Pachamama

Data: 2021-03-17 22:07:24
Autor: atlantyda@orcon.net.nz
Pachamama
   Gordon  nie  spieszy  się  ( na  Labrador  wysłał  z  Montrealu  mojego  kumpla )  zadowolony , że  mi  wcisnął  ten  L-65   http://www.seabearaircraft.com/aircraft/   moja  zaKochana  cieszy  się  śmieje  bo  mam  minę  jakby  mnie  ubrała  w  garnitur  pociesza  mnie , że  i  tak  się  przekonam  do  tej  latającej  łódki  " kałasznikowa"  i  następnego  ( wkrótce )  L-72  http://www.seabearaircraft.com/news/the-new-l-72-6-seater-amphibian/      wczoraj  przed  południem  górski  test     i  (o; po  kąpieli  w  Laguna  del  Diamante   https://pl.wikipedia.org/wiki/Laguna_del_Diamante  już  bez  cudowania ;o)  powrót  na  kolację  do  Santa Maria, Catamarca, Argentina   https://youtu.be/wAnK5jkorPE   https://youtu.be/3ZhqM2vjEqQ   https://youtu.be/xm762WW4pjo   https://youtu.be/NfFGqE2sTqc      Kultura Inków nie rozróżnia czasu i przestrzeni czasoprzestrzeń nazywana jest Pachamama Matka Ziemia jest uważana za żywą istotę  dla tubylców nie jest prostą metaforą, ale ucieleśnieniem relacji z ziemią. Jest podstawą wszystkiego Życie społeczne, kulturalne i gospodarcze jest zOrganizowane wokół Pachamamy dobrego życia .  Zmuszanie do chrześcijaństwa zastąpiło ją ( też u Słowian , itp ) obrazem Matki Boskiej    https://youtu.be/bO_3YzJ7zJk   Pachamama Enya Sancta Maria  https://youtu.be/y4vTKPcgxpA      tu  ( na  kontynencie )  naszej  ekipie  zostawię  mój  ( ulubiony )  XCUB   http://cubcrafters.com/xcub   już  (o: oswojony :o)  wielu  ma  licencje  i  (o; wrodzony ;o)  talent     od  wielu  lat  jest  u  nich  nasz  ( pierwszy )  PA-32-301T  do  szkolenia  i  egzaminów  zwykle  przy  okazji  poŁączeń  ( Patagoni  z  Córdoba )  biologów  świeżych  prac  wyników   https://www.risingup.com/planespecs/info/airplane407.shtml      XCUB  jest  doskonały  ale  nie , przy  wyspach  SeaRey  nie  uTonie  ale  słaby  w  kiepską  pogodę  https://www.searey.com/aircraft/elite/   https://www.searey.com/wp-content/uploads/2019/06/Searey-Aircraft-Specs-v2.pdf      więc ?  nie  ma  sensu  zamykać  się  ( w  przekonaniach )  raz  na  zawsze   jak  ten :     ostatnie słowa doktora dr Witolda Rogiewicza     https://youtu.be/MuOvswxlYEc      Doctor Dr. Witold Rogiewicz's Famous Last Words      Dr Witold Rogiewicz pracował w warszawskim ośrodku leczenia niepłodności. Otrzymał dwa zastrzyki szczepionki przeciwko Covid: jeden 4 stycznia, a drugi 26 stycznia. Gdy otrzymał drugi zastrzyk w obecności kamery, dr Rogiewicz kpił z tych, którzy nieufni wobec szczepionek COVID-19    chciał być promotorem szczepień i obrońcą oficjalnych wersji dotyczących Covid zmarł 15 lutego 2021 r.    PO ZGŁASZANIU TEŻ ŚMIERTELYCH REAKCJI NA SZCZEPIENIA PRZECIWKO KORONAWIRUSOWI - NIEKTÓRE W CIĄGU KILKU MINUT LUB GODZIN PO SZCZEPIENIU. ( ponieważ  udowodniony związek przyczynowy jest oczywisty )  Pfizer wyraźnie spodziewa się, że będzie wiele  więcej obrażeń wywołanych szczepionką - i  otwarcie przyznaje, że chce, aby ludzie otrzymywali  taką szczepionkę COVID co najmniej  co rok , aby uzyskać  ( taką )  "ochronę"    CO NAJMNIEJ DWA KRAJE, ARGENTYNA I BRAZYLIA, ODRZUCIŁY ŻĄDANIA, KTÓRE ZDANIEM WIELU EKSPERTÓW PRAWNYCH ODZWIERCIEDLAJĄ RAŻĄCE NADUŻYCIE WŁADZY PRZEZ FARMACEUTYCZNEGO GIGANTA.     W marcu 2020 r.  zapewniono ochronę prawną. szczepionki i inne terapie niezatwierdzone dla COVID-19.  Zgodnie z prawem PREP, ludzie nie mogą również pozwać FDA  za zezwolenie na doraźne użycie tych leków ani pociągać pracodawców do odpowiedzialności za narzucą szczepionkę COVID.    Prawo to przyznaje immunitet firmom farmaceutycznym. Innymi słowy, nie możesz pozwać firmy Pfizer ani innych firm za obrażenia odniesione przez Ciebie lub kogoś bliskiego w wyniku którejkolwiek z ich szczepionek,    Jakie są środki zaradcze?
złożenie wniosku do Programu Odszkodowań dla Ofiar Szczepień (VICP). Należy zauważyć, że VICP jest nadzorowany przez Health Resources and Services Administration, który jest oddziałem HHS  - co najmniej konflikt interesów.     o  świcie  ( za  pięć  godzin )  wracamy  do  Córdoba  [o; moja  zaKochana  ( obok  mnie )  nie  zabładzi ;o]  Gordon  znów  będzie  mógł  * dyskutować *  ze  mną  wczoraj  burknął  że  tego  mu  brakuje  w  Kanadzie .

Pachamama