Data: 2009-12-04 11:14:10 | |
Autor: Dżejm | |
Paczka mi znikła :( | |
Witam,
Zapewne jest tu wiele osób które kupują sprzęt rowerowy przez internet więc się Was poradzę. Co tu zrobić gdy paczka wysłana pocztą polską znika gdzieś po drodze ? W 95% przypadków kupuję na allegro. Czasem rzeczy przychodzą pocztą, czasem kurierem. Kupowałem już tak z kilkadziesiąt razy i nigdy nie miałem problemów. Może dlatego, że zawsze wybieram osoby z dużą liczbą pozytywów. Tym razem kupiłem w jednym z polskich rowerowych sklepów internetowych, co mi się zdarza rzadko. Zapłaciłem z góry około 200zł. Nie jest to jakaś wielka suma, ale trochę szkoda. Paczka nigdy nie dotarła. Sklep mówi, że wysłał priorytetem i to wina poczty i że po iluś tam tygodniach może ewentualnie złożyć reklamację. Na mojej poczcie paczki nigdy nie było. Wygląda na to, że wszyscy umywają ręce a ja będę do tyłu o tą kasę :(. Co byście zrobili w takiej sytuacji ? pozdro Dż |
|
Data: 2009-12-04 02:30:51 | |
Autor: Stefandora | |
Paczka mi znikła :( | |
On 4 Gru, 11:14, Dżejm <no.s...@no.spam> wrote:
Sklep mówi, że Piorytet nie upoważnia do reklamacji. Jeżeli ze sklepu wysłali polecnonym, to będa mogli złożyć reklamację (to jest ich obowiązek, a nie Twój). Żeby ukoić nerwy i nie żyć w niepewności proponuję udać się na pocztę lub ewentualnie znaleźć w internecie (jeżeli taka informacja jest) po jakim czasie od nadania paczki można złożyć reklamację. -- Dorota, Szprota. |
|
Data: 2009-12-04 12:01:05 | |
Autor: Coaster | |
Paczka mi znikła :( | |
Stefandora wrote:
On 4 Gru, 11:14, Dżejm <no.s...@no.spam> wrote: Dokladnie taki sceariusz przerabialem. Buty zostaly wyslane przez sprzedawce, paczka jakoby 'zaginela w akcji'. Ani na 'mojej' poczcie ani na poczcie glownej nie stwierdzono przesylki (paczka z taka jasnozolto-fioletowa naklejka jest rejestrowana, sprzedajacy podal mi numer przesylki na ktory sie powolywalem). Monitowalem sprzedawce, on swoja poczte a poczta prosila zeby poczekac przynajmniej do szesciu (!) tygodni... Nic sie nie dzialo przez dluzszy czas, juz zaczynalem podejrzewac sprzedawce o oszustwo ale postanowilem byc grzecznym acz bardzo namolnym petentem i coz sie okazalo? Paczka caly czas jednak lezala grzecznie na *mojej* poczcie, pomimo twierdzenia, ze nie bylo jej ani tam ani na poczcie glownej przez ktora paczka przechodzi! Żeby ukoić nerwy i nie żyć w niepewności proponuję udać się Przede wszystkim trzeba naciskac na sprzedawce, zeby reklamowal przesylke na *swojej* poczcie a procz tego uzyskac od niego numer przesylki (jezeli jest) i grzecznie ale namolnie zameczac 'swoja' poczte/poczty w kwestii poszukiwania przesylki. Jak szukalem swojej dowiedzialem sie, ze np. czasem zdazaly sie kradzieze paczek przez pracownikow oraz, ze po jakims tam czasie, nieodebrana paczka zostaje 'komisyjnie' rozparcelowana. Nie wiem czy to na pewno prawda ale opowiadal mi o tym byly pracownik poczty, ktory raczej jest wiarygodny. -- PoZdR ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "Speed comes from fitness, not hard & skinny tires." Grant Petersen Rivendell Bicycle Works ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|
Data: 2009-12-04 11:29:10 | |
