Paczka mi znikła :(

Data: 2009-12-04 11:34:44
Autor: Michał Pysz
Paczka mi znikła :(

Co byście zrobili w takiej sytuacji ?

Ja bym przeczytał bieżący regulamin Poczty Polskiej.
Znajdziesz tam zasady wykonywania usług oraz sposoby i terminy reklamacji.

Podpowiem też, że nie ma znaczenia czy sprzedawca ma 5000 pozytywów czy 10 - poczta może zgubić paczkę od każdego z nich.

mp.

Data: 2009-12-04 21:06:33
Autor: Dżejm
Paczka mi znikła :(
Ja bym przeczytał bieżący regulamin Poczty Polskiej.
Znajdziesz tam zasady wykonywania usług oraz sposoby i terminy reklamacji.

Może jeszcze ustawy regulujące pracę poczty mam czytać :) ? Wolę wiedzę praktyczną. Już kilka ciekawych rzeczy tu napisano.

Podpowiem też, że nie ma znaczenia czy sprzedawca ma 5000 pozytywów czy 10 - poczta może zgubić paczkę od każdego z nich.

No co ty, serio ;) ?

pozdro

Data: 2009-12-08 15:18:13
Autor: Michał Pysz
Paczka mi znikła :(
Może jeszcze ustawy regulujące pracę poczty mam czytać :) ? Wolę wiedzę praktyczną. Już kilka ciekawych rzeczy tu napisano.

Jakbyś przeczytał  to nie zadawałbyś pytań. Jasno jest określone kto i kiedy może reklamować przesyłkę.

Podpowiem też, że nie ma znaczenia czy sprzedawca ma 5000 pozytywów czy 10 - poczta może zgubić paczkę od każdego z nich.

No co ty, serio ;) ?

Rozumiem, że nabijasz się z siebie?? No bo sam ten temat poruszyłeś w swoim liście.

mp.

Data: 2009-12-08 22:45:39
Autor: Dżejm
Paczka mi znikła :(
[...]

Hehe. Różne mogą być powody zniknięcia paczki. Wymieniłbym trzech możliwych winowajców:
1. Nadawca nie wysłał lub źle wysłał.
2. Poczta zgubiła.
3. Zostawiono u sąsiada któremu się nie spieszy oddać.
Jeżeli ktoś ma 99.9% pozytywów to pewnie można wykreślić punkt 1, więc jest to istotne. Pisanie oczywistości, że to nie wpływa na punkt 2 najwidoczniej mnie śmieszy :). Sorry, już nie będę :).

pozdro

Paczka mi znikła :(