Pacjent nie pali na zimnym ...

Data: 2011-01-04 18:23:10
Autor: J.F.
Pacjent nie pali na zimnym ...
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał
Pacjent to 1.8 TDCI z foki ...
Po podpięciu pod kompa wszystko gra ... Kręci, odgłos jakby ... hmmm ... jakby bez paliwa. Wtryski chlapią (sprawdzone), więc paliwo włazi ... świeczki grzeją, kompresja jest , a nie pali.

Pomaga wbicie pedału gazu w podłogę ... wówczas dławiąc się odpali.

Moze problem w tym ze wtryski chlapia a nie rozpylaja ? Podejrzane paliwo itp.

Albo cos jak pisano o bodajze renowce - zdrowo kreci ? Bo komputer nie odpala ponizej 300rpm.

II . Po wstawieniu do pewnego warsztatu w Stalowej Woli i powiedzeniu: Nie pali, ma palić, debil wymienił pompę hamulcową (kupił najtańszą - Boscha), pogrzebał coś przy niezwiązanych tematach, skasował 1kPLN (kurwa ! chyba ujawnię namiary na tego debila) ...

A stara pompe dostales ? Moze

Myślałem, że z lekka wytrącona parafina w filtrze paliwa, cokolwiek ... Jak już odpali, to popierdala jak dziki ... Nie zaobserwowano zwiększonego zużycia paliwa, więc wykluczyłem dziurawe węże przelewowe.

Zapowietrzajacy sie uklad ? Starsze fordy mialy takie szybkozlaczki, nie zawsze szczelne.. co prawda przy CR to jeszcze inaczej dziala.

J.

Pacjent nie pali na zimnym ...