Autor: Jan Srzednicki | |
Paczka mi znikĹa :( | |
On 2009-12-04, Coaster wrote:
MiaĹem to samo, ale w drugÄ stronÄ. KupujÄ cy juĹź mnie policjÄ straszyĹ, chciaĹ zwrotu pieniÄdzy, mĂłwiĹ, Ĺźe siÄ do mnie do Krakowa przejedzie... ByĹo jeszcze nawet przed terminem zĹoĹźenia reklamacji, ale dzwoniĹem po pocztach w mieĹcie docelowym prĂłbujÄ c wybadaÄ sytuacjÄ. W koĹcu okazaĹo siÄ, Ĺźe paczka faktycznie leĹźaĹa na poczcie, jeno awizo nie dochodziĹy, a leĹźaĹa jakoĹ sprytnie schowana w kÄ cie i jej za pierwszym razem nie zauwaĹźyli. -- Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: http://wrzask.pl/ |
|
Data: 2009-12-04 12:06:45 | |
Autor: geos | |
Paczka mi znikła :( | |
Coaster wrote:
Jak szukalem swojej dowiedzialem sie, ze np. czasem zdazaly sie kradzieze paczek przez pracownikow oraz, ze po jakims tam czasie, nieodebrana paczka zostaje 'komisyjnie' rozparcelowana. Nie wiem czy to na pewno prawda ale opowiadal mi o tym byly pracownik poczty, ktory raczej jest wiarygodny. tak jest. paczka idzie do magazynu przesyłek niedoręczonych, gdzie po jakimś czasie jest otwierana i jej zawartość, o ile się jeszcze nadaje, licytowana. przykładowa informacja PP: http://tinyurl.com/yls9auv pozdrawiam, geos |
|
Data: 2009-12-04 13:30:07 | |
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke | |
Paczka mi znikła :( | |
Dnia 04.12.2009 11:30 użytkownik Stefandora napisał :
Piorytet Ała! Moje oczy! ;-P -- http://miki.menek.one.pl miki@menek.one.pl Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 |
|
Data: 2009-12-09 06:37:03 | |
Autor: jakuboff | |
Paczka mi znikĹa :( | |
MikoĹaj "Miki" Menke wrote:
Dnia 04.12.2009 11:30 uĹźytkownik Stefandora napisaĹ : A mi zapadĹ w pamiÄci "pryjotet" z a.p.allegro. Do tego odmieniony w wielu przypadkach :) |
|
Data: 2009-12-09 22:34:31 | |
Autor: stefandora | |
Paczka mi znikła :( | |
jakuboff wrote:
Mikołaj "Miki" Menke wrote: O matko! Toż to literówka. W mojej pracy co tydzień zmieniają się priorytety i może czasem język mi się poplącze, ale dokładnie wiem jak się to pisze, bo co chilę zwołuję spotkania w celu ustalenia nowych priorytetów ;) W każdym razie przepraszam, nie chciałam zranić, ale to zwykła literówka :)) -- Dorota, Szprota. |
|
Data: 2009-12-09 22:39:50 | |
Autor: stefandora | |
Paczka mi znikła :( | |
stefandora wrote:
jakuboff wrote: No i nie chilę a chwilę, a pewnie i inaczej być powinno, może co chwila i pewnie za chwilę coś się jeszcze napatoczy... za co z góry przepraszam ;) -- Dorota, Szprota. |
|
Data: 2009-12-04 20:53:35 | |
Autor: Dżejm | |
Paczka mi znikła :( | |
Piorytet nie upoważnia do reklamacji. Jeżeli ze sklepu wysłali Witam. To była paczka pocztowa priorytetowa, tak jak tu: http://www.poczta-polska.pl/Uslugi/?U=DlaCiebie&DC=PaczkiKraj Nie ma chyba paczek "poleconych" ? pozdro Dż |
|
Data: 2009-12-04 19:56:04 | |
Autor: Jan Srzednicki | |
Paczka mi znikĹa :( | |
On 2009-12-04, DĹźejm wrote:
Piorytet nie upowaĹźnia do reklamacji. JeĹźeli ze sklepu wysĹali Wszystkie paczki pocztowe sÄ przesyĹkami rejestrowanymi. -- Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: http://wrzask.pl/ |
|
Data: 2009-12-04 05:03:18 | |
Autor: Szymon \"szymszy\" Seliga | |
