Pac wart pałaca.

Data: 2009-07-20 08:07:18
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Pac wart pałaca.
Osobliwa jest krytyka prezydenta autorstwa szefa jego kancelarii Piotra Kownackiego. Bo to Kownacki rok temu przyszedł do Pałacu, by "posprzątać" po Annie Fotydze - usprawnić pracę i poprawić wizerunek prezydenta.
Zaczęło się jednak od serii wpadek. Kownacki często mijał się z prawdą. Oskarżył Tuska, że nie poinformował, iż nie będzie mógł przyjść na Radę Gabinetową, choć premier wysłał pismo, że wyjeżdża do Chin. Innym razem zarzucił MSZ, że zakazało unijnym urzędnikom wydania współpracownikom Lecha Kaczyńskiego przepustek na szczyt Unii w Brukseli. Ale dodatkowych przepustek nie było. Powiedział, że prezydent elekt Barack Obama obiecał w rozmowie telefonicznej z Lechem Kaczyńskim budowę tarczy antyrakietowej w Polsce, choć nie obiecał.

Dziś, gdy okazuje się, że misja Kownackiego może zakończyć się klapą, bo reelekcja Kaczyńskiego wydaje się coraz mniej prawdopodobna, prezydencki minister zwala winę na szefa. Żali się: cóż ja mogę zrobić?

Podpowiadam: podać się do dymisji.

http://wyborcza.pl/1,86116,6837684,Sam_nieudacznik__ale_krytykuje_szefa.html

Przemek

--

"Z wszystkich siedmiu grzechów głównych najłatwiej można wybaczyć lenistwo i obżarstwo, a najwięcej szkód i nieszczęść, zbrodni i wojen, jak sobie wyobrażam, powoduje zawiść."

Pisząc te słowa, prof. Leszek Kołakowski zapewne myślał o Jarosławie Kaczyńskim.

Pac wart pałaca.