Paczka mi znikła :(

Data: 2009-12-04 10:36:28
Autor:
Paczka mi znikła :(
Dżejm <no.spam@no.spam> napisał(a): Sklep ma nr nadania paczki i tak jak sklep mówi, po zdaje się, trzech tygodniach może zareklamować na poczcie stratę. Je¶li paczka nie była ubezpieczona to chyba i tak nic z tego nie wyniknie, choć może je¶li okaże się że jest więcej reklamacji i dziwnym trafem wszystkie dotycz± tego miłego listonosza, który mówi wszystkim dzień dobry i się u¶miecha dziwnie, to może akurat go złapi±.

Co zrobić. Kazać zareklamować sklepowi i pilnować by tego zrobili, a na przyszło¶ć zamawiać paczki kurierem albo przesyłk± pobraniow± szczególnie przy cenniejszych rzeczach. Różnica kilku złotych nikogo nie zbawia. --

Data: 2009-12-04 11:25:10
Autor: Jan Srzednicki
Paczka mi znikła :(
On 2009-12-04,   wrote:
Dżejm <no.spam@no.spam> napisał(a): Sklep ma nr nadania paczki i tak jak sklep mówi, po zdaje się, trzech tygodniach może zareklamować na poczcie stratę. Jeśli paczka nie była ubezpieczona to chyba i tak nic z tego nie wyniknie, choć może jeśli okaże się że jest więcej reklamacji i dziwnym trafem wszystkie dotyczą tego miłego listonosza, który mówi wszystkim dzień dobry i się uśmiecha dziwnie, to może akurat go złapią.

Wyniknie. Doczytaj ustawÄ™.

W skrócie: dostarczyciel przesyłki listowej poleconej odpowiada za nią
do kwoty pięćdziesięciokrotnej wartości nadania przesyłki. W przypadku
paczek jest to wartość dziesięciokrotna. Nie pamiętam już, jak jest z
międzynarodowymi.

Data: 2009-12-04 21:09:25
Autor: Dżejm
Paczka mi znikła :(
[...]
[...]

Poczta ma t± zaletę, że odbierasz kiedy chcesz. A kurier mówi w których godzinach będzie i musisz czekać.
Do tej pory nigdy poczta mi nic nie zgubiła. Miałem nadzieję, że tak będzie "zawsze". Ale od dzisiaj pewnie zmnienię do nich swoje nastawienie.

pozdro

Paczka mi znikła :(