Paczka mi znikła :( | |
On 4 Gru, 11:14, Dżejm <no.s...@no.spam> wrote:
Witam, W przypadku sprzedarzy/zakupu internetowego, odpowiedzialność dostarczenia towaru leży po stronie sprzedawcy. Jak to zrobi, to jego sprawa. Jeśli towar zaginął, gdzieś po drodze - sprawa sprzedawcy. Jeśli paczka nie doszła, to ma towar wysłać ponownie, lub zwrócić kasę. pozdro600 i powodzenia, Szymon |
|
Data: 2009-12-04 06:00:01 | |
Autor: rzymo | |
Paczka mi znikła :( | |
Regulamin świadczenia powszechnych usług pocztowych § 34. 2:
"Zgłoszenie reklamacji może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 14 dni od dnia nadania przesyłki rejestrowanej lub przekazu pocztowego i nie później niż w terminie 12 miesięcy od dnia ich nadania. Wyjątek stanowią reklamacje, które można zgłaszać w terminach określonych w § 6 ust. 2 rozporządzenia w sprawie reklamacji." Oraz art. 58. 1: "Z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnej usługi pocztowej przysługuje odszkodowanie: 1) za utratę przesyłki poleconej - w wysokości żądanej przez nadawcę, nie wyższej jednak niż pięćdziesięciokrotność opłaty pobranej przez operatora publicznego za traktowanie przesyłki jako przesyłki poleconej; 2) za utratę paczki pocztowej - w wysokości żądanej przez nadawcę, nie wyższej jednak niż dziesięciokrotność opłaty pobranej za jej nadanie; 3) za utratę przesyłki z zadeklarowaną wartością - w wysokości żądanej przez nadawcę, nie wyższej jednak niż zadeklarowana wartość przesyłki; (...)" Czyli w skrócie: sklep składa reklamację, paczka albo się znajduje - wtedy ją dostaniesz, albo i nie - wtedy sklep dostanie przekaz na max 11 * opłata za wysłanie paczki (dziesięciokrotność za wysłanie odszkodowania + zwrot opłaty za wysłanie) i zapewne tylko tyle sklep będzie chciał Tobie oddać, a nie pełną kwotę którą zapłaciłeś. |
|
Data: 2009-12-04 06:22:55 | |
Autor: Szymon \"szymszy\" Seliga | |
Paczka mi znikła :( | |
On 4 Gru, 15:00, rzymo <rzy...@gmail.com> wrote:
Regulamin świadczenia powszechnych usług pocztowych § 34. 2: Ale nabywcy, to nie interesuje. To nie wina, szkoda nabywcy, że sprzedawcy nie udało się dostarczyć towaru. |
|
Data: 2009-12-04 21:26:20 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Paczka mi znikła :( | |
On Fri, 4 Dec 2009, Szymon "szymszy" Seliga wrote:
On 4 Gru, 15:00, rzymo <rzy...@gmail.com> wrote: Przepis "w razie wątpliwości" z art.544 KC znasz? O tezę jak wyżej nieraz były spory na .prawo. Jaka ma być podstawa prawna do Twojej wersji? Dla leni gotowy link: http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Kodeks-cywilny-1_2_117.html pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2009-12-05 10:52:47 | |
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke | |
Paczka mi znikła :( | |
Dnia 04.12.2009 21:26 użytkownik Gotfryd Smolik news napisał :
On Fri, 4 Dec 2009, Szymon "szymszy" Seliga wrote: Swoją drogą to dzięki temu przepisowi i przepisom poczty może wyjść niezły wałek. Sprzedawca nadając paczkę wydaje towar, a ten ginie gdzieś w czarnej dziurze na poczcie. Należy zatem złożyć reklamację, ale tę złożyć może tylko sprzedawca, a on ma to gdzieś, bo towar wydał. Kupujący zostaje na lodzie. -- http://miki.menek.one.pl miki@menek.one.pl Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 |
