Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.rowery   »   Paczka mi znikła :(

Paczka mi znikła :(

Data: 2009-12-04 11:47:56
Autor: mocniak
Paczka mi znikła :(
Użytkownik Dżejm napisał:
Witam,
[...]

Do reklamacji upoważniony jest nadawca, a nie odbiorca przesyłki. Jeżeli minęło 2 tygodnie zaż±daj od sklepu ponownej wysyłki lub zwrotu pieniędzy. Zgubiona paczka to nie jest twój problem (w znaczeniu finansowym ;-)).

--
Mocniak

Data: 2009-12-04 10:40:08
Autor:
Paczka mi znikła :(
mocniak <mocniak.wytnij@to.tlen.pl> napisał(a):
Użytkownik Dżejm napisał:
> Witam,
[...]

Do reklamacji upoważniony jest nadawca, a nie odbiorca przesyłki. Jeżeli minęło 2 tygodnie zaż±daj od sklepu ponownej wysyłki lub zwrotu pieniędzy. Zgubiona paczka to nie jest twój problem (w znaczeniu finansowym ;-)).


Je¶li sklep udowodni, że paczkę nadał, czyli przedstawi druczek potwierdzenia, to żadna ponowna wysyłka czy zwrot kasy nie wchodzi w grę.

--


Data: 2009-12-04 11:22:57
Autor: Jan Srzednicki
Paczka mi znikła :(
On 2009-12-04,   wrote:
mocniak <mocniak.wytnij@to.tlen.pl> napisał(a):
Użytkownik Dżejm napisał:
> Witam,
[...]

Do reklamacji upoważniony jest nadawca, a nie odbiorca przesyłki. Jeżeli minęło 2 tygodnie zażądaj od sklepu ponownej wysyłki lub zwrotu pieniędzy. Zgubiona paczka to nie jest twój problem (w znaczeniu finansowym ;-)).

Jeśli sklep udowodni, że paczkę nadał, czyli przedstawi druczek potwierdzenia, to żadna ponowna wysyłka czy zwrot kasy nie wchodzi w grę.

Zanim napiszesz podobną bzdurę, może byś się zaznajomił z tematem?

Oczywiście, że wchodzi w rachubę (o ile wysyłka nie odbyła się drogą
nierejestrowanÄ… na wyraĹşnÄ… zgodÄ™ na ryzyko kupujÄ…cego). Sprzedawca
zawiera umowę z dostarczycielem przesyłki, ta umowa kupującego guzik
interesuje. Jeżeli paczka nie doszła, sprzedawca ma prawo egzekwować
odszkodowanie od dostarczyciela - chyba, ĹĽe dostarczyciel wykaĹĽe, ĹĽe
paczka doszła i została odebrana.

--
  Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: http://wrzask.pl/

Data: 2009-12-04 12:06:05
Autor: Jacek Maciejewski
Paczka mi znikła :(
Dnia Fri, 4 Dec 2009 10:40:08 +0000 (UTC), piotrekbe.SKASUJ@gazeta.pl
napisał(a):

Je¶li sklep udowodni, że paczkę nadał, czyli przedstawi druczek potwierdzenia, to żadna ponowna wysyłka czy zwrot kasy nie wchodzi w grę.

Nieprawda. Utrata paczki przez Pocztę o ile dla sklepu wysyłkowego to
normalna droga ekspedycji to nie twój problem tylko sklepu. Niech ci wy¶l±
towar jeszcze raz a swojej straty niech dochodz± na Poczcie. Ty kupujesz
towar loco próg swojego domu. --
Jacek

Data: 2009-12-04 21:12:58
Autor: Dżejm
Paczka mi znikła :(
Je¶li sklep udowodni, że paczkę nadał, czyli przedstawi druczek potwierdzenia, to
żadna ponowna wysyłka czy zwrot kasy nie wchodzi w grę.

Nieprawda. Utrata paczki przez Pocztę o ile dla sklepu wysyłkowego to
normalna droga ekspedycji to nie twój problem tylko sklepu. Niech ci wy¶l±
towar jeszcze raz a swojej straty niech dochodz± na Poczcie. Ty kupujesz
towar loco próg swojego domu.

No to się zdecydujcie :). Czy kto¶ ma jakie¶ potwierdzone informacje ?

pozdro


Data: 2009-12-04 12:29:21
Autor: MichałG
Paczka mi znikła :(
piotrekbe.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
mocniak <mocniak.wytnij@to.tlen.pl> napisał(a):
Użytkownik Dżejm napisał:
Witam,
[...]

Do reklamacji upoważniony jest nadawca, a nie odbiorca przesyłki. Jeżeli minęło 2 tygodnie zaż±daj od sklepu ponownej wysyłki lub zwrotu pieniędzy. Zgubiona paczka to nie jest twój problem (w znaczeniu finansowym ;-)).


Je¶li sklep udowodni, że paczkę nadał, czyli przedstawi druczek potwierdzenia, to żadna ponowna wysyłka czy zwrot kasy nie wchodzi w grę.

serio???????? ;)

Michał

Paczka mi znikła :(

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona