Pabianice - czemu?

Data: 2014-12-14 19:13:55
Autor: Alf/red/
Pabianice - czemu?
Po raz pierwszy środki musowego przykazu podały, czemu w ogóle ci z samochodu mieli wątki do rowera. Zawrócili na podwójnej ciągłej, a on im zwrócił uwagę.
Bezsens...

Nie wiem czy to pasuje tu, czy na rowery, czy na jakÄ…Ĺ› soc.psychologia... Chwilowo jestem w szoku.
--
Alf/red/

Data: 2014-12-14 10:28:47
Autor: kogutek444
Pabianice - czemu?
W dniu niedziela, 14 grudnia 2014 19:13:57 UTC+1 użytkownik Alf/red/ napisał:
Po raz pierwszy ¶rodki musowego przykazu podały, czemu w ogóle ci z samochodu mieli w±tki do rowera. Zawrócili na podwójnej ci±głej, a on im zwrócił uwagę.
Bezsens...

Nie wiem czy to pasuje tu, czy na rowery, czy na jak±¶ soc.psychologia... Chwilowo jestem w szoku.
-- Alf/red/

To pasuje na pl.dożywotnie ciężkie roboty w obozie pracy.

Data: 2014-12-14 19:20:21
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Pabianice - czemu?
W dniu 2014-12-14 19:13, Alf/red/ pisze:

on im zwrócił uwagę.

" zwrócił uwagę".

Rower nie ma tu imho znaczenia. Znajdź jakieś dresiwo i go zwyzywaj ... Nie ma znaczenia czy wg przepisów jesteś aktualnie pieszym czy rowerzystą. Słusznego strzała w czajnik dostaniesz niezależnie od swojego formalnego statusu.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2014-12-14 18:55:03
Autor: Budzik
Pabianice - czemu?
Użytkownik Rafał "SP" Gil usenet@motopower.pl ...

on im zwrócił uwagę.

" zwrócił uwagę".

Rower nie ma tu imho znaczenia. ZnajdĽ jakie¶ dresiwo i go zwyzywaj ... Nie ma znaczenia czy wg przepisów jeste¶ aktualnie pieszym czy rowerzyst±. Słusznego strzała w czajnik dostaniesz niezależnie od swojego formalnego statusu.

Kto to takie barachło wychowuje, co to na próbe zwrócenia uwagi reaguje taka niewspolmierna agresj±. Sk±d się to w ludziach bierze... Zachowali sie, jakby ich zwierzeta w dzungli wychowywały... Smutne.

Data: 2014-12-14 11:06:08
Autor: kogutek444
Pabianice - czemu?
W dniu niedziela, 14 grudnia 2014 19:55:06 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> Kto to takie barachło wychowuje, co to na próbe zwrócenia uwagi reaguje taka niewspolmierna agresj±. Sk±d się to w ludziach bierze... Zachowali sie, jakby ich zwierzeta w dzungli wychowywały... Smutne.

W`Pabianicach jest spora grupa ludzi obieraj±cych się na co dzień a garnitury ze złotej lamy. Może takim zwrócił uwagę.

Data: 2014-12-14 22:15:01
Autor: J.F.
Pabianice - czemu?
Dnia Sun, 14 Dec 2014 11:06:08 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com
[...]

Nie trzeba jakis specjalnych, o, przyklad z Wroclawia
http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/417495,15-lat-wiezienia-dla-rajdowca-krzysztofa-tercjaka-film,id,t.html

Co prawda z komentarzy wynika ze podobny gatunek..

J.

Data: 2014-12-14 20:13:43
Autor: Czesław Wi¶niak
Pabianice - czemu?
Kto to takie barachło wychowuje, co to na próbe zwrócenia uwagi reaguje
taka niewspolmierna agresj±. Sk±d się to w ludziach bierze... Zachowali
sie, jakby ich zwierzeta w dzungli wychowywały... Smutne.

Takie barachło występuje w każdym kraju. W 3 ¶wiata w większym natężeniu, w wyższej kategorii w mniejszym. Weryfikuj± to stosunki społeczno-gospodarcze itd, itp... etc..

Data: 2014-12-14 20:59:57
Autor: Budzik
Pabianice - czemu?
Użytkownik Czesław Wi¶niak czesiu@bye.pl ...

[...]

Zdaje sobie z tego sprawę.
Zastanawiam się tylko czy zwierzęta wiedz± że zachowuj± się jak zwierzęta...

Data: 2014-12-14 22:36:10
Autor: Cavallino
Pabianice - czemu?

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:XnsA403C9984574Fbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

No wła¶nie nikt.
Modne od wielu lat bezstresowe wychowanie się kłania.

Data: 2014-12-15 00:59:56
Autor: Budzik
Pabianice - czemu?
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

[...]

Pewnie jaki¶ procent na pewno.
Ale pewnie równie czeste sa to jakies rodzinne patologie z ogólnym "tumiwisizmem" na potomstwo.

Data: 2014-12-14 19:29:23
Autor: Shrek
Pabianice - czemu?
On 2014-12-14 19:20, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

on im zwrócił uwagę.

" zwrócił uwagę".

Rower nie ma tu imho znaczenia. ZnajdĹş jakieĹ› dresiwo i go zwyzywaj ...
Nie ma znaczenia czy wg przepisĂłw jesteĹ› aktualnie pieszym czy
rowerzystą. Słusznego strzała w czajnik dostaniesz niezależnie od
swojego formalnego statusu.

"słusznego" zabrzmiało... dwuznacznie.

Shrek.

Data: 2014-12-14 20:56:21
Autor: RoMan Mandziejewicz
Pabianice - czemu?
Hello Alf/red/,

Sunday, December 14, 2014, 7:13:55 PM, you wrote:

Po raz pierwszy ¶rodki musowego przykazu podały, czemu w ogóle ci z samochodu mieli w±tki do rowera. Zawrócili na podwójnej ci±głej, a on im
zwrócił uwagę.
Bezsens...

Niestety.

Nie wiem czy to pasuje tu, czy na rowery, czy na jak±¶ soc.psychologia... Chwilowo jestem w szoku.

Nigdzie nie pasuje - to prosty bandytyzm, nie maj±cy zwi±zku z
jakimkolwiek ideolo.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-12-14 23:01:47
Autor: Ghost
Pabianice - czemu?

UĹĽytkownik "Alf/red/"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:m6kk14$dqg$1@node1.news.atman.pl...

Po raz pierwszy środki musowego przykazu podały, czemu w ogóle ci z samochodu mieli wątki do rowera. Zawrócili na podwójnej ciągłej, a on im zwrócił uwagę.

https://www.youtube.com/watch?v=Ct-8GYvhyt8

Pabianice - czemu?