|
Data: 2009-12-05 11:25:19 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
Paczka mi znikła :( | |
Dnia Sat, 05 Dec 2009 10:52:47 +0100, "Mikołaj \"Miki\" Menke" napisał(a):
Dla leni gotowy link: Jeszcze powiedz który artykuł, bo z pobieżnego przeczytania nic mi nie zapasowało. -- Jacek |
|
Data: 2009-12-05 17:02:22 | |
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke | |
Paczka mi znikła :( | |
Dnia 05.12.2009 11:25 użytkownik Jacek Maciejewski napisał :
Dnia Sat, 05 Dec 2009 10:52:47 +0100, "Mikołaj \"Miki\" Menke" napisał(a): Do mnie to pytanie? Chyba coś Ci się pomieszało. -- http://miki.menek.one.pl miki@menek.one.pl Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 |
|
Data: 2009-12-05 18:50:03 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
Paczka mi znikła :( | |
Dnia Sat, 05 Dec 2009 17:02:22 +0100, "Mikołaj \"Miki\" Menke" napisał(a):
Do mnie to pytanie? Chyba coś Ci się pomieszało. Ohhh... pewnie że do przedpiścy i że mi się pomieszało ale czy tak trudno było to ścierpieć? :) -- Jacek |
|
Data: 2009-12-05 19:58:41 | |
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke | |
Paczka mi znikła :( | |
Dnia 05.12.2009 18:50 użytkownik Jacek Maciejewski napisał :
Dnia Sat, 05 Dec 2009 17:02:22 +0100, "Mikołaj \"Miki\" Menke" Musiałem to jakoś odreagować. -- http://miki.menek.one.pl miki@menek.one.pl Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 |
|
Data: 2009-12-05 21:32:30 | |
Autor: Ryszard Mikke | |
Paczka mi znikła :( | |
Jacek Maciejewski <jacmacwytnij@o2.pl> napisał(a):
Dnia Sat, 05 Dec 2009 10:52:47 +0100, "Mikołaj \"Miki\" Menke" napisał(a): Cytuję: =================== Przepis "w razie wątpliwości" z art.544 KC znasz? O tezę jak wyżej nieraz były spory na .prawo. Jaka ma być podstawa prawna do Twojej wersji? Dla leni gotowy link: prawo-nieruchomosci.krn.pl/Kodeks-cywilny-1_2_117.html =================== Widzisz już, który artykuł? rmikke -- |
|
Data: 2009-12-04 15:18:33 | |
Autor: czarny_kruk | |
Paczka mi znikła :( | |
rzymo pisze:
Regulamin świadczenia powszechnych usług pocztowych § 34. 2: Dodam tylko, niestety z doswiadczenia, ze zwrot w razie uznania reklamacji dotyczy tylko oplaty postawowej. W przypadku listu poleconego zwracane nam jest tylko wielkokrotnosc oplaty podstawowej. Konkretnie w przypadku przesylki 500gram zwrocane jest: - jesli byla wyslana listem priorytetowym poleconym max 200zlotych+koszt nadania ~6zl - jesli byla wyslana jako _paczka_ priorytetowa 110zlotych + 11 koszt nadania. Zwrot w wyzszej kwocie tylko jesli byla z zadeklarowana wartoscia. ck |
|
Data: 2009-12-04 10:36:28 | |
Autor: | |
Paczka mi znikła :( | |
Dżejm <no.spam@no.spam> napisał(a): Sklep ma nr nadania paczki i tak jak sklep mówi, po zdaje się, trzech tygodniach może zareklamować na poczcie stratę. Jeśli paczka nie była ubezpieczona to chyba i tak nic z tego nie wyniknie, choć może jeśli okaże się że jest więcej reklamacji i dziwnym trafem wszystkie dotyczą tego miłego listonosza, który mówi wszystkim dzień dobry i się uśmiecha dziwnie, to może akurat go złapią.
