Paczka mi znikła :(

Data: 2009-12-04 11:36:45
Autor: czarny_kruk
Paczka mi znikła :(
Dzejm nie lam sie,

po pierwsze sprawdz czy sprzedawca wyslal listem poleconym lub paczka to podstawa. Jesli nie - tylko najzwyklejszym listem to bedzie problem, bo takie sa nierejestrowane. Co oznacza, ze tak samo moglo wciac przesylke na poczcie (w sortowni albo u listonosza) jak, ze sprzedawca jej nie wysylal. Mysle, ze to on wtedy powinnien sie martwic o to, ze nie dotarl do Ciebie zamowiony towar.

Niestety ale mi takze ostatnio zaginela jedna z przesylek, szczescie w nieszczesciu, ze nadana byla wartosciowa paczka, bo inaczej poczta zwrociliby w najlepszym razie cos kolo 50zl. Zlozylem reklamacje i czekam. Poczta po sprawdzeniu i probie odnalezienia paczki wysyla odpowiedz w ktorej masz zwykle informacje, ze reklamacja zostala rozpatrzona i mozesz sie zglosic po kase.

ck

Data: 2009-12-04 11:40:24
Autor: czarny_kruk
Paczka mi znikła :(
Reklamacje za niedostarczenie pisze nadawca, wg Regulaminu poczty (swiadczenia powszechnych uslug pocztowych) moze to zrobic najwczesniej po 14 dniach od nadania i nie pozniej niz po 12 miesiacach.
Kiedys mnie na poczcie babka odeslala z kwitkiem, ze to 14 dni roboczych (czyli 3tygodnie), ale na 90% to byla jej niewiedza lub zlosliwosc. W regulaminie nic takiego nie ma.

Data: 2009-12-04 12:08:29
Autor: Wojtek Paszkowski
Paczka mi znikła :(
"czarny_kruk" <za@spam.dziekuje> wrote in message news:hfaoup$adn$2news.dialog.net.pl...

Kiedys mnie na poczcie babka odeslala z kwitkiem, ze to 14 dni roboczych (czyli 3tygodnie), ale na 90% to byla jej niewiedza lub zlosliwosc. W regulaminie nic takiego nie ma.

to jest akurat regulowane ustawowo (czy też może rozporządzeniowo).

pozdr

Paczka mi znikła :(