Data: 2009-12-04 11:34:44 | |
Autor: Michał Pysz | |
Paczka mi znikła :( | |
Co byście zrobili w takiej sytuacji ? Ja bym przeczytał bieżący regulamin Poczty Polskiej. Znajdziesz tam zasady wykonywania usług oraz sposoby i terminy reklamacji. Podpowiem też, że nie ma znaczenia czy sprzedawca ma 5000 pozytywów czy 10 - poczta może zgubić paczkę od każdego z nich. mp. |
|
Data: 2009-12-04 21:06:33 | |
Autor: Dżejm | |
Paczka mi znikła :( | |
Ja bym przeczytał bieżący regulamin Poczty Polskiej. Może jeszcze ustawy regulujące pracę poczty mam czytać :) ? Wolę wiedzę praktyczną. Już kilka ciekawych rzeczy tu napisano. Podpowiem też, że nie ma znaczenia czy sprzedawca ma 5000 pozytywów czy 10 - poczta może zgubić paczkę od każdego z nich. No co ty, serio ;) ? pozdro Dż |
|
Data: 2009-12-08 15:18:13 | |
Autor: Michał Pysz | |
Paczka mi znikła :( | |
Może jeszcze ustawy regulujące pracę poczty mam czytać :) ? Wolę wiedzę praktyczną. Już kilka ciekawych rzeczy tu napisano. Jakbyś przeczytał to nie zadawałbyś pytań. Jasno jest określone kto i kiedy może reklamować przesyłkę. Podpowiem też, że nie ma znaczenia czy sprzedawca ma 5000 pozytywów czy 10 - poczta może zgubić paczkę od każdego z nich. Rozumiem, że nabijasz się z siebie?? No bo sam ten temat poruszyłeś w swoim liście. mp. |
|
Data: 2009-12-08 22:45:39 | |
Autor: Dżejm | |
Paczka mi znikła :( | |
Podpowiem też, że nie ma znaczenia czy sprzedawca ma 5000 pozytywów czy 10 - poczta może zgubić paczkę od każdego z nich. Hehe. Różne mogą być powody zniknięcia paczki. Wymieniłbym trzech możliwych winowajców: 1. Nadawca nie wysłał lub źle wysłał. 2. Poczta zgubiła. 3. Zostawiono u sąsiada któremu się nie spieszy oddać. Jeżeli ktoś ma 99.9% pozytywów to pewnie można wykreślić punkt 1, więc jest to istotne. Pisanie oczywistości, że to nie wpływa na punkt 2 najwidoczniej mnie śmieszy :). Sorry, już nie będę :). pozdro Dż |
|