Co zrobić. Kazać zareklamować sklepowi i pilnować by tego zrobili, a na przyszłość zamawiać paczki kurierem albo przesyłką pobraniową szczególnie przy cenniejszych rzeczach. Różnica kilku złotych nikogo nie zbawia. -- |
|
Data: 2009-12-04 11:25:10 | |
Autor: Jan Srzednicki | |
Paczka mi znikĹa :( | |
On 2009-12-04, wrote:
DĹźejm <no.spam@no.spam> napisaĹ(a): Sklep ma nr nadania paczki i tak jak sklep mĂłwi, po zdaje siÄ, trzech tygodniach moĹźe zareklamowaÄ na poczcie stratÄ. JeĹli paczka nie byĹa ubezpieczona to chyba i tak nic z tego nie wyniknie, choÄ moĹźe jeĹli okaĹźe siÄ Ĺźe jest wiÄcej reklamacji i dziwnym trafem wszystkie dotyczÄ tego miĹego listonosza, ktĂłry mĂłwi wszystkim dzieĹ dobry i siÄ uĹmiecha dziwnie, to moĹźe akurat go zĹapiÄ . Wyniknie. Doczytaj ustawÄ. W skrĂłcie: dostarczyciel przesyĹki listowej poleconej odpowiada za niÄ do kwoty piÄÄdziesiÄciokrotnej wartoĹci nadania przesyĹki. W przypadku paczek jest to wartoĹÄ dziesiÄciokrotna. Nie pamiÄtam juĹź, jak jest z miÄdzynarodowymi. -- Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: http://wrzask.pl/ |
|
Data: 2009-12-04 21:09:25 | |
Autor: Dżejm | |
Paczka mi znikła :( | |
[...][...] Poczta ma tą zaletę, że odbierasz kiedy chcesz. A kurier mówi w których godzinach będzie i musisz czekać. Do tej pory nigdy poczta mi nic nie zgubiła. Miałem nadzieję, że tak będzie "zawsze". Ale od dzisiaj pewnie zmnienię do nich swoje nastawienie. pozdro Dż |
|
Data: 2009-12-04 11:31:50 | |
Autor: geos | |
Paczka mi znikła :( | |
Dżejm wrote:
Witam, może tak: 1) poproś nadawcę o numer/skan/zdjęcie dowodu nadania paczki 2) zadzwoń pod 022 548 17 68 (informacja o paczkach poczty polskiej dla warszawy) i spytaj, czy mogą Ci podać informację o paczce lub przekierować do podobnego departamentu informacyjnego odpowiedniego dla twojej okolicy. pozdrawiam, geos |
|
Data: 2009-12-04 21:03:43 | |
Autor: Dżejm | |
Paczka mi znikła :( | |
1) poproś nadawcę o numer/skan/zdjęcie dowodu nadania paczki Numer nadania mam. Według infolini każda paczka jest "przesyłką rejestrowaną". To poczta ma jakieś śledzenie paczek ? Na mojej poczcie tylko sprawdzili, że nic ma mój adres nie było i więcej nie potrafili pomóc. pozdro Dż |
|
Data: 2009-12-04 11:34:44 | |
Autor: Michał Pysz | |
Paczka mi znikła :( | |
Co byście zrobili w takiej sytuacji ? Ja bym przeczytał bieżący regulamin Poczty Polskiej. Znajdziesz tam zasady wykonywania usług oraz sposoby i terminy reklamacji. Podpowiem też, że nie ma znaczenia czy sprzedawca ma 5000 pozytywów czy 10 - poczta może zgubić paczkę od każdego z nich. mp. |
|
Data: 2009-12-04 21:06:33 | |
Autor: Dżejm | |
Paczka mi znikła :( | |
