Pacific Crest Trail albo John Muir Trail czy ktoś był ?

Data: 2011-10-24 08:00:00
Autor: Michal Szymanski
Pacific Crest Trail albo John Muir Trail czy ktoś był ?
Czy ktoś z was był może na szlaku Pacific Crest Trail  w USA a
najlepiej na odcinku John Muir ? W następnym roku w czerwcu mam zamiar
wybrać się na tygodniową włóczęgę i zastanawiam jaki szlak wybrać w
USA na ten wypad. Mam czas na 5-7 dni marszu tak więc mogę wybrać
tylko jakiś wycinek długodystansowego szlaku.  Jako że plan jest taki
żeby wybrać się z  moim 13letnim dzieckiem szlak nie może być zbyt
ekstremalny (głównie chodzi o przeprawy przez rwące rzeki). Wszystkie
pomysły mile widziane.

Michał Szymański
http://blog.szymanskich.net

Pacific Crest Trail albo John Muir Trail czy ktoś był ?