Pacific (móżliwe spoilery).

Data: 2010-03-22 22:14:38
Autor: looker
Pacific (móżliwe spoilery).
I w ogóle jakieś toto wszystko nieczytelne, niedoopowiedziane i mętnawe.
Bohaterowie też nijacy.

Brak twarzy charakterystycznych, brak wyrazistych postaci

Sranie, rzyganie, przeklinanie.

to juz sie znudzilo wiele filmow temu

Dopiero pod koniec odcinka dotarło do mnie, że chłopaki w nocy toczyli bardzo ważną bitwę o decydującym znaczeniu strategicznym i że to nie była

tez takie wrazenie mialem, myslalem ze to potyczka a tu hop po Guadal Canal

Takie na pół gwizdka wszystko w tym filmie - zbiór epizodzików i scenek bardzo luźno powiązanych ze sobą fabularnie.

Moze cos potem cos z tym zrobia, ale juz sa dwa odcinki w plecy

Atrakcyjne wizualnie i w konwencji estetycznej jaką tygryski lubią, ale forma powinna być wypełniona jakąś spójną treścią.

Co do atrakcyjnosci bym polemizowal bo po prostu ta ciemnosc miala potegowac groze a wyszlo lekko smiesznie i nudno.

Data: 2010-03-23 08:27:37
Autor: kub
Pacific (móżliwe spoilery).

Użytkownik "looker" <looker@lok.pl> napisał w wiadomości news:ho8mk8$sa5$1news.onet.pl...

Co do atrakcyjnosci bym polemizowal bo po prostu ta ciemnosc miala potegowac groze a wyszlo lekko smiesznie i nudno.

Poza tym, czy Amerykanie (Marines) nie mieli na Guadalcanal na wyposażeniu granatów ręcznych??? Wroga siekli tylko z machinegun jak w Serious Sam? Nie widziałem, żeby używali granatów.

Pacific (móżliwe spoilery).