Ja bym przeczytał bieżący regulamin Poczty Polskiej. Może jeszcze ustawy regulujące pracę poczty mam czytać :) ? Wolę wiedzę praktyczną. Już kilka ciekawych rzeczy tu napisano. Podpowiem też, że nie ma znaczenia czy sprzedawca ma 5000 pozytywów czy 10 - poczta może zgubić paczkę od każdego z nich. No co ty, serio ;) ? pozdro Dż |
|
Data: 2009-12-08 15:18:13 | |
Autor: Michał Pysz | |
Paczka mi znikła :( | |
Może jeszcze ustawy regulujące pracę poczty mam czytać :) ? Wolę wiedzę praktyczną. Już kilka ciekawych rzeczy tu napisano. Jakbyś przeczytał to nie zadawałbyś pytań. Jasno jest określone kto i kiedy może reklamować przesyłkę. Podpowiem też, że nie ma znaczenia czy sprzedawca ma 5000 pozytywów czy 10 - poczta może zgubić paczkę od każdego z nich. Rozumiem, że nabijasz się z siebie?? No bo sam ten temat poruszyłeś w swoim liście. mp. |
|
Data: 2009-12-08 22:45:39 | |
Autor: Dżejm | |
Paczka mi znikła :( | |
Podpowiem też, że nie ma znaczenia czy sprzedawca ma 5000 pozytywów czy 10 - poczta może zgubić paczkę od każdego z nich. Hehe. Różne mogą być powody zniknięcia paczki. Wymieniłbym trzech możliwych winowajców: 1. Nadawca nie wysłał lub źle wysłał. 2. Poczta zgubiła. 3. Zostawiono u sąsiada któremu się nie spieszy oddać. Jeżeli ktoś ma 99.9% pozytywów to pewnie można wykreślić punkt 1, więc jest to istotne. Pisanie oczywistości, że to nie wpływa na punkt 2 najwidoczniej mnie śmieszy :). Sorry, już nie będę :). pozdro Dż |
|
Data: 2009-12-04 11:36:45 | |
Autor: czarny_kruk | |
Paczka mi znikła :( | |
Dzejm nie lam sie,
po pierwsze sprawdz czy sprzedawca wyslal listem poleconym lub paczka to podstawa. Jesli nie - tylko najzwyklejszym listem to bedzie problem, bo takie sa nierejestrowane. Co oznacza, ze tak samo moglo wciac przesylke na poczcie (w sortowni albo u listonosza) jak, ze sprzedawca jej nie wysylal. Mysle, ze to on wtedy powinnien sie martwic o to, ze nie dotarl do Ciebie zamowiony towar. Niestety ale mi takze ostatnio zaginela jedna z przesylek, szczescie w nieszczesciu, ze nadana byla wartosciowa paczka, bo inaczej poczta zwrociliby w najlepszym razie cos kolo 50zl. Zlozylem reklamacje i czekam. Poczta po sprawdzeniu i probie odnalezienia paczki wysyla odpowiedz w ktorej masz zwykle informacje, ze reklamacja zostala rozpatrzona i mozesz sie zglosic po kase. ck |
|
Data: 2009-12-04 11:40:24 | |
Autor: czarny_kruk | |
Paczka mi znikła :( | |
Reklamacje za niedostarczenie pisze nadawca, wg Regulaminu poczty (swiadczenia powszechnych uslug pocztowych) moze to zrobic najwczesniej po 14 dniach od nadania i nie pozniej niz po 12 miesiacach.
Kiedys mnie na poczcie babka odeslala z kwitkiem, ze to 14 dni roboczych (czyli 3tygodnie), ale na 90% to byla jej niewiedza lub zlosliwosc. W regulaminie nic takiego nie ma. |
|
Data: 2009-12-04 12:08:29 | |
Autor: Wojtek Paszkowski | |
Paczka mi znikła :( | |
"czarny_kruk" <za@spam.dziekuje> wrote in message news:hfaoup$adn$2news.dialog.net.pl...
