Data: 2009-12-04 10:36:28 | |
Autor: | |
Paczka mi znikła :( | |
Dżejm <no.spam@no.spam> napisał(a): Sklep ma nr nadania paczki i tak jak sklep mówi, po zdaje się, trzech tygodniach może zareklamować na poczcie stratę. Je¶li paczka nie była ubezpieczona to chyba i tak nic z tego nie wyniknie, choć może je¶li okaże się że jest więcej reklamacji i dziwnym trafem wszystkie dotycz± tego miłego listonosza, który mówi wszystkim dzień dobry i się u¶miecha dziwnie, to może akurat go złapi±.
Co zrobić. Kazać zareklamować sklepowi i pilnować by tego zrobili, a na przyszło¶ć zamawiać paczki kurierem albo przesyłk± pobraniow± szczególnie przy cenniejszych rzeczach. Różnica kilku złotych nikogo nie zbawia. -- |
|
Data: 2009-12-04 11:25:10 | |
Autor: Jan Srzednicki | |
Paczka mi znikła :( | |
On 2009-12-04, wrote:
Dżejm <no.spam@no.spam> napisał(a): Sklep ma nr nadania paczki i tak jak sklep mówi, po zdaje się, trzech tygodniach może zareklamować na poczcie stratę. Jeśli paczka nie była ubezpieczona to chyba i tak nic z tego nie wyniknie, choć może jeśli okaże się że jest więcej reklamacji i dziwnym trafem wszystkie dotyczą tego miłego listonosza, który mówi wszystkim dzień dobry i się uśmiecha dziwnie, to może akurat go złapią. Wyniknie. Doczytaj ustawę. W skrócie: dostarczyciel przesyłki listowej poleconej odpowiada za nią do kwoty pięćdziesięciokrotnej wartości nadania przesyłki. W przypadku paczek jest to wartość dziesięciokrotna. Nie pamiętam już, jak jest z międzynarodowymi. -- Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: http://wrzask.pl/ |
|
Data: 2009-12-04 21:09:25 | |
Autor: Dżejm | |
Paczka mi znikła :( | |
[...][...] Poczta ma t± zaletę, że odbierasz kiedy chcesz. A kurier mówi w których godzinach będzie i musisz czekać. Do tej pory nigdy poczta mi nic nie zgubiła. Miałem nadzieję, że tak będzie "zawsze". Ale od dzisiaj pewnie zmnienię do nich swoje nastawienie. pozdro Dż |