belkotal, ale nie na pewno.

S granice idiotycznego zachowania.

Tak myslisz ? A byles na Krakowskim w kt髍倍 miesi眂zk ?

Nullification

Data: 2012-01-21 10:45:37
Autor: [He庐Sk]
Pa駍two tch髍zy - Nikt si nie przyznaje 縠 s硑sza B砤sika w kokpicie
On Sat, 21 Jan 2012 10:04:26 +0100, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

http://www.rmf24.pl/raport-lech-kaczynski-zyje_i_ma_sie_dobrze

Mam rozwiazanie, ktore zadowoli wszytkich:

Blasik byl jedna noga w kokpicie i byl troszke naprany, dlatego nie dalo siw
zidentyfikowac belkotu.

jakie to ma znaczenie gdzie byl jakis general? piloci dobrze wiedzieli,ze jezeli nie wyladuja
ich kariera bedzie skonczona. protasiuk mial juz
zlozone podanie o przeniesienie do lotnictwa cywilnego.
wszyscy piloci mieli dosc oszolomstwa kaczynskich.

--

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dr骻 poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/

Data: 2012-01-21 12:46:35
Autor: pluton
> [...]
siw
> zidentyfikowac belkotu.

jakie to ma znaczenie gdzie byl jakis general?

ZASADNICZE! Zeby to zrozumiec wystarczy miec opanowane podstawy fizyki.
Chodzi mi konkretnie o zasad dzialania hustawki. Dopoki piloci sa w kabinie
pilotow a pasazerowie sa na miejscach, to samolot zachowuje rownowage.
Jednak jezeli jeden z pasazerow przemiesci sie do kabiny pilota, to jego
ciezar przewaza i samolot przechyla sie na dziob - tak jak hustawka,
kiedy po jednej stronie usiadzie dodatkowa osoba.
I to wlasnie przechylenie na dziob bylo przyczyna zbyt gwaltownego
schodzenia
samolotu i w konsekwencji calej katastrofy.
Przemieszczanie sie drugiego generala tlumaczylo by wykonanie przez
samolot obrotu wokol osi. Otoz drugi general zamiast isc srodkiem korytarza
przesuwal sie w poblizu jednego z bokow, co spowodowalo zachwianie
sie rownowagi samolotu w plaszczyznie skrzydel.

Nullification

Data: 2012-01-21 10:45:31
Autor: [He庐Sk]
On Sat, 21 Jan 2012 08:36:23 +0100, "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> wrote:

http://www.rmf24.pl/raport-lech-kaczynski-nie-zyje-2/fakty/news-kto-uslyszal-blasika-w-kokpicie-nikt-sie-nie-przyznaje,nId,430419
  Kto us硑sza B砤sika w kokpicie? Nikt si nie przyznaje
  Nikt nie chce si przyzna do rozpoznania g硂su Andrzeja B砤sika w
  kokpicie tupolewa, kt髍y rozbi si w Smole駍ku - pisze
  "Rzeczpospolita". [...]

http://www.rp.pl/artykul/69745,795423-Kto-uslyszal-generala-Blasika.html
  Znikaj眂y g硂s genera砤
  Pawe Reszka, Micha Majewski 20-01-2012, ostatnia aktualizacja 20-01-2012 22:00

wg wczesniejszych informacji glos generala rozpoznali ci ktorzy go znali. czyzby az tak sie mylili? przypominam,
ze krakow to ostoja PiS i fachowcy z jakiegos tam bardzo
nagle znanego instytutu po wymiksowaniu odkryli, ze to
glos 2-giego pilota. przy okazji wycieli niewygodne dla
PiS kawalki i tak powstala kolejna teoria spiskowa
majaca usprawiedliwic faktycznych winnych tej katastrofy.

Data: 2012-01-21 11:44:18
Autor: A. Filip
"[He庐Sk]" <聙uro.bigbrednie@interia.pl> pisze:
[...]

Ja jestem w stanie 艂ykn膮膰 (do pewnego stopnia) wyja艣nienie r贸偶nic tym 偶e
tamte ekspertyzy przez fachowc贸w *od d藕wi臋ku/mowy" a potem "tw贸rcze
do-interpretowania" by艂y nie na potrzeby post臋powania s膮dowego.

Tylko 偶e tak膮 interpretacje o braku "politycznego zam贸wienia" na
"przypisanie" gen. B艂asikowi s艂贸w teraz przypisanych drugiemu pilotowi
m贸g艂bym (z oporami) prze艂kn膮膰 jakby "cz艂onki komisji" mia艂y jaja
*teraz* stan膮膰 publicznie za swoj膮 贸wczesn膮 "dointerpretacj膮".
Bo "fachowcy od mowy/d藕wi臋ku" komisji Millera *teraz* stwierdzili 偶e "nie podpisali si臋" pod przypisaniem s艂贸w drugiego pilota gen. B艂asikowi.
<cynicznie> Wida膰 *oni* si臋 nauczyli 偶e u koryta w艂adzy zmiany
nast臋puj膮, a nawet przy艣pieszona emerytura jeszcze daleko
i lepiej *w papierach* by膰 krytym. </cynicznie>

Data: 2012-01-21 11:54:31
Autor: WW
Pa艅stwo tch贸rzy - Nikt si臋 nie przy znaje 偶e s艂ysza艂 B艂asika w kokpicie
W dniu 2012-01-21 08:36, A. Filip pisze:

Masz 100% racji!!!

Nikt nie przyzna艂 si臋 do pomys艂u pochowania p.Kaczy艅skiego na Wawelu.

A to tch贸rze.  :-P

  Pozdrawiam
  WW
鈥濼ylko pod tym krzy偶em, tylko pod tym znakiem
  Polska b臋dzie wioch膮 a Polak burakiem鈥.

Data: 2012-01-21 11:57:49
Autor: A. Filip
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:
W dniu 2012-01-21 08:36, A. Filip pisze:

Masz 100% racji!!!

Nikt nie przyzna艂 si臋 do pomys艂u pochowania p.Kaczy艅skiego na Wawelu.

A to tch贸rze.  :-P

Zbierz sobie udowadniaj膮ce to cytaty i dowalaj nimi cho膰by i co troch臋/rok.
*Mnie* dokopywanie (zasadniczo) Dziwiszowi nie rusza :-)

Data: 2012-01-21 14:48:14
Autor: A. Filip
Pa艅stwo tch贸rzy - Nikt si臋 nie przyznaje 偶e s艂ysza艂 B艂asika w kokpicie [kolejni "wypieracze"]
"A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> pisze:
[...]

http://wiadomosci.wp.pl/title,Tajemnica-glosu-gen-Blasika-Kto-go-rozpoznal,wid,14187458,wiadomosc.html
<cytat>
  Tajemnica g艂osu gen. B艂asika. Kto go rozpozna艂?
  Rzeczpospolita, wp.pl | dodane 1 godzin臋 i 34 minuty temu
  G艂os gen. Andrzeja B艂asika w kabinie pilot贸w prezydenckiego tupolewa
  rozpoznano jeszcze w kwietniu 2010 r. Do dzi艣 nie wiadomo, kto dokona艂
  identyfikacji - informuje "Rzeczpospolita".
    Pod stenogramami rozm贸w z kokpitu opracowanymi przez rosyjski MAK jest
  dopisek: "Identyfikacji rozm贸wc贸w dokona艂 dow贸dca eskadry 36. pu艂ku
  *pp艂k Bartosz Stroi艅ski*". Jednak pp艂k Stroi艅ski temu zaprzecza
  m贸wi膮c,[...]
  Pod stenogramem rozm贸w przygotowanych przez MAK widnieje te偶 podpis
  *Waldemara Targalskiego*, cz艂onka polskiej komisji. Jednak偶e ju偶 kilka
  miesi臋cy temu na 艂amach "Naszego Dziennika" Targalski zaprzecza艂 tej
  informacji.
  MAK nie zam贸wi艂 ekspertyzy fonoskopijnej g艂osu gen. Andrzeja
  B艂asika. Za to zrobili to eksperci z trzech niezale偶nych instytucji:
  Agencji Bezpiecze艅stwa Wewn臋trznego, Centralnego Laboratorium
  Kryminalistycznego Policji (obie na zlecenie komisji Millera) oraz z
  Instytutu Ekspertyz S膮dowych im. Jana Sehna. W 偶adnej z dokonanych
  ekspertyz nie pada nazwisko B艂asika. [...]
</cytat>

Pa艅stwo tch贸rzy - Nikt si臋 nie przyznaje 偶e s艂ysza艂 B艂asika w kokpicie