Kiedys mnie na poczcie babka odeslala z kwitkiem, ze to 14 dni roboczych (czyli 3tygodnie), ale na 90% to byla jej niewiedza lub zlosliwosc. W regulaminie nic takiego nie ma. to jest akurat regulowane ustawowo (czy też może rozporządzeniowo). pozdr |
|
Data: 2009-12-04 11:47:56 | |
Autor: mocniak | |
Paczka mi znikła :( | |
Użytkownik Dżejm napisał:
Witam,[...] Do reklamacji upoważniony jest nadawca, a nie odbiorca przesyłki. Jeżeli minęło 2 tygodnie zażądaj od sklepu ponownej wysyłki lub zwrotu pieniędzy. Zgubiona paczka to nie jest twój problem (w znaczeniu finansowym ;-)). -- Mocniak |
|
Data: 2009-12-04 10:40:08 | |
Autor: | |
Paczka mi znikła :( | |
mocniak <mocniak.wytnij@to.tlen.pl> napisał(a):
Użytkownik Dżejm napisał: Jeśli sklep udowodni, że paczkę nadał, czyli przedstawi druczek potwierdzenia, to żadna ponowna wysyłka czy zwrot kasy nie wchodzi w grę. -- |
|
Data: 2009-12-04 11:22:57 | |
Autor: Jan Srzednicki | |
Paczka mi znikĹa :( | |
On 2009-12-04, wrote:
mocniak <mocniak.wytnij@to.tlen.pl> napisaĹ(a): Zanim napiszesz podobnÄ bzdurÄ, moĹźe byĹ siÄ zaznajomiĹ z tematem? OczywiĹcie, Ĺźe wchodzi w rachubÄ (o ile wysyĹka nie odbyĹa siÄ drogÄ nierejestrowanÄ na wyraĹşnÄ zgodÄ na ryzyko kupujÄ cego). Sprzedawca zawiera umowÄ z dostarczycielem przesyĹki, ta umowa kupujÄ cego guzik interesuje. JeĹźeli paczka nie doszĹa, sprzedawca ma prawo egzekwowaÄ odszkodowanie od dostarczyciela - chyba, Ĺźe dostarczyciel wykaĹźe, Ĺźe paczka doszĹa i zostaĹa odebrana. -- Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: http://wrzask.pl/ |
|
Data: 2009-12-04 12:06:05 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
Paczka mi znikła :( | |
Dnia Fri, 4 Dec 2009 10:40:08 +0000 (UTC), piotrekbe.SKASUJ@gazeta.pl
napisał(a): Jeśli sklep udowodni, że paczkę nadał, czyli przedstawi druczek potwierdzenia, to żadna ponowna wysyłka czy zwrot kasy nie wchodzi w grę. Nieprawda. Utrata paczki przez Pocztę o ile dla sklepu wysyłkowego to normalna droga ekspedycji to nie twój problem tylko sklepu. Niech ci wyślą towar jeszcze raz a swojej straty niech dochodzą na Poczcie. Ty kupujesz towar loco próg swojego domu. -- Jacek |
|
Data: 2009-12-04 21:12:58 | |
Autor: Dżejm | |
Paczka mi znikła :( | |
Jeśli sklep udowodni, że paczkę nadał, czyli przedstawi druczek potwierdzenia, to No to się zdecydujcie :). Czy ktoś ma jakieś potwierdzone informacje ? pozdro Dż |
|
Data: 2009-12-04 12:29:21 | |
Autor: MichałG | |
Paczka mi znikła :( | |
piotrekbe.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
mocniak <mocniak.wytnij@to.tlen.pl> napisał(a):serio???????? ;) Michał |
|
Data: 2009-12-04 12:01:33 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
Paczka mi znikła :( | |
Dnia Fri, 4 Dec 2009 11:14:10 +0100, Dżejm napisał(a):
