Paczka mi znikła :(

Data: 2009-12-04 02:30:51
Autor: Stefandora
Paczka mi znikła :(
On 4 Gru, 11:14, Dżejm <no.s...@no.spam> wrote:
Sklep mówi, że
wysłał priorytetem i to wina poczty i że po ilu¶ tam tygodniach może
ewentualnie złożyć reklamację.

Piorytet nie upoważnia do reklamacji. Jeżeli ze sklepu wysłali
polecnonym, to będa mogli złożyć reklamację (to jest ich obowi±zek, a
nie Twój). Żeby ukoić nerwy i nie żyć w niepewno¶ci proponuję udać się
na pocztę lub ewentualnie znaleĽć w internecie (jeżeli taka informacja
jest) po jakim czasie od nadania paczki można złożyć reklamację.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-12-04 12:01:05
Autor: Coaster
Paczka mi znikła :(
Stefandora wrote:
[...]

Dokladnie taki sceariusz przerabialem. Buty zostaly wyslane przez sprzedawce, paczka jakoby 'zaginela w akcji'. Ani na 'mojej' poczcie ani na poczcie glownej nie stwierdzono przesylki (paczka z taka jasnozolto-fioletowa naklejka jest rejestrowana, sprzedajacy podal mi numer przesylki na ktory sie powolywalem). Monitowalem sprzedawce, on swoja poczte a poczta prosila zeby poczekac przynajmniej do szesciu (!) tygodni...

Nic sie nie dzialo przez dluzszy czas, juz zaczynalem podejrzewac sprzedawce o oszustwo ale postanowilem byc grzecznym acz bardzo namolnym petentem i coz sie okazalo? Paczka caly czas jednak lezala grzecznie na *mojej* poczcie, pomimo twierdzenia, ze nie bylo jej ani tam ani na poczcie glownej przez ktora paczka przechodzi!

Żeby ukoić nerwy i nie żyć w niepewno¶ci proponuję udać się
na pocztę lub ewentualnie znaleĽć w internecie (jeżeli taka informacja
jest) po jakim czasie od nadania paczki można złożyć reklamację.

Przede wszystkim trzeba naciskac na sprzedawce, zeby reklamowal przesylke na *swojej* poczcie a procz tego uzyskac od niego numer przesylki (jezeli jest) i grzecznie ale namolnie zameczac 'swoja' poczte/poczty w kwestii poszukiwania przesylki.

Jak szukalem swojej dowiedzialem sie, ze np. czasem zdazaly sie kradzieze paczek przez pracownikow oraz, ze po jakims tam czasie, nieodebrana paczka zostaje 'komisyjnie' rozparcelowana. Nie wiem czy to na pewno prawda ale opowiadal mi o tym byly pracownik poczty, ktory raczej jest wiarygodny.

--
PoZdR
"Speed comes from fitness, not hard & skinny tires."

Data: 2009-12-04 11:29:10
Autor: Jan Srzednicki
Paczka mi znikła :(
On 2009-12-04, Coaster wrote:

[...]

Miałem to samo, ale w drugą stronę. Kupujący już mnie policją straszył,
chciał zwrotu pieniędzy, mówił, że się do mnie do Krakowa przejedzie...
Było jeszcze nawet przed terminem złożenia reklamacji, ale dzwoniłem po
pocztach w mieście docelowym próbując wybadać sytuację.

W końcu okazało się, że paczka faktycznie leżała na poczcie, jeno awizo
nie dochodziły, a leżała jakoś sprytnie schowana w kącie i jej za
pierwszym razem nie zauwaĹĽyli.

Data: 2009-12-04 12:06:45
Autor: geos
Paczka mi znikła :(
Coaster wrote:
[...]

tak jest. paczka idzie do magazynu przesyłek niedoręczonych, gdzie po jakim¶ czasie jest otwierana i jej zawarto¶ć, o ile się jeszcze nadaje, licytowana.

przykładowa informacja PP: http://tinyurl.com/yls9auv

pozdrawiam,
geos

Data: 2009-12-04 13:30:07
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Paczka mi znikła :(
Dnia 04.12.2009 11:30 użytkownik Stefandora napisał :
Piorytet

Ała! Moje oczy! ;-P

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-12-09 06:37:03
Autor: jakuboff
Paczka mi znikła :(
Mikołaj "Miki" Menke wrote:
Dnia 04.12.2009 11:30 użytkownik Stefandora napisał :
Piorytet

AĹ‚a! Moje oczy! ;-P

A mi zapadł w pamięci "pryjotet" z a.p.allegro. Do tego odmieniony w wielu przypadkach :)

Data: 2009-12-09 22:34:31
Autor: stefandora
Paczka mi znikła :(
jakuboff wrote:
Mikołaj "Miki" Menke wrote:
Dnia 04.12.2009 11:30 użytkownik Stefandora napisał :
Piorytet

Ała! Moje oczy! ;-P

A mi zapadł w pamięci "pryjotet" z a.p.allegro. Do tego odmieniony w wielu przypadkach :)

O matko! Toż to literówka. W mojej pracy co tydzień zmieniaj± się priorytety i może czasem język mi się popl±cze, ale dokładnie wiem jak się to pisze, bo co chilę zwołuję spotkania w celu ustalenia nowych priorytetów ;) W każdym razie przepraszam, nie chciałam zranić, ale to zwykła literówka :))

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-12-09 22:39:50
Autor: stefandora
Paczka mi znikła :(
stefandora wrote:
jakuboff wrote:
Mikołaj "Miki" Menke wrote:
[...]

No i nie chilę a chwilę, a pewnie i inaczej być powinno, może co chwila i pewnie za chwilę co¶ się jeszcze napatoczy... za co z góry przepraszam ;)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-12-04 20:53:35
Autor: Dżejm
Paczka mi znikła :(
[...]

Witam. To była paczka pocztowa priorytetowa, tak jak tu:
http://www.poczta-polska.pl/Uslugi/?U=DlaCiebie&DC=PaczkiKraj
Nie ma chyba paczek "poleconych" ?

pozdro

Data: 2009-12-04 19:56:04
Autor: Jan Srzednicki
Paczka mi znikła :(
On 2009-12-04, DĹĽejm wrote:
Piorytet nie upoważnia do reklamacji. Jeżeli ze sklepu wysłali
polecnonym, to będa mogli złożyć reklamację (to jest ich obowiązek, a
nie Twój). Żeby ukoić nerwy i nie żyć w niepewności proponuję udać się
na pocztę lub ewentualnie znaleźć w internecie (jeżeli taka informacja
[...]

Wszystkie paczki pocztowe są przesyłkami rejestrowanymi.

Paczka mi znikła :(