Sklep mówi, że wysłał priorytetem i to wina poczty i że po iluś tam tygodniach może ewentualnie złożyć reklamację. Instrukcja postępowania na stronie Poczty Polskiej. Jak nadawca nie zareklamuje w ciągu bodaj 2 tygodni to sprawa przepada. Ty niestety nie jesteś stroną dla Poczty :) Gnęb sklep. Niech ci udowodnią że wysłali, niech zdążą z reklamacją na Poczcie. Jak Poczta zawaliła to też nie twoja sprawa, niech sklep wyśle ci jeszcze raz a swojej straty niech dochodzi w sporze z Pocztą. Postrasz Federacją Konsumentów i tam też sobie poczytaj o swoich prawach. -- Jacek |
|
Data: 2009-12-04 12:02:17 | |
Autor: nuroslaw | |
Paczka mi znikła :( | |
Witam,byśmy zgłaszali do sprzedawcy że nie dostarczył paczki. Niech sprzedawca dochodzi swego na poczcie, albo niech zwraca kasę. Można wysłać zwykłym listem (nie priorytet, nei polecony) za potwierdzeniem odbioru. Wtedy ma pewność że adresat odebrał. -- |
|
Data: 2009-12-04 21:16:34 | |
Autor: robert1 | |
Paczka mi znikła :( | |
Witam, Na przyszłość: Nigdy nie robili z góry przedpłaty na konto, a zawsze kupowali za pobraniem. -- |
|
Data: 2009-12-04 20:18:32 | |
Autor: Jan Srzednicki | |
Paczka mi znikĹa :( | |
On 2009-12-04, robert1@mailinator.com wrote:
Co byĹcie zrobili w takiej sytuacji ? Nie siej swojej paranoi. -- Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: http://wrzask.pl/ |
|
Data: 2009-12-05 15:12:49 | |
Autor: Dżejm | |
Paczka się znalazła :))))) | |
Witam,
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Gdy już całkiem straciłem nadziję ... paczka się znalazła na poczcie :) !!! Napisano na niej, że w ciągu ostatnich 2 tygodni była dwukrotnie awizowana. Jaaaasne, szkoda, że żadne awizo nie dotarło :(. Szkoda, że kilka dni temu powiedzili, że nic nie ma. A dzisiaj nagle jest. Ech, ta instytucja to jednak nadal porażka. pozdro Dż |
|
Data: 2009-12-05 17:41:25 | |
Autor: BoDro | |
Paczka się znalazła :))))) | |
Dżejm pisze:
Ech, ta instytucja to jednak nadal porażka. spójrz na to z innej strony: radość, jak ogarnęła Ciebie z powodu cudownego odnalezienia paczki, kiedy już prawie całkowicie straciłeś nadzieję na jej odzyskanie, kiedy myśl o problemach związanych z reklamowaniem zguby totalnie Ciebie zdołowała jest o niebo większa niż wówczas, gdyby przesyłka dotarła zgodnie z planem :-) -- Bogdan 53.659956 N, 17.347842 E bodro_malpa_wp.pl |
|
Data: 2009-12-06 00:27:27 | |
Autor: Coaster | |
Paczka się znalazła :))))) | |
Dżejm wrote:
Witam, Dokladnie ten sam schemat, co w moim przypadku! :-O -- PoZdR ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "If you find yourself standing to accelerate, on level ground, it is a sign that your gear is too high or that your saddle is too low." Sheldon Brown: 1944 - 2008 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|
Data: 2009-12-07 22:59:54 | |
Autor: Adrian S. | |
Paczka się znalazła :))))) | |
Dżejm wrote:
Ech, ta Jeden z ostatnich państwowych dinozaurów, czekający na kogoś kto go odmłodzi i dostosuje do nowożytnych czasów... -- Adrian S. the Lajt Rider |